God onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God onsdag fra Røros

Helt klart blander selv...men nå må det hamstres snart. Sist kjøpte vi en kasse på OSL...men den er det kun litt under en halvliter igjen av.

Kasse med Aperol? Må være på høyre side av elven...

mangler bare at upgrade på MUC-OSL på fredag går i gjennom, så en får feiret 17. standsmessig hele veien (samt få med stor koffert som ikke er helt forenelig med go light).

Oppgraderingen gikk i gjennom den, men visste ikke at det ikke inkluderer noen form for bagasjekvote (lounge og fast track har jeg fra før av), merkelige greier. :8:

Og flagg. Dundrosaurusen vil ha flagg. Sånn som henger ut fra verandaen. MAKAN!!!

De vil gjerne det. Husker en kompis satte en flaske cognac på at jeg hadde flaggstang i hagen max. ett år etter at dama kom i hus. Han fikk en halvflaske, vi (dama) fikk skråstang ut fra en søyle... MAKAN!

Last edited:

Helt klart blander selv...men nå må det hamstres snart. Sist kjøpte vi en kasse på OSL...men den er det kun litt under en halvliter igjen av.

MAKAN!!! Tror du ikke alternativet de anbefalte på Vindern hadde 7%. SYYYYYV PROSENT. Terningkast 2 på Lillestrøm.

De vil gjerne det. Husker en kompis satte en flaske cognac på at jeg hadde flaggstang i hagen max. ett år etter at dama kom i hus. Han fikk en halvflaske, vi (dama) fikk skråstang ut fra en søyle... MAKAN!

Ha ha. MAKAN!!!

Back