Gevinsten blir en oppgradert hage og at jeg om en ukes tid kan gå ut i hagen uten å føle meg som en fakir.
Om det er pollen du sliter med så fungerer Kenacort-T sprøyter.
Tviler på om det hjelper mot vonde trappetrinn og spiss grus?![]()
Så nå sitter jeg her med kaffe og munnbind
Høres ut som en lite gjennomtenkt plan?
Originally Posted by LN-MOW
Så nå sitter jeg her med kaffe og munnbind
Høres ut som en lite gjennomtenkt plan?
Håper alt går bra med fruen, er vel ikke helt smertefritt. Her i vest går valgene smertefritt - vi har noe som heter US Mail som til tross for Donalds vrede fungerer aldeles utmerket, bringer Nespresso Starbucks Kapsler og tar i mot Vote by Mail (noe de har gjort i over 10 år her) et utmerket og genialt system i disse Covid 19 tider.Trallala og god morgen ... Oppe før hanan gol for å ta madammen til sykehuset. Hun var satt opp med hoftetransplantasjon i april, men det ble utsatt til i dag. Så nå sitter jeg her med kaffe og munnbind og venter. Man har kommet langt med denne prosedyren, så vi er trolig hjemme før lunch.
Primærvalget i går ble akkurat den flausen som forventet. Uprøvet utstyr, for få og dårlig opplærte funksjonærer, for liten kapasitet og for få stemmelokaler ... and the list goes on. Men alle som holdt ut fikk stemt, de siste etter midnatt. Vi får håpe det blir bedre i november...
Velvel, grått og trist ute .. og jeg venter og venter ...
Håper alt går bra med fruen, er vel ikke helt smertefritt. Her i vest går valgene smertefritt - vi har noe som heter US Mail som til tross for Donalds vrede fungerer aldeles utmerket,....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.