• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Oppholdsvær betyr en snau times gåtur til jobb - slik sikrer man seg ca 7000 skritt før 07:00. Interne og eksterne møter i løpet av dagen før kvelden byr på et kulturbesøk på Nationaltheatret. Ha en fin onsdag du også.

God morgen fra Lillestrøm. Midt i uka og man undrer på hvordan det blir med SAS tur på lørdagen. Tiden får vise det. Booket hotellet på nytt så det kan avbestilles kostnadsfritt til lørdag ettermiddag. Ellers er det kaffe i koppen og litt overtid lukter det også i dag. Ha en riktig fin en! :)

God morgen fra trikken. Bulk head i dag. Relativt trøtt, og med tanke vi skal på IKEA i kveld, er det bare se frem til dagen er over [emoji849]

709a0184258362f3a434244682d745dc.jpg

God morgen fra Grønland. Faktisk litt "ekstremvær" her i går også, noen kraftige regnskyll førte til oversvømmelse i garasjen. Vannstanden er på veg ned, men må fortsatt ha gummistøvler for å ta seg frem til bilen. Ellers er det en arbeidsuke uten reisevirksomhet. Ha en tørr og fin onsdag[emoji3]

6a29153115b0e1755cdda2c860eddf1c.jpg

God morgen fra Lillestrøm... Off to SFO 5 dager med UA 744, nest siste tur fra FRA med 744..

Ha en flott dag... Feirer 50 år siden første gang i 1967 da jeg sto på Union Square og sang med den gule Hare Krishna gjengen... Akkja.. Var ikke hippie selv, men gøy var det..:lol:

Opphold og skal være uten regn i hele dag sa yr denne morgen - mens Nyhetskanalen viser noen byger utover ettermiddagen - kanskje bare i grensetraktene - vi får se.

Planlegger en tur til Alcudia i uke 40 (Høstferien) reise på Tirsdag 3.oktober og hjem man/tirs/onsdag uken etter. Må mikse mellom BARE FLY med Ving og hjem med SAS via eller RyanAir via STD og deretter hjem til OSL med RyamAir eller ???? Ikke lett å kommer fra et lite land med store avgifter og lite innbyggere Smile

Vi får håpe at sekretæren min, fikser dette eller om det blir det umulige

Jan

Greetings fra SIN

På vei hjem fra BNE, og har over 7 timer til flighten til CPH, heldigvis er kantina her ganske bra utstyrt.
Fikk noen timer på ryggen i transithotellet, men sengen var ikke akkurat myk. Men noen liker det hardt...

Store spørsmålet blir om jeg kommer hjem i koma, eller om jeg klarer å hvile litt på veien oppover. Dessverre så må jeg kanskje en kjapp tur innom på jobb også, enten etter hjemkomst i morgen eller på fredag. Blæh...

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Ris. Oppholdsvær betyr en snau times gåtur til jobb - slik sikrer man seg ca 7000 skritt før 07:00. Interne og eksterne møter i løpet av dagen før kvelden byr på et kulturbesøk på Nationaltheatret. Ha en fin onsdag du også.

04:50... Når legger du deg på en hverdag? 21:30? Kudos for å ha døgnrytme som småbarnsforeldre helt frivillig, og kanskje enda verre :p

Hallå fra den stormfulle nordsjøkysten. "Sebastian" er navnet på lavtrykket som gir litt vind og regn.

God morgen fra kontoret på Gaustad

Var småtungt når klokken ringte 07.42 i dag etter at jeg hadde ligget og vridd meg i jetlag fra kl 23:00 og ca 05:30.

Enda tyngre blir det å skulle ut på høsttakkefest i Oslo med "bolaget" i kveld. Enda tyngre blir det sannsynligvis å skulle ut med "avdeling UK" i morgen. ... :/

Ja, ja. Det går vel bra. Ha en fin dag

04:50... Når legger du deg på en hverdag? 21:30? Kudos for å ha døgnrytme som småbarnsforeldre helt frivillig, og kanskje enda verre :p

Hallå fra den stormfulle nordsjøkysten. "Sebastian" er navnet på lavtrykket som gir litt vind og regn.

Han har tydeligvis funnet ut noe som fungerer, da flyprat tilfeldigvis viste følgende God morgen tråd fra 2005 som 'related' :)

https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=3289

Ellers hepp og hå fra BGO hvor sykkel VM snart melding sin ankomst! Blir neppe kontrollert kaos som Tokyo :p :D

Hepp hepp .. tilbake til normalen. Hele to arbeidsdager denne uka. ;)

Ser Store Rickard er i Oslo for å ordne opp, så da tipper jeg ting går som normalt i morgen. Fortsatt skyet her, men solen har lovet å titte frem i dag. Og kun to uker til man legger ut på nye eventyr. :)

God ettermiddag fra Ibiza!
Slapp dag på strandklubb etter gårsdagens pattegrisfest. Litt sangria og vips; Lunch!
Deilig midtuke ønskes:)
9c767e3d9f994f764ec5d49ab8a0d81f.jpg

Avansert pendlerrute i dag.... Kjekt å stille oppe i høyden da.

Attachments

• DSCN0335.jpg
    DSCN0335.jpg
    240.1 KB · Views: 86
Back