God soendag (mandag for meg) morgen fra UAE.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Langhelgen var tøff med dårlig form på hele familien. Barnegebursdagen i går ble langt bedre enn fryktet da disse araberne serverte øl til mennene.

Fikk omsider booket en minitur hjem til Oslo i slutten av juli på poeng og fikk mitt favorittsete i flyverdenen 1A på Lufthansas slitne deilige 747 :thumbup. Hadde ikke nok poeng til begge veier så KLM blir brukt nordover med Eco + og se om FB Gold har noen effekt. SAS flighten OSL-FRA kom opp som business men det stemmer vel ikke?

Offisielt er denne ekstraturen (på hele to dager) på grunn av utbedringer på huset, men sannheten er vel at jeg gruer meg som f.. til å være uten jentene i åtte uker, og vil hilse på dem halvveis.;)

God morgen fra Barcelona. Tid for å stikke til frokost straks, og deretter bevege med ut til BCN. Har billett på to forskjellige OSL-BGO, og tar den første jeg rekker. Med litt tur er jeg på BGO til 17:00. Da rekker jeg i så fall Fly&øl med god klaring. Mer realistisk er jeg på BGO 17:55, og blir en halvtime sen.

God morgen fra Tjøme. Solen skinner, selv om de helt store temperaturene uteblir. Svært lite på programmet, og fet er helt greit. Ha en fin dag

Gudd mårning fra Mosjøen! Her er akkurat frokosten fortært. Nå venter kaffekopp nummer to før det antagelig blir en liten formiddagslur .. Jobbings venter i kveld.

God morgen fra Hedemarken. Ferien over og da er det tilbake til strisekk og havrelefse igjen..

Imponert over ungdomslagets seier igår.
Ett fint screenshoot av Norske hooligans her

Attachments

• uploadfromtaptalk1370761964848.jpg
    uploadfromtaptalk1370761964848.jpg
    80.8 KB · Views: 395
Last edited:
God morgen fra Barcelona. Tid for å stikke til frokost straks, og deretter bevege med ut til BCN. Har billett på to forskjellige OSL-BGO, og tar den første jeg rekker. Med litt tur er jeg på BGO til 17:00. Da rekker jeg i så fall Fly&øl med god klaring. Mer realistisk er jeg på BGO 17:55, og blir en halvtime sen.

Hm. Ser flyet var 22 min sen fra OSL, så med mindre det skulle skje noe magisk på veien, så har jeg mer enn nok med å rekke det siste flyet med ankomst BGO 17:55. Da blir det i så fall Fly&øl på meg fra ca. 18:30.

God morgen fra Stavanger.

3 bonusunger på besøk denne helgen, så man kan vel ikke skryte av total avslapning :rolleyes: "Stille" i noen timer til før huset fylles opp av 9 søskenbarn og deres foreldre (onkel/tante) og ditto skilte foreldere med ditto ny partnere.

Blir nok en tidlig kveld i dag og noen kalde senere for å komme ned igjen. Men før det, så må nyinnkjøpt grill innvies.

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra Gardermoen

Skal til Madrid via Frankfurt, men ser ut som det kan bli en lang dag pga forsinkelser og slot restrictions på FRA. Kun 15 fly per time får lande. Avgang skulle vært 1005, nå har vi slot rundt 1230

God formiddag fra Tananger,
Sola skinner og det er 25grader i skyggen på le-siden av huset.
Min bedre halvdel koser seg med morrakaffen og ser frem til tilsvarende vær i Provence om en uke.
For mitt vedkommende blir det avgang med KL1202 om et par timer på jobb!
En tur på fjorden med båten i finværet hadde passet bedre egentlig i dag.
Vel, snart er det ferie.
Ha en fin søndag folkens.

God morgen fra det sørlige Rogaland. Vært mye reising i det siste, bl.a. en tur med DATs MD83, så nå blir det godt å komme hjem til egen sofakrok.

God formiddag fra Bislett. Får vel få unna litt husarbeid, en arbeidsøkt og trening -- før det blir middag med mine foreldre i kveld.

God formiddag fra kjøpesenteret, på vei til Fly&Øl. Security overrasker stadig, null kø en søndag formiddag, og det er en del folk her oppe som gumler overprisede pølser med rekesalat allerede. Skal teste SAS Go Back i dag

God formiddag fra ALF. Som vanlig lite kø i sikkerhetskontrollen her, men det kan skyldes at jeg som vanlig har sjekket inn 1 time før avgang. Nå venter jeg bare på LN-KKM skal komme slik at jeg kommer til Oslo (KKM er i skrivende stund over Talvik jfr. flightradar24). Så er det retur i morgen med DY328.

Og når jeg kommer tilbake må jeg huske å ta bilde av en finurlighet jeg så ved innsjekk: rett over Norwegian sine innsjekkingsautomater henger det en stor utgave av SAS sin "inkludert i prisen"- reklame... :p

God aften fra det Sørlandske!

Her er man kommet hjem igjen etter en heidundrende weekend i Danmark. Hadde et kjempeparty i går med sandvolleyball, øl og partymusikk!

Nå er kroppen utslitt og i kveld skal det bare slakes og senga skal finnes tidlig.
Allerede mandag i morgen jo! Er det rart jeg drikker?

BF:cool2

God morgen fra Oslo :) Sitter i kø hos SAS Eurobonus kundeservice mens jeg drikker en espresso fra Waynes. Idag skal jeg på POENGJAKT!

Back