• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for en økt på bryggekontoret. Kjenner at det kan være greit å fortsatt ta noen smertestillende etter mandagens fall. Ha en bra onsdag!

Mornings fra vest!
Ingen vinter i syne etter den lille forsmaken, men det er jo litt deilig å ikke måtte velge mellom klassisk og fristil på vei til jobben. To raske kveldsvakter og så er det lutefisk. Kjenner det napper i akevitthånden.
Ha en flott midtuke :)

God morgen fra Oslo Nord/Øst - her er det nydelig oppholdsvær og pluss 3-4 grader og utpå dagen skal det bli hele 8 grader - det er tross alt 23.november 2016 og været på Østlandet skal holde seg ut over helgen - TAKK.

Det er ikke alle som bor på Østlandet :)

Jan

God morgen fra Grønland. Kort økt på kontoret i dag før man setter kursen for Youngstorget og Zero-konferansen. I morgen derimot, er det helt andre ting på programmet. Da er det avreise til Dubai og Abu Dhabi for noen dager med fart og spenning[emoji1256][emoji274][emoji964]

Sent from my iPad using Tapatalk

Mornings fra Sandaker. Her har vi god tid så drøyer ennå litt med å få levert arvingen i barnehagen. Julebord med min formelle arbeidsgiver i dag, uten at jeg har tenkt å ta den helt ut. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lisboa! Her ser det ut til å bli en fin dag med sol. Ser Lufthansa streiken er utvidet til torsdag også nå. Litt spennende da vi skal hjem fredag med dem...
Ha en fin en! :)

God morgen fra vesten. Ny dag kaller, og den inkluderer faktisk møte med en forumist på dagtid. Det er jo alltid trivelig. Rask tur hjemom, før det blir vestentur igjen til helgen. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Ser frem til en date på badet i dag. Les syk. Best det går fort over men får som regel dette i milde former så bør gå bra i morgen.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Kort økt på kontoret i dag før man setter kursen for Youngstorget og Zero-konferansen.

Åj åj... Zero konferanse... Elefanten lurer på om du tror han også kommer inn, hvis han møter opp og smiler pent. Han foretrekker jo vanlig Cola, men Zero er innafor om det ikke finnes annet.

God morgen fra Lillestrøm. Nå er det først kontoret, og så blir det å besøke en medforumist i kveld. Jeg har booket reise til mer odde steder enn jeg pleier, så da er diskusjonstema for besøket er klarlagt

Ha en fin en.

Og god bedring til Farbror EB...

God morgen fra morgenflyet cph-osl. Jeg savner leggstøtten i sas plus... Ellers har champis forsvunnet fra Sen lounge på IAD. Tk loungen anbefales. Den var dessuten rett ved sas-gaten.

Åj åj... Zero konferanse... Elefanten lurer på om du tror han også kommer inn, hvis han møter opp og smiler pent. Han foretrekker jo vanlig Cola, men Zero er innafor om det ikke finnes annet.

EB...

Elefanten er hjertelig velkommen, men då må han ta til takke med Iskaffe Zero[emoji16] Muligens ikke innafor...

Elefanten er hjertelig velkommen, men då må han ta til takke med Iskaffe Zero[emoji16] Muligens ikke innafor...

Det var visst en stor skuffelse og han kom på at det er veldig travelt på hjemmekontoret. Undikkene må vrenges, frokost spises og bikkja luftes rundt stuebordet.

MAKAN... liksom. Kalle det Zero konferanse uten at det handler om Cola

Last edited:
Cola Zero er nettopp det. Null. Elgen er klar på det. Burde totalforbys. Selges her borte som 'Diet' og når man ser på alle feitingene som bøtter skiten ned, burde det gå opp et lys for noen ... Men neeida .....

3-4 grader her hos meg. Luftfuktighet så nær null det er mulig å komme. 40 dager uten nedbør nå. Thanksgiving i morgen. Fuggel er bestilt og skal hentes i dag og eldstemann kommer med Frontier i sent i kveld og da er hele familien samlet.

Nå mer kaffe.

Det var visst en stor skuffelse og han kom på at det er veldig travelt på hjemmekontoret.

Videresend gledelig nyhet:

Turkish begynner å få orden på markedsavdelingen.

(bilde er selvsagt tatt i feil kabinklasse og mangler refreshments.)

TK_Teddy_02.jpg

God ettermiddag/kveld fra Snillfjord. :)

Skyet og nedbør, kort sagt. Både en dusj og middag( lapskaus ) er overstått. Nå tror jeg det blir en strekk på sofaen, mens en har oppe til vurdering om en orker å gjøre noe mer i dag.

Ha en fortreffelig en, med eller uten vurderinger! :)

Airbus var også til stede på ZEROexpo i dag, til og med med et fly[emoji106] Airbus E-Fan.
9511e838e320dc6a8ef52bfded75e4ee.jpg

God onsdag fra Vegas, på tide å komme seg hjem etter to uker på farten. Ha en finfin onsdag folkens! :-)

Back