God onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et allerede åpnet hjemmekontor. Nyheter i bakgrunnen og den første Nespressoen i kroppen. Noen telefonmøter i dag også som om været tillater det blir avholdt gående i marka. Ha en bra onsdag du også.

Våt morgen fra Forus. Tiden som vikar er muligens snart forbi. Man skal som kjent ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, men gårsdagens samtale gir i alle fall god grunn til optimisme. Mer optimisme enn hva jeg trodde på forhånd i alle fall...:D Ha en like god onsdag.

God morgen fra Groruddalen - dagen startet tidlig i dag - så denne dagen kan bli noe lengre enn vanlig, skal også innom legekontoret får å få Influensa vaksine i armen.

Ha en flott dag videre, dere som ikke har stått opp enda.

Jan

God morgen fra yret her på Hvalstad stasjon. L1 ser ut som er 3 minutter bak skjema. Frokost, espresso og barnehagelevering er unnagjort, så nå venter en ganske normal arbeidsdag. I kveld blir det en tur til Drammen for litt prating. Ha en fin dag

Morn frå eit DY-fly på TRD. Ein dunge med musikkinstrument ombord. Dei tek visst ikkje seteplassering så nøye.

Og der fekk vi slot-tid på OSL, og nokre minutt forsinka. Er det skodde sørpå?

Vidare litt togkøyring til asker i dag og Skøyen i morgon.

Får sjå om eg rekk meg på å sjå First Man I kveld.

God morgen fra Stavanger. Her kom en seg jaggu tilbake fra Oslo allerede i går kveld. Fornøyd med det. Frokost nylig inntatt og nå er det kaffe i koppen. Hentet inn ved og fyrt opp i ovnen har vi også fått gjort. Ute er været begredelig.
På kvelden tar bolaget meg til Bergen for nattevakt og ny jobb periode.
Ha en flott onsdag :)

God dag fra Tananger

Her går det i problemløsning, "heldigvis" er det ikke utstyret "mitt" det er issues med. Tid tar det uansett.

Etter jobb så blir det vel å få med seg en live-streaming på Youtube, ellers lite på planen.

Ha en fin dag forumister :)

God tidlig morgen fra Bainbridge - en nydelig dag er paa vei, dog blir det nok mest foran diverse MacBook's foer vi skal se Oslo (om Oslo Avtalen) paa Teater i Seattle i kveld. Det er solid trykk rent jobb messig, sitter aa bestiller reise til Mexico City for et spennende oppdrag - ser ut som det blir American Airlines da Alaska ikke flyr til Mexico City og AeroMexico har natt flight.....hotell er betydelig billigere enn i Cupertino.

God dag fra Snillfjord. :)

Helt ok vær på denne kanten av landet i dag.

Fridag betyr hjemlige plikter for undertegnede, og ymse husholdningsmaskiner har fått jobbe igjennom dagen så langt. Straks middag, før man skal sende i vei noen mailer, og enda verre: Noen kroner fra nettbanken.

Jobben kaller i morgen, før man resten av uken( blant annet ) har planlagt en aksjon mot en bod i hjemmet, hvor det er alt for mye tull, søppel og skrap som er lagret igjennom i alle fall de siste 10 årene.

Ha en forsatt god en. :)

Hei og hå. Straks igang med arbeidsdagen. Spotify på radioen, kaffe i koppen, brød i ovnen og småslumrende bikkjer i løs sirkel rundt meg. Security er på topp!

KLM stiller forøvrig med en litt demotiverende reklame på forumet ....

klmad.jpg

Last edited:
Back