• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Om ikke lenge så settes kursen mot bryggekontoret og en hel dag ved inn og utboksen. Kvelden byr på en treningsøkt på Nordstrandsplatået. Ha en sprek onsdag du også!

God morgen fra Oslo 9 - minus 2 grader i morges ( det er tross alt 27.april 2016) - men trodde vi var på veg til sommeren.

Ha en flott dag videre.

JAn

Attachments

• 27.jpg
    27.jpg
    84.7 KB · Views: 215
God morgen fra Sandaker. Strålende solskinn og får vel etterhvert komme meg ut på Prærien. "Eksternt møte" nok en gang i ettermiddag, så får passe på at dressen en strøken. Sameiemøte i kveld, men satser på færrest mulig møteplagere. Ha en fin dag

God morgen og god dag til alle fra det sydlige Fyn!
Her har det sneet/snødd i en time....:wow:

God morgon från GOT!

Kallt som f-n idag också men vi är halvvägs igenom veckan så det hjälper :) Visumbilder till Kina skall också ordnas under dagen.

God dag fra Akersgata. På plass om tredjemann i dag. Greit å være relativt oppe når solen skinner. Ingen spesielle planer for dagen enn å tjene til livets opphold. Føler vel ikke at jeg er i "bygge landet"-modus. Sprek onsdag ? Nuvel, går da til og fra jobb hver dag, som blir noe over 5 km. God dag til alle som går til og fra jobb - og alle andre!

Hepp fra Bergen. Var masse ballonger og "1" ballong ved security samt kaffe og muffins etter. Feirer de at det er ny vei for ankomst innland?

Får iallfall testet den i ettermiddag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra Trondheim
Solskinn , men ikke spesielt høy temperatur. Ønsker meg varme....
Rolig dag i vente, men en liten treningsøkt blir det vel tid til...

Ha en flotters dag :) :) :)

God formiddag fra DY1060. Strålende vær og god stemning på OSL. Nå venter to døgn i Tallinn som Norwegian skulle ha den nette sum av 357,- cashpoints for, helt innafor spør du meg.

God formiddag fra Snillfjord.

Sola skinner, delvis blå himmel og greit vær....enn så lenge, ryktes om viss fare for nedbør ila ettermiddagen. Derimot ser de neste 2 dagene fine ut. Her har man fått hentet post, og nå er det 5 minutter før støvsugeren tar over showet i 2 etasje.

1 uke til destinasjon Nord-Trøndelag, noe det gledes til. I ettermiddag blir det en handletur til Orkdal. Må visst kjøpe et par ting som skal med nordover også tenker jeg.

Ha en fortreffelig dag! :)

God ettermiddag fra Forus,
Dagens trip til ABZ måtte utsettes til i morgen. Travle dager!
Billett og sete er kjøpt som vanlig på 4611 , nå med annet materiell , CRJ900 i plassen for 736.
I ettermiddag blir det klargjøring av båt før sesongen starter.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

G'moorgen! Her er ukens første arbeidsdag i gang. Ikke så mye mer å si enn det.

Men solen skinner og jeg har Hval sjokolade! :)

Hoy fra Forus. To raske kveldsvakter gjenstår denne uken før man tar en velfortjent friuke. Skal bli good med langfri!

Back