God onsdag fra Trondheim

LN-FHU

Superflyer
God morgen fra Trondheim
Småkjølig med bare 8 grader fra morran , kaldt med motorsykkel , men blir vel bedre.
Overtid på kveldsplanan.

Ha en flott onsdag :D:D:D

God morgen fra Oslo nord/øst - ikke mange metere fra bygrensen mot AKershus denne morgen. Tidlig på`n denne morgen for å avslutte på kontoret ved 15 tiden.

Ha en flott dag videre.

Jan

Mornings fra 20-bussen. Noen ganger kan 2-åringer være såpass vrange at det er greit og kunne parkere dem i barnehagen. Gamlefar har inviterer på sushi og champagne i kveld, og det pleier funke. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Flytoget. Dessverre ingen eksotiske feriedestinasjoner på gang, men derimot en helt ordinær dagstur til Stavanger. Ganske snill gutt, har booket SK Go. Satser på graut og kaffi i innenlandskantina. Ha en aldeles fortreffelig onsdag[emoji3]

God morgen fra Bodø :) Et møte nå på morgenkvisten, før semesteret startes med forelesninger i ettermiddag. Sola skinner i det minste, så overgangen fra sørlandssommeren er ikke så ille.

Ha en fin onsdag!

Mornings fra 20-bussen. Noen ganger kan 2-åringer være såpass vrange at det er greit og kunne parkere dem i barnehagen. Gamlefar har inviterer på sushi og champagne i kveld, og det pleier funke. Ha en fin dag

De begynner å nærme seg trassalderen på det tidspunktet så ta det som et tegn. Da blir de bare enda mer sta.

Mornings fra kontoret - blir en tur ut fra kontoret et par tiner midt på dagen i dag for jobbrelaterte ting og det kan man vel sette pris på og lufte seg litt.

God morgen fra et stille og nesten folketomt kontor. Et frokostseminar med NAF i kjelleren er vel årsaken. Så får andre holde fortet. Begynte 0600, så satser på å stikke ved 14-tiden. Da blir det en liten lur midt på dagen. Dette til orientering. Ha en fin-fin onsdag, med eller uten Champagne !

Morn fra studentbyen. Faktisk studiestart i dag så får nok møte opp på en forelesning. Ellers satser jeg på at det er såpass mange sløve folk som ikke dukker opp at jeg får plass på det ene faget jeg virkelig hadde lyst til å ta dette semesteret. For øyeblikket er man på venteliste...

God morgen fra Bodø :) Et møte nå på morgenkvisten, før semesteret startes med forelesninger i ettermiddag. Sola skinner i det minste, så overgangen fra sørlandssommeren er ikke så ille.

Ha en fin onsdag!

Oppfør deg i fadderuka! Leser at den er farlig og at alle er bananas... dagens ungdom etc! Når jeg var ung... da... skal vi se heeer... hm... NEVER MIND

God morgen fra T-banen. Kontordag venter. Har kjøpt kaker da det skal være medarbeidersamtaler i dag. Da tror jeg man pleier å ha kake. Jeg skal ihvertfall ha kake mens de andre medarbeidererer hverandre.

Jeg og grisen og gummihøna jeg har på pulten.

Ha en fin en

Morn fra BKK.
QR leverte et steikende godt produkt på turen over her i natt.
Så bra at jeg har nettopp våknet fra en power-nap. Det var lurt etter en flaske Rose og halv flaske brut på turen. Horisontal posisjon var påkrevd kan man si.

Hvertfall greit å være ferdig med turen som begynte mandag formiddag og som så slik ut: AUH DOH ARN OSL//OSL DOH BKK

Ha en fortreffelig dag

FQTV iPhone on Tapas talk

God halvveis til helg (nesten, sånn ca).

Nok en dag der cashflowen må sikres. Håper bare den sikres via en en telefon fra Hamar.

Ellers oppdaget jeg at det skal spilles konsert i New York den dagen jeg ankommer, og jeg lurer fælt på om jeg "orker" å dra på konsert samme kvelden. Fyren har jo den ULTIMATE låta sånn ifm. at jeg "returnerer" til byen etter tre års "fravær". Nesten så den kunne blitt en god TR-tittel også, hvis jeg skulle finne på å skrive en. #dilemma

Ha en god onsdag :)

God halvveis til helg (nesten, sånn ca).

Nok en dag der cashflowen må sikres. Håper bare den sikres via en en telefon fra Hamar.

Ellers oppdaget jeg at det skal spilles konsert i New York den dagen jeg ankommer, og jeg lurer fælt på om jeg "orker" å dra på konsert samme kvelden. Fyren har jo den ULTIMATE låta sånn ifm. at jeg "returnerer" til byen etter tre års "fravær". Nesten så den kunne blitt en god TR-tittel også, hvis jeg skulle finne på å skrive en. #dilemma

Ha en god onsdag :)

Ryan Adams - Welcome to New York (Taylor Swift cover.
Thomas Dybdahl - One day you'll dance New York City.

God morra fra Forus. Kaffe og papirflytting pågår. Tredje dagen på rad jeg sykler til jobb på mitt nye vidunder. Har til og med fått eget garderobeskap i dusjanlegget. Hadde du fortalt meg det for en ukes tid siden hadde jeg bare flirt. Kveldsmat og bursdagsfeiring hos ei venninne i kveldingen.

Ryan Adams - Welcome to New York (Taylor Swift cover.
Nope

Thomas Dybdahl - One day you'll dance New York City.
Nope

Vedkommende var mest kjent som medlem av et annet band. Låta jeg tenker på er fra hans første soloalbum, da alle medlemmene i bandet gav ut hvert sitt soloalbum samtidig. Han er også Jokke (i Pondus) sitt førstevalg over hvilken gitarist han kunne tenke seg å strande på en øde øy sammen med, fordi han kan skyte nødraketter med gitaren sin.

God morgen fra et telt på OSL.

Her venter man på at tjenestetesten skal komme i gang. Blir test av både ankomst og avgang ser det ut som. Får til og med utdelt bagasje. Får satse på at min er safe som banken, maks to hjul og kommer med diverse gull-tags [emoji14]

Ha en fin en!

Snodige innenriksruter hos Blue1 [emoji16]
bfb7e348c12f163e4cba74e54a184d5e.jpg

Nope

Nope

Vedkommende var mest kjent som medlem av et annet band. Låta jeg tenker på er fra hans første soloalbum, da alle medlemmene i bandet gav ut hvert sitt soloalbum samtidig. Han er også Jokke (i Pondus) sitt førstevalg over hvilken gitarist han kunne tenke seg å strande på en øde øy sammen med, fordi han kan skyte nødraketter med gitaren sin.

Da må det vel være Ace Frehley og New York Groove?

Snodige innenriksruter hos Blue1 [emoji16]
bfb7e348c12f163e4cba74e54a184d5e.jpg

Fly med DY til Gol er vel nesten meir snodig. :).

Dagen frå st.Olavs. Dagen starta med kontrollsjekk med gutungen hos ø/n/h-lege. Det gjekk supert, så rakk han 10 min i barnehagen før det var pinne på auget og full runde. Trur pinnen bomma tilstrekkeleg. Jobb blir det i alle fall ikkje i dag.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Morgenbad 07:00 i Strømstad i dag morges - digg!!! Så et par møter i Østfold før Bryggekontoret besøkes i noen timer. Ole Ivars-musikalen med Henriette Stenestrup på Nationaltheateret i kveld - vanvittig feel-good:-) Ha en like bra onsdag!

Ole Ivars-musikalen med Henriette Stenestrup på Nationaltheateret i kveld - vanvittig feel-good:-) Ha en like bra onsdag!

Er nysjerrig på hvor mange av sangene du egentlig kjenner igjen ;)

Mvh, skapfan

#enfårværrasomenernårnittevartsomensku

Back