God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nespressomaskinen er løpt i gang og dagens første kopp er snart klar. Skal ut å gå til jobb - 50 minutters bra start på dagen. Ha en flott onsdag:-)

God morgen fra Lillestrøm. Da var det onsdag og man sov litt lenger enn vanlig da tannlegen venter om en stund. Ha en fin en med eller uten tannlege! :)

God morgen fra Oslo nord/Øst - en annet vær i dag - klar vær med fullmåne - kaldt på våt bakke - ikke bra for fotgjengere eller er kaffen i koppen og PC er slått på - på jobben.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Grønland. Ut på tur i dag, helt til Moss. Skal prøve å tilegne seg litt kunnskap, så får man se hvordan det går. For å sitere min barneskolelærer; "Kunnskap, kunnskap, treng deg inn, her skal du motstand møte!" Ha en fin dag, med eller uten læring[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Mornings fra 20-bussen. Nok en dag med en relativt uinspirerende jobb. Ja ja, alt har sin ende. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Flytoget. Stapp fullt fly BGO-OSL idag. Ser ut på barcode og drømmer om kontor i en av hovedstadens nyere bygg, men det får jeg forfølge senere (gi beskjed om du har ledig stilling til en ung lederspire, kontor i barcode og travel pass inkludert i kontrakten). Dagen brukes til noen timer på konferanse, før retur til BGO i firetiden.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Morn frå dagsaktuelle Andøya. Her er det berre å finne fram loddebolt og C-kompilator, så får vi sjå om det blir test i dag, eller jækla travelt i morgon...

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Mornings fra Oslos undergrunn! På vei til møter i Barcode, men jeg føler at jeg ikke helt har den samme entusiasmen for opplegget som pendler med kontor i Barcode som @Fevangen utviser. Det er nok fordi jeg ikke har Travelpass. Yup, helt sikkert derfor! :-D

God morgen fra Snillfjord. :)

Greit vær på denne kanten-enn så lenge i alle fall. Oppe i rett tid til en sjeldenhet og med frokosten inntatt og det moderlige opphavet på vei hit så dukes det etter hvert for tur til Orkdal hvor både legetime og ymse handling står på planen. Ellers få vi se om det lar seg gjøre med en familiemiddag utpå ettermiddagen hvis alt går som det skal.

Ha en fortreffelig en! :)

Mornings fra Oslos undergrunn! På vei til møter i Barcode, men jeg føler at jeg ikke helt har den samme entusiasmen for opplegget som pendler med kontor i Barcode som @Fevangen utviser. Det er nok fordi jeg ikke har Travelpass. Yup, helt sikkert derfor! :-D

Vi har 3 vennepar med hver sin leilighet i Barcode - ingen har fått vaskehjelp ennå. #stillingledig

God ettermiddag fra Bodø. Ferdig med semesterets første eksamen (ut av fire totalt) så det kjennes godt. To uker til neste eksamen, så det spørs om jeg skal bevilge meg selv en lesefri ettermiddag.

Ja, det vil jo passe greit, for jeg fikk varsel om at jeg har en bonusbillett sørover i kveld. Får vel pakke litt og komme meg til flyplassen etterkvart.

Ha en finfin onsdag :)

God onsdag fra kontoret - sov så dårlig at jeg fint kunne rukket 06:00 til FRA men det skal jeg ikke... Skal heller rekke 17:15 bussen til FRA og videre til LJubilana. Groggy som et helvete men føler meg bedre nå så jeg kan sikkert nyte litt alkohol i gullstua. I dag har jeg følt meg bakfull uten å være på fylla. :drunk:

G'moorgen! Her er vi lovet mye og tung røyk i dag, så lukene er skalket og ac-anlegget kjører i viftemodus. Foreløpig ser det imidlertid ikke så ille ut.

Sikret meg en råbillig Plus-billett Oslo-London i går til en tur i februar. Endrings- og refunderbar er den også! Da gjelder det bare å stille tidlig nok på OSL så jeg får litt kantinetid også. ::D

Back