God morgen fra Stavanger. Vindfullt og vått her. Etter jobb blir det å byttet en seng som det fortsatt gjestår garanti på. Det fordrer et besøk til Ikea. Gi meg styrke. Ha en fin en!
Har printet ut en 140 siders masteroppgave i verdivurdering av farmasøytiske firmaer, så kanskje jeg kan begynne å få lest den.
Byttet bransje?
Ellers god dag fra gjemmekontoret. Er visst nok å gjøre i dag også. Venter på helgen. Og mulige 43 mill. fra Hamar i kveld.
Ha en god en![]()
Nei nei. Bare meg og elefanten sitt "Elefond" investeringer som må perfeksjoneres. Det er jo snakk om arven hans. Han har en aksjesparekonto og det er til og med tinglyst at pengene skal brukes til å frakte han att og fram til Bora Bora og Yellowstone med verge om noe skulle skje med meg. Første gang advokatkontoret hadde gjort noe sånt.
Så elefanten ønsker å bli kjørt gjennom vaskemaskinen hver eneste dag, for så å bli hengt ut til tørk????
Mine investeringer i farmasi og spesielt i Nordic Nanaovector har den effekten på mitt liv. Usikker på om det kan anbefales. Men blir medisinen godkjent, så får man råd til flere turer i suites til Yellowstone.
Nordic Nanovector måtte jeg sjekke. Ha ha. Heftig.
Vi har bittelitt tullepenger i Ultimovacs som vi kjøpte i fjor sommer. Men jeg synes det er irriterende å ikke ha noen anelse om hva som er mulig oppside. Veldig irr. Irr+ faktisk. Industri og sånt kan jeg regne meg litt hjem på liksom.
Er Bongos Tryllereiser på børs?
Ikke sett han på ideen
Bongo International Now Accepts Bitcoin
"We are literally writing a new chapter in the world of Bitcoin," Chief Technology Officer of Bongo International, Federico Lara, stated.
Anbefaler bitcoin. Full karussell!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.