God onsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe og litt sjokolade for å kickstarte en ny dag. Så da er det vel bare å komme seg på jobb.

God morgen fra Asker. Snart på tide følge minstemann til skolen, før det blir L1 til jobb. Lenge siden jeg har hatt en såpass møteintensiv dag. Ryktes det blir flere barn, enn bare mine egne til middag i dag. Ha en fin dag.

God morgen fra Grønland. Tidlig opp og gråter ikke[emoji846] Kaffe, nyheter og forum før man er klar for en ny arbeidsdag på kontoret. Siste rest av reiseplanlegging for årets høstferie bør komme på plass i løpet av dagen. Blitt dyrt med hoteller i Spania, og har nå lært at oktober er høysesong i Madrid. Tre strekninger med tog er på plass, og ser at enkelte avganger er utsolgte to måneder før reisetidspunkt. Ha en finfin onsdag!

Morn fra RE11, som for øyeblikket ikke går lenger enn til Sande, men det holder man vel ut før det i teorien åpner nytt dobbeltspor inn til Drammen i september. Synd man må vente minst ett år ekstra for dobbeltsporet forbi Skoppum

God morgen fra kontoret.. Tre kaffekopper er inntatt og full reiseskildring er gitt til kollegaene.. Denne roadtripen sitter dypt da man nesten sitter med klump i halsen og forteller på innpust og utpust.. I kveld er det aften med Senior.

God morgen fra Oslo hvor jeg ikke skal stampe i en kø på Ring 3 iallefall. Skal nemlig oppsøke banken, nei ikke den banken som driver med penger og sånn, men Blodbanken og donere litt fra venstrearmen forhåpentligvis da. Det er jo en lang greie man må fylle ut før man gir og uendelig antall med karanteneregler. Men tror det skal gå fint siden det er såpass lenge siden jeg var på eksotisk reise (Irak i slutten av mars). Jeg har jo ikke den mest attraktive blodtypen (A+) men også den trenger man jo som den mest vanlige i Norge. Å gi kriseblod (0) er ikke helt optimalt, men da er man uansett veldig attraktiv som giver, da alle kan motta den. Men landets akuttmottak har som oftest et lager av det når det ikke er tid å blodtype folk.

Last edited:
God morgen fra Oslo hvor jeg ikke skal stampe i en kø på Ring 3 iallefall. Skal nemlig oppsøke banken, nei ikke den banken som driver med penger og sånn, men Blodbanken og donere litt fra venstrearmen forhåpentligvis da. Det er jo en lang greie man må fylle ut før man gir og uendelig antall med karanteneregler. Men tror det skal gå fint siden det er såpass lenge siden jeg var på eksotisk reise (Irak i slutten av mars). Jeg har jo ikke den mest attraktive blodtypen (A+) men også den trenger man jo som den mest vanlige i Norge. Å gi kriseblod (0) er ikke helt optimalt, men da er man uansett veldig attraktiv som giver, da alle kan motta den. Men landets akuttmottak har som oftest et lager av det når det ikke er tid å blodtype folk.

Spurte de deg: har du spist på Frognerseteren i sommer? :crowded

God morgen fra Kongsberg. Stille og fredelig i heimen da de andre har dradd på jobb. Tenkte jeg skulle prøve meg på en bridgeturnering nå om en times tid. Må vel også prøve meg som sykepleier i dag ved å få tappet ut litt væske. Ellers var det hyggelig på sykehuset i går og man følte seg som en riktig stor kjendis. Jeg var ute i god tid og alle sykepleierne som gikk forbi kom bortom for å hilse og lurte på hvordan det gikk med meg.

I kveld blir det å se på Bodø/Glimt si playoff til CL

Morn fra Trondheim. Tror jeg var delaktig i innspillingen av en ny episode hvor universene til Klovn og Exit møttes i går. Herregud.

God morgen fra Sandnes. Innkjøring i barnehagen pågår. I dag fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne gå hjem og være på «standby» der, så da gjorde jeg det. Så nå slappes det av med en kaffekopp og noe musikk i bakgrunnen. 57 dager igjen til neste flytur. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra det Sørlandske!

Her er det gjemmekontor i dag. Litt planer i ettermiddag med noen ærender. Ellers en grei dag!

Back