God Onsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk.

Trøtt som en strømpe i dag. Stille og rolig på jobb enn så lenge. Kaffekoppen er på pulten, og det blir noen av de i dag! ;)

Men nå er det Citrix som står på dagsorden :drunk:

Ha en fin en forumister! :)

Onsdag! Begynner å komme over sjokket at halvlitern koster 91 nå, når skal lønninga kompensenere for prisene!?! :@

Har begynt å tenke litt på hva jeg skal finne på etter sommeren, lurer på en tur østover..

Ha en fin dag :)

God morgen godtfolk.

Trøtt som en strømpe i dag. Stille og rolig på jobb enn så lenge. Kaffekoppen er på pulten, og det blir noen av de i dag! ;)

Men nå er det Citrix som står på dagsorden :drunk:

Ha en fin en forumister! :)

En Citrix-citrixen-citrixer-citrixene :lol:

Nattvakten er over og jeg sitter på bakerste rad på flybussen. Lure meg har bøttet kaffe i hele natt så det blir nok noen turer til "Porsgrund" etter at Ole Lukkeøye har meldt sin ankomst. Er ikke akkurat rakettforsker enkelte netter. men men... Ha en fortreffelig dag folkens.

Mornings fra Oslo. Litt bak skjema idag også, men er man trøtt så er man trøtt. Dagens mål etter jobb er å få pusset litt sparkel så vi snart kan begynne å male soverommet. Dessuten tar jeg sikkert ikke skade av en treningsøkt heller!

God morgen fra Kløfta.

Her sjekkes forum og epost, mens highlightene fra nyttårs pressekonferansen til Airbus surrer og går i bakgrunnen.
Ikke veldig mye spennende egentlig, bortsett fra at de tydeligvis e fornøyd med tingenes tilstand..

Her på kontoret er det for det meste excel som står på programmet for dagen, før det blir Ikea og Elixia etter jobb.

Ha en god dag flytittere!

God Onsdag fra ... Forus ... , dagens første telco er overstått og så er det bare å sette igang med undersøkelsene.

God formiddag fra Mosjøen! Fint og mildt vær i dag. Dagslyset kommer krypende i god tid før kl 0900 og det hjelper absolutt på humøret. :) Dagen i dag skal blant annet brukes til å bestille flybillett til Quad City.

God formiddag/ettermiddag fra Forus,
Her gikk det fine været i morges over til regn og atter regn med fronten som kom inn over sørvestlandet nå.
Her i prosjektet vårt har vi en rolig dag til en forandring. Det har vært mye ruskevær siste par måneder ute havet som har betydd en del venting i operasjonene våre vest av Brønnøysund.
Vel , slik er det vinterstid ute i Norskehavet fra tid til annen.
Ha en fin dag forumister.

Hei fra bussen på vei til...... Forus. Kveldsvakt til klokken 2300. Satser på en fredelig aften.

Giddy up fra Chicago, United Club ved C18 ORD. Det meldte drittvaeret ser ut til aa utebli, skyfritt og kaldt i dag. Saa langt har alt gaatt paa rute denne uken, straks ombordstigning paa UA675 til Denver, internasjonal 767 i dag, 6J, samme sete som IAD-ORD i gaar.

Videre med Frontier DEN-COS, nytt selskap for min del!

Tilbake igjen i morgen.

En god dag oenskes alle

Happy cake fra Bokn.
Her jobbes det med å snu døgnrytmen fra natt til dagarbeid. Har ingen andre planer for dagen enn å vaske noen bukser og holde meg våken noen timer til isammen med nogen Grønne tuborg. Håber på en god natts søvn,sånn at jeg blir fit for work i mårå :D :drink

Ha en fin dag

G'moooorgen, ja .. trøtt i trynet i dag ... morgenen åpnet med at katteskinnet danset på ansiktet mitt klokken 5, så det var den natten.

Pent vær og rundt null i dag - ser ut til å varme opp ut litt utover i uka.

Som noen av dere vel har sett av FB, var kona utsatt for et lite ransforsøk i går. Hun kom ut av en Starbucks nede i Alpharetta, og en fyr kom opp til henne og lot som at han ville selge henne noe. Hun ante uråd og bare gikk videre, men fyren grabbet tak i vesken hennes. Dumt av han. Vesken er tung, og kjent som 'den store avgrunnen'. Kona svingte seg rundt, vesken svingte fortere, og hardt, og fyren ble slengt inn i murveggen. Blod overalt og butikkeieren ringte politiet som var på plass på under et minutt. Han satt på Starbucks ...

Heldigvis gikk det bra med fruen. Hun mistet imidlertid kaffen i bakken, men Starbucks erstattet den umiddelbart.

Ikke kødd med kona mi.

Back