Fnate og LN-MOW (eller noen andre her inne), her trenger jeg hjelp!
Hodet mitt koker og jeg er ikke god i matte. "sør om ekvator som Oslo er nord" :wow: Hjelp!
Oslo ligger på 60 grader nord. Altså er han på ca. 60 grader sør for ekvator.
Fnate og LN-MOW (eller noen andre her inne), her trenger jeg hjelp!
Hodet mitt koker og jeg er ikke god i matte. "sør om ekvator som Oslo er nord" :wow: Hjelp!
Og hvordan finner jeg ut hvor "ca. 60 grader sør for ekvator" er??
Jeg prøver å se et kart for meg, men det går helt rundt....
Heldigvis ikke så beinkaldt hvor vi farter, holder oss unna når det blir for mye isSørishavet! Det sørligste havet i verden.
Det ekstreme klimaet gjør det til et av de kaldeste og mest distinkte stedene på jorden. Vanntemperaturen varierer mellom en 10 °C på sommeren og en iskalde -65 °C i de lange vintrene.
https://www.hurtigruten.no/destinasjoner/antarktis/inspirasjon/attraksjoner/sorishavet/
Vanntemperaturen varierer mellom en 10 °C på sommeren og en iskalde -65 °C i de lange vintrene.
Det er circa I Tønsberg tror jeg. Var der en gang. Ikke minibare på rommet å Pappa jobba hele tiden. Men de hadde vaffel i kantina.
Terningkast 3. Jeg skal ikke tilbake
Tønsberg er på 59 grader
Det er circa I Tønsberg tror jeg. Var der en gang. Ikke minibare på rommet å Pappa jobba hele tiden. Men de hadde vaffel i kantina.
Terningkast 3. Jeg skal ikke tilbake
Tønsberg er på 59 grader
Jeg misunner han der! Hva er det han ikke vet, eller ikke kan finne ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.