God onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjem kjære hjem. Rett og slett digg å ikke skulle reise på nesten en uke…og ikke nok med det - jeg har fri på fredag så da byr denne onsdagen på en slags følelse av torsdag. Nå litt kontorering før første møte med det nye designbyrået vårt. Bruk onsdagen best.

God morgen fra ei deilig Oslo Taxi dieselpurke på vei til OSL og videre i 1A til nordvest for et artig møte.

Kjenner nå at det ble en meget artig kveld i går og hjemme 0030. Dragen klarte igjen og få med seg Anko på en matbit etter eventet som var veldig hyggelig - fin fyr.

Hjemme igjen om 14 timer ❤️

God morgen fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn, mens karanteneklokken tikker nedover. Så syk er han ikke, så vi skal både få laget noen kaker til en nærstående bursdag og få kommet oss ut på jakt etter kanelboller. Ha en fin dag.

Hepp fra BGO! Våknet til kansellering av WF direkte til Tromsø 07:50, og ble satt på DY kl 06:35. Heldigvis våknet jeg 06:35[emoji23] blir fortsatt DY, bare 08:30 til Oslo og så videre til Tromsø. LN-WEC aka E2 som ble syk over natten

Litt action mao., og forsinket ankomst til møte fører forhåpentligvis bare til et mer effektivt møte [emoji28]

God morgen fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn, mens karanteneklokken tikker nedover. Så syk er han ikke, så vi skal både få laget noen kaker til en nærstående bursdag og få kommet oss ut på jakt etter kanelboller. Ha en fin dag.

Hvilke kanelboller anbefales i Asker?

God morgen fra Fbu. Ble ikke noe sas event eller middag med Anko for oss, men Grand cafe og Amex stilte iallfall med kveite. Litt godt stekt.

Nå er det vel like før kona til Sud har ordnet en flyprat representant inn i ledelsen hos sas.

Hvilke kanelboller anbefales i Asker?

Tja, Godt Brød, Kaffebrenneriet, Baker Hansen er jo likt tilsvarende andre steder. Kaffebrenneriet har jo også en brioche-variant. Men er ofte innom Glade Baker (selv om jeg trekker ned gjennomsnittsalderen med ca 100 år), og der har de også kaker.

Siden vi har en interessant tråd gående om flight nummer til NordNorge i en annen tråd ønsker jeg alle en riktig god morgen fra 0372 Rikshospitalet. Planen i dag er en ERCP. Blir nok litt slatt ut av den prosedyren så det blir nok en rolig drag etterpå.

God morgen fra kontoret ved Solli plass.

Veldig hyggelig SAS-event på Nasjonalmuseet i går med Anko & Co. Ingen store nyheter ble meldt, men Anko fremstår som både sympatisk og dyktig. Og så var det hyggelig å treffe Sud med følge.

Last edited:
God morgen fra toget på vei til bortekontoret. Her blir det stille og fredelig dag siden jeg og Elefanten er ca eneste på nevnte kontor. Bortsett fra noen innviklere, menslike sitter i sitt eget univers uansett.

Også stor lykke etter at jeg fant en stilig Delta open jaw for en jobbtur til USA her. Egentlig virket det som jeg kun hadde United eller lufthansa å velge mellom. Den første har dårlige tider og uspiselig mat. Den andre har krise seter og dårlig mat. Det var liksom prest eller kolera. BA var helt umulig å booke. Alt var dyrt. Men så ved å lage open jaw og hjemreise fra ABQ - som er en forumklassiker - kom plutselig Delta opp og til grei... uhm... akseptab... uhm spisbar pris. Etter Finnair deler vel de andreplass på best C ut av Nord Europa sammen med AF/BA. Very happy etter veldig mye søking og triksing.

Åjåjåj etc. Men ja, kontor og så pent lite.

Ha en best onsdag

God formiddag fra Jåttå,

Dagen er godt i gang , morgen møter er ferdige , videre avdelingsmøte som avsluttes med samling og juleavslutning i ettermidag/kveld.

Ha en fin dag

Gurgggg ... hvor starter man ..?

Lar heller være. Må resten av dagen bli måtelig bra. Det vil i tilfelle være en klar oppgradering.

God kveld fra MUC.
Nye sikkerhetskontroller og maskiner her, slutt på å måtte pakke ut noe som helst, herlig.
Tar meg i fundere på hvordan det ev. vil føles å være uten fast track, loung og annet her om et år eller to, når Sas har forlatt alliansen... Men enn så lenge nytes både vått og tørt i beste Senator loungen her.

Komme meg ut av klørne til supporttjenesten til Bongos Tryllereiser?

MAKAN!!!!

Det kan vi ikke hjelpe med. Men du kan bli booket om til en serie-direkte-flight med 2 grensepasseringer om du vil? Korte layover og separate bookinger, men i BusinessFirst

Back