• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra skogen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Dagens første etappe på E18 er gjennomført, og nå venter det stort sett møter frem til lunsj. Litt småforkjøla, men regner med en time spinning på Sats går bra for det. Ha en fin dag

God onsdag fra tiggerstaden. Her er det om å gjøre å få unna litt arbeid før dagens møtemarathon starter. Jeg har likevel ett av livests store spørsmål som har svirret i bakhodet mitt i flere dager:
-skal man ta med badeshorts til Orlando i helgen eller skal man ikke?

Basseng er oppvarmet, men det er jo ikke særlig varmt der ned for tiden og uten innsjekket bagasje vil jeg nødig ha med noe som ikke skal brukes.

God morgen fra Nittedal

Her er det litt hjemmekontor før man tar turen innom en kunde eller to. Tror jeg tar et par timer på Gardermoen etterpå for å få gjort unna litt praktisk der opp også.

Kjenner at arbeidslysten kommer litt lettere med lysere dager og litt solskinn. Da kan man jo ikke klage :)

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Trøndelag og Snillfjord! :)

Her kan en melde om noe vind, flere sprekker i skylaget dvs noe blå himmel og ca 3+ akkurat nå. Med andre ord: Værgudene har mildnet noe etter 1 uke i trassalderen. ;) Ingen store planer denne dagen, men må vel planlegge lillesøsters bursdag til helgen. Midt i uka sånn ca og snaaart helg, med Liverpool-seier i går så ble onsdagen mye lettere. :)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag enten man flyr eller har bakkekontakt! :D

God morgen - minus 1 grad denne morgen - lite eller ingen vind - sola dukker opp.

Attachments

• 12345-1.jpg
    12345-1.jpg
    31.4 KB · Views: 230
God dag fra BerGenO. (...noe IATA-gutta fant på etter at BER, BRN, BRG er tatt...).

Ha en 'god en' :)

-Star Flyer (som også skal prøve noe annet en Star Alliance ila. året...)

-skal man ta med badeshorts til Orlando i helgen eller skal man ikke?

Basseng er oppvarmet, men det er jo ikke særlig varmt der ned for tiden.

18 grader og skyfri himmel kaldt? Solen varmer i tillegg godt i Florida - du er tross alt på høyde med Kanariøyene.

G'morgen fra 'Litt-lenger'nord-enn-Florida'. Her er temperaturen på frysepunktet, men solen er på vei opp så det vil hjelpe litt. Får imidlertid temperaturer ned rundt -10 til helgen ..

Tre arbeidsdager til langhelg..

Dårlig onsdag fra barteby :(
Brygger på noe herk kjenner jeg +hyppige møter med Porsgrund...
Er på jobb enn så lenge.........

Ha en myyye bedre dag :( :(

18 grader og skyfri himmel kaldt? Solen varmer i tillegg godt i Florida - du er tross alt på høyde med Kanariøyene.
Det er vel meldt endel under det til helgen. Igår sa yr.no at makstemperatur søndag ville være 5 grader. :72:

Weather.com sa 18 .. men det ligger en kaldfront og lurer litt nordover. Hos meg venter vi 10-12 kuldegrader i helgen.

Weather.com sa 18 .. men det ligger en kaldfront og lurer litt nordover. Hos meg venter vi 10-12 kuldegrader i helgen.

Nå varierer det voldsomt i værmeldingene fra land til land. Orlando kan på 5 ulike værmeldinger ha 5 ulike minimum og makstemperaturer, så ikke lett å vite hvem man skal tro på nei. Med en kaldfront som lurer så er det enda mer vrient å vite hva en skal gjøre.

Florida om vintern kan faktisk være grisekjølig. Husker de en gang måtte fortelle folk hvordan man skraper is fra bilruten, på morgennyhetene :p

Hu hei .. trafo-eksplosjon i Mosjøen ga litt action ... Heldigvis fikk vi lagt en skjøteledning til noen som har hamsterhjul, så nå er det meste oppe og kjører igjen ..

Slik går no dagan .....

Hu hei .. trafo-eksplosjon i Mosjøen ga litt action ... Heldigvis fikk vi lagt en skjøteledning til noen som har hamsterhjul, så nå er det meste oppe og kjører igjen ..

Slik går no dagan .....

Haha. Måtte flire nå ja. Tenkte ikke på WIAS sånn umiddelbart når strømmen røyk. Men det ser ut som dere klarte dere strålende.

Ellers, hei hei. Sliter litt med reise og forum-motivasjonen om dagen. Men det ble plutselig veldig interessant noen timer her tidligere i ettermiddag. Men sånn er det.

Apropos reising. Sjefen har bedt om å få inn ferieønsker for sommeren innen slutten av måneden. Så nå er spørsmålet hva man skal finne på. Mulig man klarer å presse inn en Norge-Rundt billett i løpet av ferien. Time will show...

Florida om vintern kan faktisk være grisekjølig. Husker de en gang måtte fortelle folk hvordan man skraper is fra bilruten, på morgennyhetene :p
Joda, er fullt klar over det da jeg advarer folk mot badeferie i hele den nordlige Karibien midtvinters. På Curaçao hvor kulderekorden er 20,3 er man temmelig sikker. :cool:

Bading var ikke målet med neste tur, men har jo allerede sjekket inn og valgt et rom med fin utsikt til ett av bassengene. Så litt surt med unseasonally kaldt vær.

Haha. Måtte flire nå ja. Tenkte ikke på WIAS sånn umiddelbart når strømmen røyk. Men det ser ut som dere klarte dere strålende.

Nettsiden er jo hosted i en kjeller i Nigeria, så den var ikke berørt. Ikke chat'en heller, den styres jo fra første etasje her.

10655375_10152259011206036_6392864841852629978_o.jpg

Men resten av arbeidsverktøyene våre ligger i et kott over et pizzabakeri i Mosjøen, så der var det litt problemer.

Back