God onsdag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Nå venter en økt på bryggekontoret før kursen settes mot OSL og langhelg i Roma. Ha en flott onsdag du også:-)

G'morgen ellernosånt fra luftrommet over Wales. Ble 40K i natt på Airbussen fra Atlanta og nå venter luksusfrokosten ...
En time til landing.

60abb23b89ec2011cd5b1264da40ce86.jpg

Melkeruta trd -> osl med SAS. Dis/tåke på begge plasser så får se hvordan dette går iht tidsskjema

God(?) morgen fra tiggerstaden. Sjekket akkurat søndagens flighter med Delta som jeg enda ikke vet om jeg kan ta. De hadde klart å slette setereservasjonen for en av flightene jeg fikk bekreftet av KLM i september. Kun ett ubrukelig midtsete baki bussen fra Houston til Atlanta var visst det enestes tilgjengelige nå.

Ha en god en alle som husker på å regelmessig sjekke hvor mye flyselskapene roter til eksisterende bookinger.

God morgen fra Osl. Tåken er jo allerede dokumentert, men har iallfall stumpen plantet i 4f. Bare stuerne får inn alle postpakkene utenfor skal nok dette gå bra.

Noen som vet hva drosje koster fra Tegel til Potsdamer platz kl 22.00 på kvelden? Berlin testes for første gang i morgen kveld.

Dukker fort opp gode seter etterhvert som statuspax blir oppgradert. Følg med.

Og nå begynner livet å se lysere ut ...

012685ab8792fc49881686226f629ee8.jpg

Mornings fra Prærien. Dobbeltbooking på hjemmebane, så det endte med at jeg måtte stå og skrape på døren til barnehagen ved åpningstider for og rekke et morgenmøte. Ser ut som jeg hadde det enten for travelt eller ting gikk raskere enn planlagt da jeg plutselig har 8 minutter og sitte med bena på bordet og drikke te. Møtetungt før lunsj, men etterpå er det heller og flikke litt på noen jobbsøknader. Ha en fin dag

Mornings fra linje 2s ende i vest!
Det er blitt arbeidet inatt, eller... jeg var ihvertfall tilstede.
Et par timer horisontalt og så kan dagen begynne. Ser rolig ut og sushi med noe lyst og lettdrikkende innen humle- og maltprodukter skal sørge for happy ending :)
Ha en slækk dag!

God morgen ja. Her er det søren meg pent vær! Trall!

PS:
Elefant livery på koppen også gitt.... Skal si noen tar elefantene sine seriøst.

7f1cccfa1dd37e3cff87bf223d187cb6.jpg

Ser ut til å gå som normalt dog

Ser ikke helt normalt ut? Dere ligger nokså lavt generelt og subber godt nedi med høyre vinge.

Dukker fort opp gode seter etterhvert som statuspax blir oppgradert. Følg med.

Og nå begynner livet å se lysere ut ...

012685ab8792fc49881686226f629ee8.jpg

Jeg regner med du la merke til elefanten på kaffekoppen. Med elefant går alt så mye bedre.

Kjører de virkelig Eurowings med "charter-baljer" over pytten nå, altså? Det er jo sykt. Da må man plutselig virkelig begynne å sjekke ut operating carrier når man booker da

Her har jeg ingen elefant, dessverre. Her var det innbruddsraid i boder i går kveld. Pussig nok mens vi hadde beboermøte. Har fått robbet sommerdekk og en haug med rart. Hadde så klart altfor mye i boden, men hva søren gjør du når du bor i en "Up-in-the-air" - kåk?

Er travel kontordag i dag, så jeg får trave inn til henleggelsesdepartementet i morgen og få levert en anmeldelse de kan henlegge. Så får jeg håpe på forsikringen.

Elefanten ble dødsnervøs, og rømte opp til Bestemor i natt. Med seg tok han det han holder mest kjært - påskeegget. Staut er her hjemme og holder vakt. Han skal stirre skikkelig strengt på alle som ser skumle ut, og prompe stille og grusomt hvis de bryter seg inn.

Ha en fin(ere) dag

Greetings from Tananger

Like greit å legge over til engelsk med en gang, siden det snart kommer en brite på besøk her :p

Normalt vestlandsvær her, m.a.o. regn og en temperatur noe under 10 grader.

Ble bestilt tur i en fuktig bever (sannsynligvis) i sommer. Gleder meg til det.
Håper ikke jeg må kansellere det :drunk:
Blir fra et sted nordvest av Bellingham til et sted ca vest av Bellingham, og tilbake igjen, med en referanse til India (av alle steder :drunk:) :p

Halvveis til helg, kan ikke klage på det i hvert fall.

Ha en fin onsdag forumister :)

Last edited:
Ble bestilt tur i en fuktig bever (sannsynligvis) i sommer. Gleder meg til det.
Håper ikke jeg må kansellere det :drunk:
Blir fra et sted nordvest av Bellingham til et sted ca vest av Bellingham, og tilbake igjen, med en referanse til India (av alle steder :drunk:) :p

Nordvest for Bellingham kan vaere YVR Seaplane Terminal - i saafall boer det stoppes paa the Beaver Grill drevet av Harbour Airlines for en Burger og Cola :cry: (vel det er din sak, de har meget godt :drink ) Hvis du er sikker paa Beaver er det nok til Salt Spring Island med Salt Spring Air - til og med Beaver Miles ! og byen heter Ganges ! Ta til hoeyre langs etter brygga fra "Terminalen" og baade Trehouse Cafe og Burger Bar 537 har uteservering med Beaver utsikt.

Utmerket Kaffe oppe i gata - Salt Spring Coffee - hmm har noen GoPro 4k snutter fra Ganges (med vekt paa Beaver) - kanskje det dukker opp noe paa et blde forum i naerheten.

Salt Spring Handles av Harbour Airlines som har egen shuttle fra YVR International Terminal - ellers gaar det greit aa Shuttle til South Terminal, bare si at du skal med Pacific Coastal om de spoer om Airline;) - derifra er det noen minutter ned til Elven og Harbour Airlines Terminal.

God onsdag Fra Skottland Sør-vest

Sitter hjemme og venter mens bilen er på årlig helsesjekk, praktisk når verkstedet er 3 minutts gåtur hjemmefra.
Sola skinner foreløbig, men spåmennene/damene sier at det skal bøtte ned senere på dagen. Har lovet min bedre halvdel å ta en tur til slottet i andre enden av M8 i dag, så da må man bare gjøre det selv om man har lyst til å gjøre helt andre ting.

Ha en flottflott onsdag :)

Kjører de virkelig Eurowings med "charter-baljer" over pytten nå, altså? Det er jo sykt. Da må man plutselig virkelig begynne å sjekke ut operating carrier når man booker da

LCC/Charterbaljene er nok de Eurowingsmaskinene som går fra Køln og som er uten business class i Eurowingsfarger

Dette er er jo egentlig Lufthansa/tidligere Lufthansa maskiner som nå hører under Cityline paraplyen og som er i vanlig Lufthansa innredning, men det er langt færre businesseter og premium economy-seter, og flere økonomiseter enn hos "vanlige" Lufthansa. Men på de fleste praktiske møter er det jo en Lufthansa flight, men med litt lavere betalte ansatte og innsatt med en ny konfigurasjon til destinasjoner med litt dårligere yield og C-etterspørsel

Hadde LN-MOW betalt for business så hadde han jo fått de samme setene og annet som andre Lufthansa longhaul flighter, men det er vanskeligere og få oppgraderinger når det ikke er så mange seter og oppgradere til.

Konfigurasjonen er 18C 19Y+ og 261 i Y

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=129395

LCC/Charterbaljene er nok de Eurowingsmaskinene som går fra Køln og som er uten business class i Eurowingsfarger

Dette er er jo egentlig Lufthansa/tidligere Lufthansa maskiner som nå hører under Cityline paraplyen og som er i vanlig Lufthansa innredning, men det er langt færre businesseter og premium economy-seter, og flere økonomiseter enn hos "vanlige" Lufthansa. Men på de fleste praktiske møter er det jo en Lufthansa flight, men med litt lavere betalte ansatte og innsatt med en ny konfigurasjon til destinasjoner med litt dårligere yield og C-etterspørsel

Hadde LN-MOW betalt for business så hadde han jo fått de samme setene og annet som andre Lufthansa longhaul flighter, men det er vanskeligere og få oppgraderinger når det ikke er så mange seter og oppgradere til.

Konfigurasjonen er 18C 19Y+ og 261 i Y

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=129395

Ut i fra MOW_Photo(tm) ser det ut som et annet "service" konsept, muligens pga. distansen, men fra SEA/YVR er det Varm Frokost som regel en Omelett greie.

Ut i fra MOW_Photo(tm) ser det ut som et annet "service" konsept, muligens pga. distansen, men fra SEA/YVR er det Varm Frokost som regel en Omelett greie.

Mulig, men kalde uspiselige frokoster er jo ganske standard hos mange selskaper i economy når man flyr fra østkysten

God morgen fra New Brunswick, NJ. Noe timer jobb nå, før turen går videre til Burlington i Vermont. Regnet har heldigvis blitt erstattet med sol, men fortsatt bikkjekaldt. Har vært kuldegrader i natt og det ser ikke ut til å bli varmere dit vi skal... Ha en varmere onsdag[emoji274]

Nordvest for Bellingham kan vaere YVR Seaplane Terminal - i saafall boer det stoppes paa the Beaver Grill drevet av Harbour Airlines for en Burger og Cola :cry: (vel det er din sak, de har meget godt :drink ) Hvis du er sikker paa Beaver er det nok til Salt Spring Island med Salt Spring Air - til og med Beaver Miles ! og byen heter Ganges ! Ta til hoeyre langs etter brygga fra "Terminalen" og baade Trehouse Cafe og Burger Bar 537 har uteservering med Beaver utsikt.

Utmerket Kaffe oppe i gata - Salt Spring Coffee - hmm har noen GoPro 4k snutter fra Ganges (med vekt paa Beaver) - kanskje det dukker opp noe paa et blde forum i naerheten.

Salt Spring Handles av Harbour Airlines som har egen shuttle fra YVR International Terminal - ellers gaar det greit aa Shuttle til South Terminal, bare si at du skal med Pacific Coastal om de spoer om Airline;) - derifra er det noen minutter ned til Elven og Harbour Airlines Terminal.
(Får se om disse kodene er lagt inn eller ikke) CXH-YGG-CXH er det. Spurte Harbour Air og de sa at det er Beaver, så satser på det.
Har lagt inn noen få timer i byen, så får se om det finnes noe å finne på der da. Harbour var i hvert fall veldig på det å leie ut sykkel :drunk: De kjenner tydeligvis ikke meg :p

Kaffe er ikke helt meg, det nærmeste jeg kommer til slikt er kokende vann med velkjente poser i. Men de har sikkert flaskevann der, slik at man kan tilbakeføre det vannet man mister når det er varmt ute (som det sannsynligvis er i juli/august der borte :p).

Back