Mornings fra 20-bussen. Noen ganger kan 2-åringer være såpass vrange at det er greit og kunne parkere dem i barnehagen. Gamlefar har inviterer på sushi og champagne i kveld, og det pleier funke. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra BodøEt møte nå på morgenkvisten, før semesteret startes med forelesninger i ettermiddag. Sola skinner i det minste, så overgangen fra sørlandssommeren er ikke så ille.
Ha en fin onsdag!
God halvveis til helg (nesten, sånn ca).
Nok en dag der cashflowen må sikres. Håper bare den sikres via en en telefon fra Hamar.
Ellers oppdaget jeg at det skal spilles konsert i New York den dagen jeg ankommer, og jeg lurer fælt på om jeg "orker" å dra på konsert samme kvelden. Fyren har jo den ULTIMATE låta sånn ifm. at jeg "returnerer" til byen etter tre års "fravær". Nesten så den kunne blitt en god TR-tittel også, hvis jeg skulle finne på å skrive en. #dilemma
Ha en god onsdag![]()
NopeRyan Adams - Welcome to New York (Taylor Swift cover.
NopeThomas Dybdahl - One day you'll dance New York City.
Nope
Nope
Vedkommende var mest kjent som medlem av et annet band. Låta jeg tenker på er fra hans første soloalbum, da alle medlemmene i bandet gav ut hvert sitt soloalbum samtidig. Han er også Jokke (i Pondus) sitt førstevalg over hvilken gitarist han kunne tenke seg å strande på en øde øy sammen med, fordi han kan skyte nødraketter med gitaren sin.
Fly med DY til Gol er vel nesten meir snodig.Snodige innenriksruter hos Blue1 [emoji16]![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ole Ivars-musikalen med Henriette Stenestrup på Nationaltheateret i kveld - vanvittig feel-goodHa en like bra onsdag!