• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Trondheim. Klar for en ny dag med kundeaktiviteter før det blir en 737 hjem til hovedstaden i kveld. Ha en digg onsdag der du er.

Mornings fra Groruddalen, iflg YR.NO så er minus 2 og noe nedbør - lurer på om dette kan være regn eller is som kommer ned.

Ha en flott dag med veldig variert vær rundt omkring på sør, vest og midtnorge.

Jan

Hoi fra Østerås!
Hvitt og fint selv på hovedveien her ute, i sterk motsetning til slapset inne i byen. Første nattvakt av seks er senket, så nå skal det snart kviles.
Snasen midtuke ønskes :)

God morgen fra kantina på OSL. Det blir en lang dag med møter i Kirkenes, før man etter planen flyr vis TOS og skal tilbringe natta i Alta. 2 nye flyplasser i dag altså!

Ha en god dag!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Mornings. Da ble det juletrikken på vei til jobb i dag. Etter jobb blir det både litt excel og wining & dining. Ha en fin dag

God morgen etc åjåjåj

Får begynne å pelle meg til toget. Siste vanlige kontordag denne uken. Satser på mindre tog-kaos i dag

Ha en fjong dag

Fjong natt fra Las Vegas!

Småkaldt her også, ikke snø nei, men kun 3-4 grader ute akkurat nå! brr.....

Hjem fredag, snart jul! :)

Kim

Fjong natt fra Las Vegas!

Småkaldt her også, ikke snø nei, men kun 3-4 grader ute akkurat nå! brr.....

Hjem fredag, snart jul! :)

Kim

Du får reise heim, så får du erstatta kald ørken med våt snø? :D

Mornings frå Trondheim. Sneik meg til heimekontor i dag også. Valget var å vere smått ueffektiv heime, eller reise på jobb og sitte i møter i heile dag.

Ha ein bra dag ja!

Hei og hå! Omtrent samme temp som Vegas her hos meg. Kuldefront på vei inn, så det skal bli noen netter med blå grader fremover.

Kontordag i dag. Uten togkaos, men muligens trafikkork når tre bikkjer skal presse seg opp trappa før meg. Får passe på å starte litt tidlig.

Kjoelig morgen her i vest ogsaa, is paa bilen men varmt og godt paa fergen inn til byen. Dagen bringer et foredrag av Eric Holder, tidligere Justisminister (fra den tiden USA ble styrt etter lov verket og ikke biblen) uansett blir det svaert interessant. I kveld blir det Date Night med den lille Italienerinnen i byen....

Back