To presentasjoner og en middag idag foer BA skal ta meg mot LHR rundt midnatt. 13 timer i economy extra fryder ikke en som absolutt ikke klarer aa sovne i vinkel. Groess og gru.
Var det ikke det Al Qaida prøvde på også??:colgate:
God morgen (eller ettemiddag, alt ettersom) det virker jammen som United igjen gir Economy Plus til *Gold. Det trengs på de 6 timene mellm EWR og SEA...
JIPPIIIII.... Takk til BA som skjønner at små elefanter ikke kan kjøre 13 timer i et sete uten skuff. Mye bedre humør nå, og det var seff en "invol. upgrade".
?....... far skal på St.Olav og besøke mor....som snart setter en ny liten LN-FHU til verden...det rekrutteres bra synes jeg...
Ha en STRÅLENDE dag forumister-det kommer min til å bli !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så kan en ny liten LN-FHU hilse velkommen fra St.Olavs hospital. Han kom flygende kl. 17.47 :fly![]()
Så kan en ny liten LN-FHU hilse velkommen fra St.Olavs hospital. Han kom flygende kl. 17.47 :fly![]()
Han skal vel hete Huge, han da ... :fly
Javel - da var det middagstid. Mitt eventyr hos DHS ble overstått på litt over en time, og jeg er nå trygt tilbake i sirkulasjon. Litt sjeldent var det at man måtte legge fra seg telefon etc i bilen. Litt uvanlig å måtte sitte og vente uten å ha en smarttelefon å klå på .. slik som i gamle dager. Litt retro og litt abstinens ... :lol:
Glad jeg ikke må ned i hølet der oftere ... bedre her på landet!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.