Re: God onsdag fra Lillestrøm!
Bra du følger med på detaljene!
Du har vel selskap av en Jif Universal flaske også….
Bra du følger med på detaljene!

Du har vel selskap av en Jif Universal flaske også….
Startet dagen med karbonade fra Mega på Vinderen (den er veldig mye bedre enn de på Meny Lillestrøm) og kaffe.
Ååååh .. karbis med speilegg ..
Men det blir det første på menyen når jeg kommer til Mosjøen om et par uker. Det og pølse med lompe. Og brød. Og sennep og ketsjup. mmmmmmmmm ....
.
Ååååh .. karbis med speilegg .. rart det ikke har slått til her. Super veikromat. Mulig noe av årsaken er at det er dårlig med veikroer ..
Før det ble det svidd av en sjelden krone her for ganske så god sushi og en av min favoritter i rimelig prisklasse, Mud House (NZ).
Bare meg, dørstoppergrisen og Pellefanten.
Ikke så mye å gjøre, men heller ikke noe å gjøre det med. Flott når software slutter å funke, og supportnummeret til leverandør går til mobilsvar :angry:
Noen fikk heldigvis tak i noen, så det sitter antageligvis noen og jobber i ferien sin.
Når et program på datan din ikke funker som det skal, da skal du bare slappe av og nyte livet.
Hvorfor skal du på liv og død mase på oss i IT-avdelingen??
Om det tar oss 1 eller 10 timer å fikse problemet, er sånn det er :colgate:
Tenk å ødelegge ferien for oss i IT :colgate:
Når et program på datan din ikke funker som det skal, da skal du bare slappe av og nyte livet.
Hvorfor skal du på liv og død mase på oss i IT-avdelingen??
Om det tar oss 1 eller 10 timer å fikse problemet, er sånn det er :colgate:
Tenk å ødelegge ferien for oss i IT :colgate:
Det er denne type innstilling som får meg til å fråde rundt munnen, plukke opp et balltre, og tasse over til IT ..... :angry:
Og ikke prøv å få meg til å tro at det var en spøk, for jeg har sett dette altfor mange ganger ...
Det var programmet vi bruker til å gjøre klar omtrent alt av papirer på bilene som skal krysse grensen. Det var ikke vår IT-avdeling, men de som leverer programmet vi bruker. Vi er rett og slett avhengig av at det funker for å få gjort jobben vår.
Det "datt ut" litt etter klokka 9, og begynte å virke igjen i 15-tiden. Ikkje bra.
Det er denne type innstilling som får meg til å fråde rundt munnen, plukke opp et balltre, og tasse over til IT ..... :angry:
Og ikke prøv å få meg til å tro at det var en spøk, for jeg har sett dette altfor mange ganger ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.