• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Da er det forbi lunchtid her i Brisbane, og i morgen setter jeg snuten ned langs gullkysten og så en dag opp til gale-Steve, før lørdagen brukes til å frakte meg til Singapore igjen og så videre til Dubai. Ha en bedre uke! :D

-A

God Morgen ja. Her oppe i nord så skinner sola og man er på morravakt, har egentlig friuka men når skolen begynner og en kollega trenger fri så klart man står opp 0345 frivillig i friuka ;)

God morgen... Starter dagen med møter på toppen av Oslo Plaza og i kveld er det klart for premieren på Scanair.no`s Biltreff... Ha en bedre onsdag - det nærmer seg helg igjen...

Morgenfugler er ekle dyr :P

God morgen folk og fe :)

45 min mellom Kløfta og Lysaker idag, slettes ikke ille når jeg brukte ca 2 timer igår.

Tidligvakt idag og sein imårra. Vel da kan jeg sove litt om ikke annet. Vurderer en tur på vollen idag hvis det blir pent vær. Men har også endel annet å gjøre, får se hva som skjer.

Kos dere folkens :)

Originally posted by LCH78

God Morgen ja. Her oppe i nord så skinner sola og man er på morravakt, har egentlig friuka men når skolen begynner og en kollega trenger fri så klart man står opp 0345 frivillig i friuka ;)

Snakk for deg selv. Ikke mye sol i Alta i dag. Her er det tungt skydekke og regn. Dagens morgentrim er unnagjort. Forfriskende å sykle i litt regn, så nå er jeg klar for å starte med dagens arbeid.

g'onsdag fra under dyna. Formen er på vei opp, men merker at det sitter godt i denne gangen. Hadde aldri én sykedag før jeg fikk barn i barnehage.... Det blir ikke lett for regjeringen når de både skal ha full barnehagedekning, OG få ned sykefraværet....

God morgen allesammen. I dag har jeg fått bekreftet fra Bilia at V50'n kan hentes i ettermiddag - så det blir å stille med Volvo på biltreffet i kveld. :cool:

God morgen, folkens! Tunge skyer over Sandvika, men det ser ut som om det kan lette etterhvert. Burde kanskje ventet til i dag med å sette opp gjerde til i kveld. Det regnet i hele går kveld mens jeg slet med svineriet.

Det spøker dessverre litt for turen til Sjøflyhavna i ettermiddag. Jeg skal gå over båtprosjektet mitt sammen med en kompis som er båtkonstruktør, og det spørs om jeg rekker en tur innover før jeg må dra hjem og legge arvingen. Vi får se. Det hadde jo vært sjov å treffe dere gærningene og spise Teddy's-burger til middag. :)

God morgon från Stockholm!

För er som känner till Robert Broberg och hans sång "Stan är full av vatten" förstår hur det ser ut utanför mitt kontorsfönster just nu. Blev klädbyte på jobbet för att torka upp

Önskar er alla en fin och torrare dag dag

Originally posted by CK

g'onsdag fra under dyna. Formen er på vei opp, men merker at det sitter godt i denne gangen. Hadde aldri én sykedag før jeg fikk barn i barnehage.... Det blir ikke lett for regjeringen når de både skal ha full barnehagedekning, OG få ned sykefraværet....

Så dynedagen din har ingenting å gjøre med at avdelingen din skal på skogstur og leve det enkle livet i regnværet?

Bwohahahahahahahhaaaaaaa! :colgate:

Da har også jeg kommet meg opp etter og ha blitt vekket av vaskehjelpen som drev å støvsugde huset......hvorfor måtte hun begynne med det? :angry:

Idag blir det en liten tur til byen for å få ordnet noe småtteri og kanskje handle litt klær før det blir flu og bil.

Ha en fortsatt god dag

Originally posted by Someone

Da har også jeg kommet meg opp etter og ha blitt vekket av vaskehjelpen som drev å støvsugde huset......hvorfor måtte hun begynne med det? :angry:
(...)

Vel, det er prisen for å komme fra et møblert hjem. :p

Idag blir det en liten tur til byen for å få ordnet noe småtteri og kanskje handle litt klær før det blir flu og bil.

Ha en fortsatt god dag

Mener du fly og bil eller fru og bil? :p

Originally posted by Savipix

Ha en fortsatt god dag

Mener du fly og bil eller fru og bil? :p

Skal selvsagt være fly og bil :p ......ikke noe vits å skaffe "fru" når man emmigrerer landet om 4 dager. Da nytter det ikke med forpliktelser i gamle landet

Back