• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Da var vinteren tilbake her i hovedstaden - hvitt og flott ute:-) Nå kommer snart Oslo Taxi for å få meg trygt ned til Flytoget. På OSL venter nye navn på utgangene og det jeg gleder meg mest til er en det italienske flyselskapet Neos som skal fly oss til Stockholm. Ha en fin onsdag du også.

Da var vinteren tilbake her i hovedstaden - hvitt og flott ute:-) Nå kommer snart Oslo Taxi for å få meg trygt ned til Flytoget. På OSL venter nye navn på utgangene og det jeg gleder meg mest til er en det italienske flyselskapet Neos som skal fly oss til Stockholm. Ha en fin onsdag du også.

Din slomsosaurus!!! Du står opp til umenneskelige tider. Fytti katta.

God natt fra Springfield, MA. Fløy inn fra BDA i idag og har hatt en brillefin middag med kollegaer på Max's Tavern. Biff og is.

Elefanten ligger bare og hygger seg med tanken over hvor sykt god han har blitt på å bygge sandslott. Alle tidligere nederlag er glemt.

Ha en fin dag og jobb hardt mens jeg sover!!!

På OSL venter nye navn på utgangene og det jeg gleder meg mest til er en det italienske flyselskapet Neos som skal fly oss til Stockholm. Ha en fin onsdag du også.

E8, enkelt og greit :lol:

Morgen fra Oslo. Alltid trist den dagen en mister status. I natt rykket jeg ned til Gold hos SPG. Ja, ja har iallfall mange gode minner fra ulike steder i verden de siste 2,5 årene. Hyatt har vist seg å stort sett være i dyreste laget.

Kan for øvrig melde at brøytetoget er kjørt på E18.

Nyt dagen, i morgen er det nok godt skiføre igjen.

Last edited:
God morgen fra Lillestrøm. Da er vi et par dager inne i mars allerede. Ser fram i mot 13 flyturer denne måneden. Faktisk flyturer hver helg framover pluss påsketur. 😉
Ønsker alle en riktig fin onsdag! ☺

Mornings fra Sandaker. For en sjelden gang så var det faktisk vekkerklokken som vekket meg og jeg fikk spise frokost i fred. Men nå høres det som det kommer en blanding av barnesang og fyllerør fra barnerommet, så da er freden over. Blir vel snart og vekke kona også så jeg kan komme meg ut på Prærien. Ha en fin dag

God morgen , kaffen er servert på kontoret - klokken nærmer seg 7:30 og mange kollegier dukker opp til sin arbeidstid kl 08:00 og nattarbeidere skal hjem til sine senger.

Ha en flott dag i snøen

Jan

God morgen fra Kristiansand

Snøen har lagt seg over landsdelen og veiene er speilglatte. Heldigvis lot jeg vinterdekkene stå på en uke til, selv om jeg pleier å bytte i slutten av februar. Planer for dagen er tur til Danmark for å hente post. Må også krangle med en kunde fra Tyskland som tydeligvis ikke skjønte at Norge var utenfor EU og at jeg tok betaling uten moms, og at fortolling var hans ansvar. Enden på visa ble at han klaget til Amazon.de og nå må jeg bruke masse tid på det tullet. [/frustrert] ;)

Ellers står nettshopping på planen.. må ha ny sovepose, tørrsekker og kanskje ny sekk. Vurderer også nye ski, til neste sesong.

Ha en fin dag folkens!

Hoy onsdag fra Stavanger. I dag fikk en jaggu ligge frampå litt. Kvelden i går var sur med innslag av snø og glatte veier. Så det var litt spenning før jeg fikk sett ut vinduet og konstanter at det var slått over til regn.
I dag er planen å innta lunsj på Kvadrat. Ellers nada.

Ha en fin fin dag :)

God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor det nå kan meldes om skyet opphold, men kan bli en bra dag uansett dette. Her har man brukt morgenen på å oppdatere seg på super-tirsdagens resultater. Dagens hovedplan er shopping i ettermiddag. Lillesøster skal på 5-dagers leirskole på Røros neste uke, så da må det gjøres noen få innkjøp før den turen.

Før ettermiddagens handletur må man også unne seg litt av det man liker, så her noteres det passerende IC-ruter på løpende bånd. 1x SU, 1x SQ, 1x UA og av alle mulige 1x PK har passert. At PK/PIA passerer forbi her er heller sjeldent, tror det må være ''gudvethvorlengesiden'' jeg noterte det selskapet sist og i dag kan man få to stk på vei østover, da lever i alle fall jeg godt de neste dagene. ;)

Ha en fortreffelig onsdag. :)

God dag fra Oslo - her prøver man å gjøre noe fornuftig på masteroppgaven - men det er ikke så lett. Satt å så på Super Tuesday i natt og da jeg våkna så både frøs jeg og hadde hodepine. Hodepinen er borte med et par Paracet men fryser gjør jeg fortsatt. Håper det ikke er noe influensa som brygges på. :stir :angry:

God lunsj fra havet

Her har man nettopp fått i seg noe mat, og snart blir det tur ut for å plaske med noe vann. Ellers lite på planen.
I morgen blir det også plasking med noe vann, muligens også på fredag.

Det blåser litt her ute, men ikke like mye som i går. Opphold kan man i hvert fall glede seg over. Håper det fortsetter slik!

Ha en fin dag forumister :)

God onsdag fra offshore Congo. Venter på at surferen skal komme og ta oss med til Pointe Noire så vi kan komme oss nordover i løpet av natta.

Noe grått, men fortsatt finfin temperatur, hører rykter om at det skal snø hjemme...får i såfall håpe at det er så mye snø at det blir bra med pudder til helga.

Ha en fortsatt finfin onsdag folkens! :)

God ettermiddag på en slapsete og kald marsdag. Jeg kom "i skade" for å bestille en liten MR til IAD en helg i april (kr 3995,-), som trøst for en traurig onsdag og litt for travel uke. Bortover en lørdag og hjem søndag ettermiddag. Rekker akkurat å besøke to Smithsonian-museer, har jeg funnet ut. Og så får jeg sikret EBG for et år til :-) Men ikke fortell dette til noen - folk rundt meg synes jo jeg er gal. Godt at man har et forum hvor det er stor forståelse for denne typen galskap ;-)

....... og det jeg gleder meg mest til er en det italienske flyselskapet Neos som skal fly oss til Stockholm.

Italiensk charter .... hehehehehe .... Jadda.

G'morgen! Etter kveldens uvær er finværet tilbake, men temperaturen er gått i kjelleren og blæsten fra Chicagosibirsk er tilbake.

Super Tuesday gikk som forventet og ingen er forbauset over at storkjeften Cruz proklamerte seier etter å ha tatt to stater. Velvel .. Trump - Cruz 9-2 ...
Rubio tok den 12. - trolig til Cruz' store irritasjon, da det blir vanskeligere å få ham til å trekke seg.

Slik går no dagan .....

Italiensk charter .... hehehehehe .... Jadda.

G'morgen! Etter kveldens uvær er finværet tilbake, men temperaturen er gått i kjelleren og blæsten fra Chicagosibirsk er tilbake.

Super Tuesday gikk som forventet og ingen er forbauset over at storkjeften Cruz proklamerte seier etter å ha tatt to stater. Velvel .. Trump - Cruz 9-2 ...
Rubio tok den 12. - trolig til Cruz' store irritasjon, da det blir vanskeligere å få ham til å trekke seg.

Slik går no dagan .....

Nederlandsk (jeg hadde Biongsa på hvilket land erstatteren kom på) charter bød på like bra benplass som Norwegian (bedre enn SAS) og gratis snack/drikke på morgenkvisten - ganske ulikt det vi opplever i Skandinavia til daglig. Nå blir det italiensk charter hjem... Gleder meg:-)

God ettermiddag!

Et par dager med feber, men virker nå som ting er i ferd med å gå over (håper jeg ...).

Masse pes for å få booket en tur til LA i juni, der man skulle delbetale med SAS Credits, det likte ikke SAS IT særlig godt. Men etter div tlf-samtaler klarte de det tilslutt.

Snart langrenn og fotball påTV, blir en grei kveld da :)

Kim

Back