God onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God onsdag fra Røros

God morgen fra Vertshuset Røros. Klar for å prøve NORD for første gang om en drøy time. Et par teams møter på skinner gjennom Østerdalen. Ha en bra onsdag der du er...det nærmer aeg helg.

Re: God onsdag fra Røros

Morn fra Kolsås, hvor det skal hjemmekontoreres litt igjen. Satser på en pedaltur over en kommunegrense i ettermiddag, ellers består dagen av kaffe, muffins og kode

God onsdag fra Røros

Mornings fra Hvalstad. Her gjør man en dugnad for økonomien, så nå er to anleggsgartnere, en minigraver og granittsteiner i ymse varianter på plass i hagen. Gevinsten blir en oppgradert hage og at jeg om en ukes tid kan gå ut i hagen uten å føle meg som en fakir. Hjemmekontor for både kona og meg i dag, hvilket er uvant da jeg er blitt vant til å ha huset for meg selv. Uansett, i kveld skal de løpes litt i Marka. Ha en fin dag

Last edited:

Mornings fra Oslo - her lurer man på hvor man skal ta dagens utflukt. I går så ble det i bydelen selv om jeg tok tbanen noen stopp. Nemlig til Ellingsrudåsen og Bakås skanse. Det er jo bare ruiner nå, men var en essensiell del av forsvarsverket mot svensker på 16-1700 tallet. Jeg gikk litt rundt på lykke og fromme, men fant tilslutt frem ved hjelp av Google maps. Ganske stort nettverk av turveier der oppe. Ellingsrudåsen har forøvrig byens kuleste tbanestasjon mener jeg da.

God morgen fra et stille sted i Groruddalen. Hjemme kontoret er åpent for en time siden og dagens første digitale intervju er allerede utført. Ingen flyplaner er bestilt pr dags dato, men sikter inn etter 1.september både reiser for jobb og privat. Min Canon er klar for å ta bilder igjen.

Ha en flott dag videre.

Jan

Hei fra The Hills. Tredje koppen med nykvernet er inntatt og hjemmekontoret godt i gang. Fantastisk dag i går med 16 km gåtur i finværet til Tjuvholmen og tilbake. På kvelden var det en herlig middag med de to yngste arvingene på Festningen og en night cap med noen venner på en av charterbåtene ved Rådhuskaien som nå fubgerer som perfekte serveringssteder grunnet null tyrer.

I dag er yngste arvingen hjemme som alltid er stas og da skal vi blant annet shine opp tanksen til dragen (i alle fall titte på og junior kan ivareta arabisken sin). Calzone til barna og kokkelering senere til Dragen.

Snakkast.

Morn fra KSU. Her har jeg vært på besøk hos en leverandør, og er klar for noen flere møter ut over dagen. Så blir det litt papirarbeid og ymse snacks, før jeg prøver meg på en tidlig helg.

Gevinsten blir en oppgradert hage og at jeg om en ukes tid kan gå ut i hagen uten å føle meg som en fakir.

Om det er pollen du sliter med så fungerer Kenacort-T sprøyter.

Om det er pollen du sliter med så fungerer Kenacort-T sprøyter.

Tviler på om det hjelper mot vonde trappetrinn og spiss grus? ;)

Pollenet har vært i sjakk siden jeg begynte med Telfast for 10 år siden ;)

God morgen fra Stavanger. Her har en stått opp for andre gang i dag og skal også innta frokost nr 2.
Senere blir det lunsj ute en plass, sammen med datter.
Ellers går det i å surre rund mens dagene flyr avsted.
Ha en glitters onsdag :)

God formiddag fra hjemmelunsj på utekontoret. Og der var klokken 12 også ja. Ha en fin dag med eller uten sirener.

Trallala og god morgen ... Oppe før hanan gol for å ta madammen til sykehuset. Hun var satt opp med hoftetransplantasjon i april, men det ble utsatt til i dag. Så nå sitter jeg her med kaffe og munnbind og venter. Man har kommet langt med denne prosedyren, så vi er trolig hjemme før lunch.

Primærvalget i går ble akkurat den flausen som forventet. Uprøvet utstyr, for få og dårlig opplærte funksjonærer, for liten kapasitet og for få stemmelokaler ... and the list goes on. Men alle som holdt ut fikk stemt, de siste etter midnatt. Vi får håpe det blir bedre i november...

Velvel, grått og trist ute .. og jeg venter og venter ...

Så nå sitter jeg her med kaffe og munnbind

Høres ut som en lite gjennomtenkt plan?

God onsdag fra jobben.

Dette var første uka der jeg hadde fått bort-delegert en arbeidsoppgave pga. økt mengde på den litt mer hoved-arbeidsoppgaven min. Passet bra med at det er bare kaos på oppgave nummer 1 (den bortdelegerte), og dobbelt så mye å gjøre på den jeg sitter med selv.

Mye å gjøre, mao. Ferie om halvannen uke.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Orkland.:)

Hvor værgudene er i ferd med å få et lettere humør, og det vises på været. Sol og vel 17+ skal vi overleve greit med.

Her har nettbanken blitt litt lettere, men det kommer nok litt kjærkomment påfyll snart skulle en tro. Ellers litt huslige plikter i ettermiddag, så får det være nok på en onsdag.

En god en ønskes.:)

Trallala og god morgen ... Oppe før hanan gol for å ta madammen til sykehuset. Hun var satt opp med hoftetransplantasjon i april, men det ble utsatt til i dag. Så nå sitter jeg her med kaffe og munnbind og venter. Man har kommet langt med denne prosedyren, så vi er trolig hjemme før lunch.

Primærvalget i går ble akkurat den flausen som forventet. Uprøvet utstyr, for få og dårlig opplærte funksjonærer, for liten kapasitet og for få stemmelokaler ... and the list goes on. Men alle som holdt ut fikk stemt, de siste etter midnatt. Vi får håpe det blir bedre i november...

Velvel, grått og trist ute .. og jeg venter og venter ...
Håper alt går bra med fruen, er vel ikke helt smertefritt. Her i vest går valgene smertefritt - vi har noe som heter US Mail som til tross for Donalds vrede fungerer aldeles utmerket, bringer Nespresso Starbucks Kapsler og tar i mot Vote by Mail (noe de har gjort i over 10 år her) et utmerket og genialt system i disse Covid 19 tider.
Travle lange dager - implementerer et externt fil system trygt plassert i en NetApp - artig sak. Men opp 04:30 og ferdig ved 19:00 tiden tar på. Ha en flott dag.

Håper alt går bra med fruen, er vel ikke helt smertefritt. Her i vest går valgene smertefritt - vi har noe som heter US Mail som til tross for Donalds vrede fungerer aldeles utmerket,....

Funket utmerket for alle oss 4 også, men vi var tidlig ute. Det gikk ikke akkurat smertefritt mot slutten ...

Fikk med en stoor pose ‘sukkertøy’ fra sykehuset, så det tar knekken på de verste smertene. Fantastisk prosedyre. Dette innebar flere dager på sykehus før.

Back