God morgen fra jobben.
Begynte dagen med en aldri så liten gåtur. Mest fordi at Møller på Jessheim
ligger så forbaska langt unna bussholdeplassen.
Neste gang jeg skal ha meg bil, tror jeg det må bli Toyota, for de har sjappa si rett ved bussholdeplassen (sikkert en ok bil også).
Men siden jeg har Skoda, så var det bare å gå, da (trommelyd.no).
Krysser fingrene for Viking-Lottoen som vanlig.
Ha en god en![]()
God morgen fra jobben.
Begynte dagen med en aldri så liten gåtur. Mest fordi at Møller på Jessheim
ligger så forbaska langt unna bussholdeplassen.
Neste gang jeg skal ha meg bil, tror jeg det må bli Toyota, for de har sjappa si rett ved bussholdeplassen (sikkert en ok bil også).
Men siden jeg har Skoda, så var det bare å gå, da (trommelyd.no).
Krysser fingrene for Viking-Lottoen som vanlig.
Ha en god en![]()
Nissan Leaf'n skal på EU kontroll om en time. Er det for mye det rust på bakre skiver eller går den rett gjennom. Forran byttet jeg skivene da de var opprustet, på en bil som "bare" er 4 år.
Mornings! Her må jeg få reklamere for Ford. Det er kun 50 meter mellom hushjørnet til Ford på Jessheim og nærmeste bussholdeplass. Det er 100 meter kortere enn det Toyota kan tilby! Og bilene er ikke så halvgærne de heller.
Siden tråden heter "God onsdag fra Røros" så kanskje onkel EB har noe som er kneppet billigere, skal se du kan få 10 dager på Røros for rett under 500K om du spørGod morgen fra Lillestrøm. Det er hjemmekontor i dag. Siden det spøker for sommerferie sjekket vi muligheten for å svinge ned til Seychellene igjen 10 dager i romjulen. FS skulle ha fra 293.000 til 1.200.000,-. Så det skal vi da ikke.
Jeg tror jeg tar meg et knekkebrød.
10 dager i romjulen.
FS skulle ha fra 293.000 til 1.200.000,-. Så det skal vi da ikke.
Ble nysjerrig på hva man får for "bare" 293.000.
God morgen fra Lillestrøm. Det er hjemmekontor i dag. Siden det spøker for sommerferie sjekket vi muligheten for å svinge ned til Seychellene igjen 10 dager i romjulen. FS skulle ha fra 293.000 til 1.200.000,-. Så det skal vi da ikke.
Jeg tror jeg tar meg et knekkebrød.
Ha en fin en
Man får villa med eget basseng, Henriot og så mye sylteagurk man ønsker. Desverre greit utenfor vårt budsjett![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.