• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra SK339

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Ny dagstur til Oslo her, mye folk og laaaang tur til TRD ettersom de skal fikse veiene og tunnellene om natta..

Brukte 90 min på en vanligvis 40 min tur!

Nyt dagen folkens!

Kim

God morgen fra Sandaker. Tidlig på som vanlig [emoji64] En tur på landet, aka Bærum, står på programmet så arvingen kan få herje med andre på samme størrelse. Ha en fin dag

G'aften fra Hilton Anchorage, hvor visstnok Kongen skal bo om en ukes tid. Vi skal prøve å ikke herje for mye. Sliten etter laaang dag. Mistenker at vi våkner tilsvarende tidlig, men det finner vi ut av. Sol og fint og nesten like varmt som hjemme.....

Delta leverte greit. Aldri feil å gå til venstre når man kommer inn i flyet.

God morgen fra Trondheim #2(ikke fra Værnes) ;)
Greit vær her,9 grader og skyet. MC til jobb-satser på at regnet holder seg unna.
Blir en dag i jobbens tegn idag,så blir det hjemme-alenefest med kidsa da mor er på festligheter med skolen.
Ha en fortreffelig dag :D :D :D

God morgen fra Middelhavet store øy - i dag lett overskyet - varmt nok for en østlending - på tide å bruke Canon litt mere av øya.

Ha en vakker dag hjemme.

Jan

God morgen fra Radisson blu Hamburg airport. Er på MR med overnatting og teker meg en tur til sentrum og miniatur world. Så får jeg håpe denne turen blir regnet som 3 t/r og ikke en.

G'aften fra Hilton Anchorage, hvor visstnok Kongen skal bo om en ukes tid. Vi skal prøve å ikke herje for mye. Sliten etter laaang dag. Mistenker at vi våkner tilsvarende tidlig, men det finner vi ut av. Sol og fint og nesten like varmt som hjemme.....

Hva skal du der? Cruise eller kuke rundt i Denali? Fint uansett.

God morgen fra Gaustad. Sent på kontoret idag da formen er litt gruggete, men jeg rekker det viktigste - lunsj.

Elefanten gjør sine betraktninger om fly mat og gleder seg egentlig bare til neste tur.

Ha en fin dag

God siesta fra Sevilla. Rundt 30 er passse. Fikk vel settvdet aller viktigse av byen i dag, men har også en hel dag i morgen. Imponerened by, og ganke hyggelig også. Hotell med badekar rett ved katedralen er luksus. Masse tapas rundt hjørnet. God hverdag!

Hva skal du der? Cruise eller kuke rundt i Denali? Fint uansett.

Cruise. Skal med Coral Princess som seiler i kveld. Traff forresten på noen kompiser på utsiden av bygget her... Med et slikt redningslag er det ingen fare.

0a7b0098b528426aac8096a75ce4e9e0.jpg

Back