• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Mykonos.

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Da var ferien over her på Mykonos. Flyavgang om to timer. Så blir det litt godt å komme hjem også. Slv om vi har kost oss i varmen. Blir en lengre layover på FRA i dag, så jeg håper jeg får knipset et par fugler.

Ha en flott dag forumister!

God tidlig morgen fra Krsand.

Her er vi straks på vei til Superspeed og Danmark. Tiden frem til søndag skal tilbringes i en ferieleilighet rett på stranda i Blokhus.

Værmelding er super og danskene holder øllet kaldt så dette kan absolutt bli bra.

God onsdag dere!!

BF:cool2

Mornings fra Oslo, hvor solan faktisk bryter gjennom skylaget enkelte steder. Blir å ringe opp Expedia når de åpner etter jeg i går fikk en beskje på svareren at det var noen endringer som måtte gjøre på noen av AA flightene på bryllupsreisen. Et raskt søk viste at AA legger ned SLU denne måneden, så bælir vel booket fra UVF istedet. Ikke mye igjen av AA sitt tidligere intra-Karibiske nettverk nå.
Middag og bursdagsfeiring på forskudd hos de gamle i kveld, samt et tur til en gullsmed for å se på gifteringer. Ha en fin dag

God morgen fra flybussekspressen på Majorstuen! Etter 2 dager på ferie i Norge, har jeg allerede rukket å bli lei været ;) Nå går turen ned til huset vårt i København for noen dager der.

Ha en fin onsdag!

God morgen fra en besynderlig farkost som plutselig har begynt å frekventere Lillestrøm-Oslo. Den går på skinner og er lang. Husker vagt at det har eksistert en slik tjeneste tidligere. Artig.

Ha en fin dag.

God morgen fra hjemmekontoret!

I dag blir det booking av diverse flyturer for høsten, og heldigvis relativt få møter. Satser også på å komme meg tilbake på sykkelen etter en liten sommerferie fra treningen. Gruer meg allerede!

God morgen fra en besynderlig farkost som plutselig har begynt å frekventere Lillestrøm-Oslo. Den går på skinner og er lang. Husker vagt at det har eksistert en slik tjeneste tidligere. Artig.

Det er ikke tull en gang, jeg var på til å hoppe ut på Lillestrøm på mandag. Det virker nesten som lokføreren også var usikker på veien, for det gikk i krypefart fra Lillestrøm til Skøyen.
Mye man glemmer i løpet av sommeren :)

God morgen fra gullstua på OSL. Her tar man snart turen nedover på kontinentet. Nærmere bestemt FRA. Satser på to fine dager. Ha en fin dag!

Formiddag fra et regntungt Trondheim

På plass på jobben,mye å ta tak i etter ferien, men det kommer seg. Ingen planlagte happenings framover så......*ROLLEYES*

Ha en strålende dag forumister :) :)

God morgen fra Beisfjorden.
Så ut til å bli nok en grå dag men nå lysner det.
Endelig ble det gull jubel i London og.
Tar av meg hatten for Eirik. 36 åringen knuste alle.

Ha en fin en folkens

God morgen fra hjemmekontoret!

Det er ikke tull en gang, jeg var på til å hoppe ut på Lillestrøm på mandag. Det virker nesten som lokføreren også var usikker på veien, for det gikk i krypefart fra Lillestrøm til Skøyen.
Mye man glemmer i løpet av sommeren :)

Tog-for-buss-for-tog? :D

Morn frå Trondheim, er innom på jobb og ser på siste ankomne leiketøyet; pick-and-place maskin. No blir det fart i loddinga!

God ettermiddag fra OSL. Noen få pingletimer igjen av vakten så settes snuten til mer urbane strøk. Værmessig skimtes det et lys langt inn i Yr-tunnelen så dette ser lovende ut :spin

Attachments

• 7738864462_c4688a423f_o.jpg
    7738864462_c4688a423f_o.jpg
    20.3 KB · Views: 154
Gudd møuning fra Sydstatene, hvor man hygger seg med KKK på morgenkvisten. Og i motsetning til det man først tenker på, dreier det seg om katt, kaffe og Kjos....

625451_10150963397906036_2091079133_n.jpg

21 grader og pent. Blir nok varmt i dag og....

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk1344425257.541868.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1344425257.541868.jpg
    27 KB · Views: 124
Last edited:
God dag fra Betgen. Vurderer sterkt å smyge tidlig fra jobb. Ellers ringte montøren fra Norema i dag. Ett år etter innflyttong og fire forsøk har de enda ikke klart å ta med riktige skapdører. Spirte om han hadde skjekket det var riktige dører han hadde fått nå. Svaret var at det ante han ikke siden han bare var montør.:rolleyes:

Back