God onsdag morgen fra Alna Senter

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
God morgen fra Kaffebrenneriet på Alna Senter. Bilen måtte på en liten A/C-service borti gata her. Så da blir det litt ventetid med kaffe og litt bakverk til frokost. Etterpå bærer det av sted til kontorkontoret. Ingen store planer de nærmeste par dager, men blir helgetur til Tromsø. Ha en finfin onsdag[emoji3]

God morgen fra Haugesund.
Overskyet her, men god frokost og kaffe hjelper på. En liten dasj hagearbeid venter før mere musikk senere i dag. Hvis været tillater kan det bli en helikoptertur igjen i morgen, noen år siden sist.

Hei fra knausen.

Familien har forlatt huset og man venter på en hyggelig kar som skal inspisere litt vannskader i kjelleren. Så fort han har gitt dommen bærer det på sykkelen til Kikut.

God morgen fra Hvalstad stasjon, hvor jeg venter på L1, dagens kontortransport. Ut med jobben i kveld også, så da ble det lagt inn en løpetur etter levering av barn i morges. Ha en fin dag

Mornings fra fuktige Bergen

Fridag og noen få gjøremål som bare må gjøres så blir det nok en rolig kveld. Skal bli godt.

FQTV

Morn fra kontoret. Rart og si, men det er deilig å være her, og det hjelper på å starte dagen med 26 elektriske kilometer på sykkel i deilig morgensol. Tikket også inn en SMS på morgenen og det ser ut til at man får hentet en elektrisk kjøredoning i slutten av måneden, skal bli deilig å bli kvitt liten dieselbil med manuelt gir, FM-radio og ingen cruisekontroll, og få noe som er billigere i drift og har plass til mer i bagasjerommet enn kun en barnevogn.

Nå, litt deilig kontor-automat-kaffe

God formiddag fra Sandnessjøen,
Godt igang med dagen etter forflytning fra kontoret i sørvest i løpet av ettermiddagen/kveldingen igår.
Værmessig er finværet i ferd med å forsvinne. Det samme har skjedd med feriefolket , det er igjen god plass på hotelleriet.
Bra for oss som konstant er på reisefot , mindre bra for de som skal leve av hotelleri-tjenester vil jeg tro.
Ha en fin dag.

God dagen fra Lillestrøm. Her har man hjemmekontorert litt, og ettersom jeg ikke er fullvaksinert, det er over 700 nye tilfeller og man må reise kollektivt inn til bortekontoret ser det ut som om dette blir hverdagen igjen en periode. I hvert fall for oss som ikke har fått dose 2 enda. Det er uansett ikke så lenge til for noen.

Så da nyter jeg kaffen, hører vaskemaskinen i bakgrunnen og driver med kontorting... og så en lang senlunchpause ut til en strand med Speedbird for å spille strandtennis med Storsmurfen. Akkurat det er en fin fordel med hjemmekontor

Ha en fin en

Morn fra kontoret. Rart og si, men det er deilig å være her, og det hjelper på å starte dagen med 26 elektriske kilometer på sykkel i deilig morgensol. Tikket også inn en SMS på morgenen og det ser ut til at man får hentet en elektrisk kjøredoning i slutten av måneden, skal bli deilig å bli kvitt liten dieselbil med manuelt gir, FM-radio og ingen cruisekontroll, og få noe som er billigere i drift og har plass til mer i bagasjerommet enn kun en barnevogn.

Nå, litt deilig kontor-automat-kaffe

Hva landet det på? :) El med plass til mer enn barnevogn er jo interessant, e-tron?

Hinter Henshaw til at han trenger plass til to barnevogner?

God dag fra gjemmekontoret. Her går det i sånne biler med plass til 33 europaller.
Tror jeg er oppe i totalt fire av dem i dag.

Stramingkonsert i kveld. Om en måned har jeg forhåpentligvis vært på ordentlig konsert igjen.

Ha en god en :)

G’morgen fra 30040 hvor Fred har passert og solen skinner fra blå himmel. Lite på programmet i dag. Kanskje rydde litt mer i skuret?

Hva landet det på? :) El med plass til mer enn barnevogn er jo interessant, e-tron?
Tesla Model Y. Begynner å bli et par biler i den klassen, Ford Mach-e, Skoda Enyaq, VW ID4, Hyundai Ioniq 5. E-tron (Q4 i det minste) og BMW iX3

Hinter Henshaw til at han trenger plass til to barnevogner?
Overhodet ikke, men er greit å plass til mer enn kun barnevogn og en jakke i bagasjerommet.

God ettermiddag fra Flytoget mot Drammen. Ting begynner å nærme seg normalen. På mandag var det en hel dag på kontoret, før man flakset til Bodø på ettermiddagen. Så var det jobbing i Bodø på tirsdag og hjemreise til Drammen. I dag har man brukt dagen til møter på OSL. Kjenner at hjemmekontor er ett kapittel som skal bli godt å avvikle på fast basis.

Ønsker alle en flott dag!

God onsdag fra kulden, bare -5* i dag. Skal bli nærmere -20* mot helga.

I dag har jeg klart å finne en tjeneste som involverer å sitte i en stol å følge med det som skjer på en skjerm, noe som ikke er hverdags.

Var et flott skue som møtte meg på tur til kontoret i dag.

Ha en fortsatt fortreffelig onsdag forumister :)

c9dc1db40c14e21c6529f636bf38964e.jpg

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

God onsdag fra kulden, bare -5* i dag. Skal bli nærmere -20* mot helga.

I dag har jeg klart å finne en tjeneste som involverer å sitte i en stol å følge med det som skjer på en skjerm, noe som ikke er hverdags.

Var et flott skue som møtte meg på tur til kontoret i dag.

Ha en fortsatt fortreffelig onsdag forumister :)

c9dc1db40c14e21c6529f636bf38964e.jpg

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Makan, det så flott ut. Hvor i granskauen er dette?

Er omtrent like langt sør om ekvator som Oslo er nord, i Antarktis

Fnate og LN-MOW (eller noen andre her inne), her trenger jeg hjelp!
Hodet mitt koker og jeg er ikke god i matte. "sør om ekvator som Oslo er nord" :wow: Hjelp!

Back