• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et allerede åpnet hjemmekontor. Nyheter i bakgrunnen og den første Nespressoen i kroppen. Noen telefonmøter i dag også som om været tillater det blir avholdt gående i marka. Ha en bra onsdag du også.

Våt morgen fra Forus. Tiden som vikar er muligens snart forbi. Man skal som kjent ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, men gårsdagens samtale gir i alle fall god grunn til optimisme. Mer optimisme enn hva jeg trodde på forhånd i alle fall...:D Ha en like god onsdag.

God morgen fra Groruddalen - dagen startet tidlig i dag - så denne dagen kan bli noe lengre enn vanlig, skal også innom legekontoret får å få Influensa vaksine i armen.

Ha en flott dag videre, dere som ikke har stått opp enda.

Jan

God morgen fra yret her på Hvalstad stasjon. L1 ser ut som er 3 minutter bak skjema. Frokost, espresso og barnehagelevering er unnagjort, så nå venter en ganske normal arbeidsdag. I kveld blir det en tur til Drammen for litt prating. Ha en fin dag

Morn frå eit DY-fly på TRD. Ein dunge med musikkinstrument ombord. Dei tek visst ikkje seteplassering så nøye.

Og der fekk vi slot-tid på OSL, og nokre minutt forsinka. Er det skodde sørpå?

Vidare litt togkøyring til asker i dag og Skøyen i morgon.

Får sjå om eg rekk meg på å sjå First Man I kveld.

God morgen fra Stavanger. Her kom en seg jaggu tilbake fra Oslo allerede i går kveld. Fornøyd med det. Frokost nylig inntatt og nå er det kaffe i koppen. Hentet inn ved og fyrt opp i ovnen har vi også fått gjort. Ute er været begredelig.
På kvelden tar bolaget meg til Bergen for nattevakt og ny jobb periode.
Ha en flott onsdag :)

God dag fra Tananger

Her går det i problemløsning, "heldigvis" er det ikke utstyret "mitt" det er issues med. Tid tar det uansett.

Etter jobb så blir det vel å få med seg en live-streaming på Youtube, ellers lite på planen.

Ha en fin dag forumister :)

God tidlig morgen fra Bainbridge - en nydelig dag er paa vei, dog blir det nok mest foran diverse MacBook's foer vi skal se Oslo (om Oslo Avtalen) paa Teater i Seattle i kveld. Det er solid trykk rent jobb messig, sitter aa bestiller reise til Mexico City for et spennende oppdrag - ser ut som det blir American Airlines da Alaska ikke flyr til Mexico City og AeroMexico har natt flight.....hotell er betydelig billigere enn i Cupertino.

God dag fra Snillfjord. :)

Helt ok vær på denne kanten av landet i dag.

Fridag betyr hjemlige plikter for undertegnede, og ymse husholdningsmaskiner har fått jobbe igjennom dagen så langt. Straks middag, før man skal sende i vei noen mailer, og enda verre: Noen kroner fra nettbanken.

Jobben kaller i morgen, før man resten av uken( blant annet ) har planlagt en aksjon mot en bod i hjemmet, hvor det er alt for mye tull, søppel og skrap som er lagret igjennom i alle fall de siste 10 årene.

Ha en forsatt god en. :)

Hei og hå. Straks igang med arbeidsdagen. Spotify på radioen, kaffe i koppen, brød i ovnen og småslumrende bikkjer i løs sirkel rundt meg. Security er på topp!

KLM stiller forøvrig med en litt demotiverende reklame på forumet ....

klmad.jpg

Last edited:
Back