God onsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Fikk brukt stemmeretten min i går kveld - det ble som jeg har tenkt det siste halvåret. Nå settes snart kursen mot toppen av byen og mere opplæring. Ut til hoffleverandøren av elektriske kjøretøy i ettermiddag - bare en liten pære som skal byttes. Da er det vel bare å sette i gang…

God morgen fra Scandic Sola.

Her er frokosten knall og været er bra for utreise så det er bare å stålsette seg for 2 uker i havet.
EBD ble fornyet etter turen nedover i går kveld så nå er 2026 som EBD i boks. Salget til SAS er over uten at jeg kjøpte billetter. Har to CT hvor den ene utgår i desember så bør finne noe å bruke den på i løpet av høsten.

Klar for utreise

FQTV

God morgen fra nabolandet. Gym, frokost og et par møter før det bærer hjemover. Dette blir en hvit dag før det blir guttetur til Cannes i morgen tidlig. Sliten men fattet..

Mornings fra L1 på vei til jobb. Plutselig en dag uten noen barn som skal noe. Derimot så står det noen bestilte flasker og venter på meg på mitt lokale Pol. Så får jeg se om kveldens løpetur blir sesongens første «høsttur i regn». Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg stasjon. Venter på en RE11 til Sande, siste uken med buss for tog forhåpentligvis. Ellers mistenker jeg at sykkelturen i går ble den siste turen i sommerlige forhold og bekledning for sesongen

God morgen fra Lillestrøm.
Her venter man på tannlegebesøk i nabobygningen mens man kikker på bilder og videoer fra gårsdagens fine flyvning med Cornellen fra Kjeller.
Flott tur med pilot fra SAS! Jeg fikk styre en del av turen også. Flott å cruise med åpen cockpit over Oslo med et yrende båtliv på fjorden under oss.
Fikk tre ganske heftige wingovers på slutten og det var en kul tur!
Ha en fin onsdag, med eller uten tannlege!

God morgen fra heimen. Samkjøring med kona til jobb i dag, så da blir det litt ventetid i sofaen… Får leverandørbesøk fra det store utland i dag. Bord er reservert på Solsiden, men det ser ut til å bli uten sol. Ellers ble det booket en jobbreise til USA i går. SAS Plus til forholdsvis stive priser. Ha en finfin onsdag[emoji846]

Midtvejs igennem ugen. Ikke særlig godt vejr over Malmö her til morgen. Men morgenkaffen skal drikkes, her i "sensommerens" sidste dage. Klokken er dog 7.47, og dette minut skal nydes, til lyden at noget afslappende musik. Hav en dejlig dag :-)

Morn fra Kristiansund. Klokken er 07:57 igjen. Fått noen rock and roll piller hos doktorn, så da slipper man privatsjåfør oppgavene :)

God formiddag fra solskinnet i Skaun!

Her er det helt blå himmel og fine 19 grader, nesten så man ikke tror sine egne øyne!

Møtedag foran denne edb-maskinen, så middag på Britannia senere. :)

Kim

God onsdag fra gullstuen på OSL. Årets sommerferie er over og nå bærer det sørover mot våren i Chile. Strek i regningen var teknisk på sete 1A på LH510 men de har heldigvis plass til meg. Ser frem til drøye seks timer med hygge på FRA :)

God onsdag fra gullstuen på OSL. Årets sommerferie er over og nå bærer det sørover mot våren i Chile. Strek i regningen var teknisk på sete 1A på LH510 men de har heldigvis plass til meg. Ser frem til drøye seks timer med hygge på FRA :)

Kos deg og send oppdateringer heldiggris..

God ettermiddag fra OSL lounge. Da er det endelig 4 uker fri fra jobb og 1A hos QR blir deilig.
Ha en fin fin onsdag :-)

Halloen fra Gaustad. Rolig kontormorgen her. Startet hjemmefra og fikk spist lunch sammen med prinsessa før jeg dro inn til bortekontoret. Fikk jammen levert" takk for sesongen vin" til han som diller med Speedbird utenfor sesongen også.

Litt bortekontorering og møter her nå og så skal visst nevnte prinsesse tilberede en skikkelig grevling for meg i kveld.

Ha en SUPER onsdag

Kos deg og send oppdateringer heldiggris..

Let’s go [emoji41]

5b2f9b511d88942a4c87bd4609d158b3.jpg

Back