God onsdag morgen fra UAE.

God ettermiddag fra Forus,
Det har vært en travel dag med møter og rapportering etter ukas første tur til ABZ.
Morgendagen starter med en dagstur opp til BGO for besøk hos en av våre leverandører og inspeksjon av utstyr til bruk i brønnene våre.
Det mangler ikke på oppgaver her i prosjektet.
Men det er kjekt og andre bør se hvilke fantastiske muligheter oljeindustrien gir den enkelte.
Ha en fin dag alle.

God morgen (eller ettemiddag, alt ettersom) fra Bellevue, WA. Dagen vil vel gå med til møter med en heller stor IT-aktør her borte.
Grei flyvning i C med SK907 i går, og det virker jammen som United igjen gir Economy Plus til *Gold. Det trengs på de 6 timene mellm EWR og SEA...

To presentasjoner og en middag idag foer BA skal ta meg mot LHR rundt midnatt. 13 timer i economy extra fryder ikke en som absolutt ikke klarer aa sovne i vinkel. Groess og gru.

JIPPIIIII.... Takk til BA som skjønner at små elefanter ikke kan kjøre 13 timer i et sete uten skuff. Mye bedre humør nå, og det var seff en "invol. upgrade".

Tralalalallalaaaaaaaa

Var det ikke det Al Qaida prøvde på også??:colgate:

Jo, men jeg er rik, hvit og vellykket! :lol:

Øse pose regnværsdag selvfølgelig, men da får BBJ'en seg en vask så det gjør ikke noe. I-285 = Redneck Carwash.

God morgen (eller ettemiddag, alt ettersom) det virker jammen som United igjen gir Economy Plus til *Gold. Det trengs på de 6 timene mellm EWR og SEA...

Det kan jeg garantere deg at de ikke gjoer, men man kan vaere heldig av og til ;)

God eftan fra Chicago. Busy dager i kombinasjon med daarlig rygg er ikke optimalt, men det faar gaa..

Tipper jeg stikker tidlig fra kontoret i dag.

Laaaaaaaaang dag mot kveld - og det er to dager igjen av uka :cry:

JIPPIIIII.... Takk til BA som skjønner at små elefanter ikke kan kjøre 13 timer i et sete uten skuff. Mye bedre humør nå, og det var seff en "invol. upgrade".

Omtrent som meg som sliter med å få testet Y+ skikkelig :lol: Med din Invol opup i dag begynner jeg nesten å lure på om BA sorterer listen på fornavn når de må tvangsflytte folk. Jeg har vedig høy hitrate og kjenner en annen "A" som også fikk invol Opup på BA-loghaul i dag.

?....... far skal på St.Olav og besøke mor....som snart setter en ny liten LN-FHU til verden...det rekrutteres bra synes jeg...;)

Ha en STRÅLENDE dag forumister-det kommer min til å bli !!!!!:D :D :D :D :D

Så kan en ny liten LN-FHU hilse velkommen fra St.Olavs hospital. Han kom flygende kl. 17.47 :fly :D

Så kan en ny liten LN-FHU hilse velkommen fra St.Olavs hospital. Han kom flygende kl. 17.47 :fly :D

Han skal vel hete Huge, han da ... :fly

Javel - da var det middagstid. Mitt eventyr hos DHS ble overstått på litt over en time, og jeg er nå trygt tilbake i sirkulasjon. Litt sjeldent var det at man måtte legge fra seg telefon etc i bilen. Litt uvanlig å måtte sitte og vente uten å ha en smarttelefon å klå på .. slik som i gamle dager. Litt retro og litt abstinens ... :lol:

Glad jeg ikke må ned i hølet der oftere ... bedre her på landet!

Han skal vel hete Huge, han da ... :fly

Javel - da var det middagstid. Mitt eventyr hos DHS ble overstått på litt over en time, og jeg er nå trygt tilbake i sirkulasjon. Litt sjeldent var det at man måtte legge fra seg telefon etc i bilen. Litt uvanlig å måtte sitte og vente uten å ha en smarttelefon å klå på .. slik som i gamle dager. Litt retro og litt abstinens ... :lol:

Glad jeg ikke må ned i hølet der oftere ... bedre her på landet!

Hva dillet du med der? TSA Pre?

For en revolusjon det har vaert. LOVE IT!

Hehe ... nei, de ville bare ha 'biometriske data' - altså nye fingeravtrykk av alle 10 fingre. Du må nok innom du også neste gang du fornyer ...

Back