bag`n er pakket og turen går til Lillestrøm - vi snakker nesten utadegsjælopplevelse.
Fikk et anrop fra Libya som jeg ikke besvarte. Bør vel ikke ringe opp igjen tenker jeg, det er nok bare svindel og bedrag.
Skulle det nå være noen her som føler kallet til å jobbe med å flytte ting og tang og laks som representant for et par artige selskaper så send meg en PM, kan tilby vindusplass og god steming. Mye frihet og relativt god kaffe (hvis man er god til å lage den vel og merke)
Jeg får også disse tulleanropene. De ringer fra Libya, Nepal, Uganda mm. Utrolig irriterende, særlig når det ringes midt på natten. Jeg kan ikke skru telefonen på lydløs heller siden jeg må være tilgjengelig 24/7 om Rikshospitalet ringer.
Takk for tips WF789. Dessverre er ikke dette noe løsning for meg, siden jeg ikke kjenner numrene de kan ringe fra. Legene har nevnt at telefonen kan komme både fra kirugenes private mobiler eller fra en av fast telefonene på Riksen og at om det ringer ukjente norske mobilnumre så må jeg ta den.
Det er vel også mulig å gjøre slik at to anrop rett etter hverandre fra samme nummer slipper gjennom tror jeg, men skjønner om det ikke er aktuelt heller
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.