God onsdag fra Lillestrøm!

Re: God onsdag fra Lillestrøm!

Startet dagen med karbonade fra Mega på Vinderen (den er veldig mye bedre enn de på Meny Lillestrøm) og kaffe.

Ååååh .. karbis med speilegg .. rart det ikke har slått til her. Super veikromat. Mulig noe av årsaken er at det er dårlig med veikroer .. Ikke vet jeg.
Men det blir det første på menyen når jeg kommer til Mosjøen om et par uker. Det og pølse med lompe. Og brød. Og rekesalat. Og sennep og ketsjup. mmmmmmmmm ....

Velvel - dagens digresjon. Proppful morgen uten tid til forum. Men nå har jeg fått hjem gressklippertraktoren og tømt innboksen, så nå kan jeg trekke pusten før jeg invaderer det svenske skrivebordet for å herje litt med Paypal-kundene..

La dagen rulle videre ....

Ååååh .. karbis med speilegg ..
Men det blir det første på menyen når jeg kommer til Mosjøen om et par uker. Det og pølse med lompe. Og brød. Og sennep og ketsjup. mmmmmmmmm ....
.

God´ fra OSL, i dag er det faktisk karbis (med sennep!) i lounge-utland, god var den og.
Før det ble det svidd av en sjelden krone her for ganske så god sushi og en av min favoritter i rimelig prisklasse, Mud House (NZ).
Og rett før det min første innenlands A319 i forrige Sas-innpakning, nesten litt eksotisk. Munchen neste, påskeferie, muligens en kjøretur ned til Middelhavet etterhvert.

Attachments

• IMG_0053.jpg
    IMG_0053.jpg
    130.7 KB · Views: 126

Ååååh .. karbis med speilegg .. rart det ikke har slått til her. Super veikromat. Mulig noe av årsaken er at det er dårlig med veikroer ..

Nei det er en gåte, faktisk. Det er faktisk nokså strålende hjemmelunch også. Men på kontoret ble det desverre kun brød og karbis. Jeg har fått sneket inn pølsekoker på kontoret, men stekepanne har jeg fremdeles ikke ved pulten. :(

Før det ble det svidd av en sjelden krone her for ganske så god sushi og en av min favoritter i rimelig prisklasse, Mud House (NZ).

Mud House er skikkelig god. Enig med deg der. I fjor sommer kjøpte jeg fryktelig mye forskjellige hvitvin på flaske og begynte å skrive notater og sånt. Mud House fikk veldig bra score, men ganske snart gav vi heller opp og bare drakk opp alt sammen. Det var mye mer stas en å stulle med kulepenn.

Last edited:

Karbis med speilegg og sylteagurk!

32be9e010fd29b86d305a14b681bc715.jpg

Bare meg, dørstoppergrisen og Pellefanten.

Hvor mange dørstoppergriser har Elefanten?? Det høres ut som du har dørstoppergriser på aller dører både hjemme og på jobb.

Ikke så mye å gjøre, men heller ikke noe å gjøre det med. Flott når software slutter å funke, og supportnummeret til leverandør går til mobilsvar :angry:

Noen fikk heldigvis tak i noen, så det sitter antageligvis noen og jobber i ferien sin.

Når et program på datan din ikke funker som det skal, da skal du bare slappe av og nyte livet.

Hvorfor skal du på liv og død mase på oss i IT-avdelingen??

Om det tar oss 1 eller 10 timer å fikse problemet, er sånn det er :colgate:

Tenk å ødelegge ferien for oss i IT :colgate:

Når et program på datan din ikke funker som det skal, da skal du bare slappe av og nyte livet.

Det var programmet vi bruker til å gjøre klar omtrent alt av papirer på bilene som skal krysse grensen. Det var ikke vår IT-avdeling, men de som leverer programmet vi bruker. Vi er rett og slett avhengig av at det funker for å få gjort jobben vår.

Det "datt ut" litt etter klokka 9, og begynte å virke igjen i 15-tiden. Ikkje bra.

Det er denne type innstilling som får meg til å fråde rundt munnen, plukke opp et balltre, og tasse over til IT ..... :angry:

Og ikke prøv å få meg til å tro at det var en spøk, for jeg har sett dette altfor mange ganger ...

Det er denne type innstilling som får meg til å fråde rundt munnen, plukke opp et balltre, og tasse over til IT ..... :angry:

Og ikke prøv å få meg til å tro at det var en spøk, for jeg har sett dette altfor mange ganger ...

120% enig (og jeg jobber innen IT, har sett denne holdningen gruse mange store prosjekter selv innenfor meget store Firmaer).

Ellers er det lite som minner om ferie, sol etc her i vest, saa langt har jeg jobbet 36 timer denne uken og det blir nok nesten 60 foer uken er slutt - i tillegg til at kunden vaar ble foerste side oppslag i NYT i dag.

Men fredag blir det Stillehavet og laaange turer langs stranden i Newport (OR) denne helgen.

Det var programmet vi bruker til å gjøre klar omtrent alt av papirer på bilene som skal krysse grensen. Det var ikke vår IT-avdeling, men de som leverer programmet vi bruker. Vi er rett og slett avhengig av at det funker for å få gjort jobben vår.

Det "datt ut" litt etter klokka 9, og begynte å virke igjen i 15-tiden. Ikkje bra.

Jada, jeg vet det. Selvfølgelig skal det virke.

Jeg måtte bare smile når jeg så deg skrive det :)

Det er helt sant som du sier, og det er veldig mange innleide konsulenter i en IT-avdeling.

Men jeg er i den stillingen at jeg er både på brukerens side og IT sin side. Så jeg forstår veldig godt hva du mener.

Back