• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra solveggen

Someone

Moderator
Medlem
Mornings. Her var det akkurat varmt i solen til at man kan nyte espressoen ute, uten jakke. En bestilling ligger å venter på meg på Polet, så da blir det en ny tur dit i dag. Gjelder å finne på alle mulig unnskyldninger for å komme seg ut en tur. Ha en fin dag

Last edited:
Mårnings fra det Sørlandske!

Her er det også strålende vær og hjemmekontoreringen er allerede godt i gang og første møte avholdt.

Flere møter venter i dag pluss at jeg må ut og handle lunsj. Ellers er det fint lite som skjer.

Good day, y'all!

Hei fra Sandnes. Rolig start på dagen her med sløvings, musikk og kaffe. Så blir det ettermiddagsskift om noen timer. Ha en fin en!

God eftan fra Skaun!

Her har det akkurat vært snøstorm, men solen presset seg akkurat igjennom et øyeblikk.

Groundhogday 396 godt i gang, møter online som vanlig og reising fortsatt bare en drøm i det fjerne. Skulle vært i Oslo neste uke, men den turen utgår med skyhøye kneløft og flyttes til Mai. Ser ut til at det blir en travel reisemåned dog...

Lillelørdag og Sjaampions Liiig i kveld, skal nok komme over den kneika og! :)

Kim

God dagen fra Lillestrøm. Her er det vesentlige av kontorering unnagjort plutselig. Det er handlet litt og man har vært mikrobesøk.

Har også fått vært på polet for å handle bittelitt til helgen. Finner ofte litt mer enn man trenger. Men både Oransjevin og Jordbær & Rabarbracider var vanskelig å gå forbi nå som det blir varmere i været.

Det jeg glemte var mat til meg selv.

Ha en fin en

Oransjevin

Høres ut som om noen kom på å blande rød- og hvitvin, og tjene enda mere
penger

G'onsdag fra gjemmekontoret. Stress deluxe, der det mases om at alt er viktigere enn alt annet. Ellers gledes det over at man endelig vet når man skal se Vazelina Bilopphøggers for siste gang. Før det skal det dog sees Mick McConnell live på internett i kveld. Mest kjent som tidligere gitartekniker (nå sologitarist) for Smokie, men gjør seg bra alene med kassegitar også :)
Skulle man sprette en flaske rødvin til det, tro?

Ha en god en :)

Høres ut som om noen kom på å blande rød- og hvitvin, og tjene enda mere penger

Martin da....

Det fantes fra før og heter rose (om enn ikke helt korrekt). Så oransjevin? Appelsinjuice og vodka, kanskje?

. Det fantes fra før og heter rose

Rose vin har jeg fått sansen for de siste 3-4 månedene, går lett og fint ned og ikke så mange
slagsmål på flaska som for eksempel Riesling.
Føles også bedre neste dag, har eksperimentert mye med slikt og blitt godvenner med Fransk Rose ja, som gammel dranker har man oppdaget noe nytt, utrolig nok. :cool:

Back