God onsdag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk!

Regn i dag, så må si jeg er glad at utendørs snekringen ble fullført i går. Sånn foruten dette, så har jeg en ganske tom kalender hvilket bør bety en produktiv dag! :up:

Ha en fin en forumister :)

Mornings. Skyet her i hovedstaden. Dagens skumring varte lenger enn beregnet så jeg ligger litt bak skjema. Men dagens slurk tran er inntatt og jobben venter

Tåke over Vestfold i dag. Norwegian fra Bergen driver og sirkler:

LN-NOC_21mai_0726.jpg

Tåke over Vestfold i dag. Norwegian fra Bergen driver og sirkler:

Nå har den sirklet i over en time og enda ikke kommet seg på bakken, til tross for at en del andre fly har gjort det i samme periode. Ikke er det så mye tåken heller ...

Palloooooo!! Da har elefnaten blitt intervjua av Romerikes Blad. Journalisten hadde visstnok fått rare blikk under frokostmøtet når hun sa hun skulle intervjue en bamse. Elefanten skrek ut at han ikke var en bamse, uten at hun fikk det med seg. Men han stilte allikel opp på fotoshoot på torget.

Nå er det kontoret neste. Ha en fin dag.

Hjemme igjen fra SFO, alt gikk på skinner.........Flott tur...Deilig å se at det blomsterer mye mer enn sist torsdag...^_^

God formiddag fra Notodden. Da var årets siste undervisningsøkt akkurat avsluttet. I kveld er det Fornebuløpet som står på tapet. Dette er et mosjonsløp som går på historisk grunn for oss flyinteresserte og som jeg bare må ha med meg. Har løpt det alle gangene siden oppstarten for 5 år siden. Er det noen andre som skal løpe Fornebuløept i kveld?

God ettermiddag fra Forus,
Tilbake på kontoret etter møte på OSL.
SK 4004 ble kansellert ,men ombooking til SK4008 gikk greit og vi kom avgårde med -RPZ tror jeg det var.
Været over fjellet bar preg av oppvarming med tåke over Vestfold og nedre Telemark.
Returen med SK4023 og -TUF gikk greit ,men været var fortsatt i endring , lett turbulens i sørøst vinden. Og nå bøtter det ned her over hos oss i sørvest.
Resten dagen går med til planlegging av fase 2 i Prosjektet.

Hei og hopp fra det Sørlandske!

Regn og overskyet i dag, men skal visst klarne opp i ettermiddag. Og det passer greit da de har aksjonsdag på skolen i dag med utloddning og marked til inntekt for ett eller annet godt formål.

Satser nok mer på at jeg blir det gode formålet lottoen deler ut penger til i kveld.

Halv dag hjemme med sykt barn i dag. Prøver å gjøre gjemmekontor. Er vel ikke så strukturert at det blir noen stor suksess akkurat....

Palloooooo!! Da har elefnaten blitt intervjua av Romerikes Blad. Journalisten hadde visstnok fått rare blikk under frokostmøtet når hun sa hun skulle intervjue en bamse. Elefanten skrek ut at han ikke var en bamse, uten at hun fikk det med seg. Men han stilte allikel opp på fotoshoot på torget.

Nå er det kontoret neste. Ha en fin dag.

Utfra hvordan du fremstiller dette, skal du ikke se bort fra at det kommer et par snille karer i hvite frakker og ber deg prøve et nytt plagg......:colgate: før de kjører deg til et nytt "hotell" du får bo på en stund....:lol:

G'mooooooooooooorgen !! Onsdag allerede, gitt .... Kun tre dager til man sitter i en 757 på vei mot sørlige breddegrader. Hele 50 minutter unna .. :p Men Florida må vel telle som 'sørlige breddegrader' ... ?

Ble forsøkt sjekket opp over Facebook i går av en flyvertinne i sin 'andre ungdom' .. Desverre trodde hun jeg var ca 20 år yngre, men ok - mer av dette !!!! LOL

Snart start på arbeidsdagen .. men føøøørst mere kaffe.

God ettermiddag, dette er dagen for opplading. Morgendagen kan bli tøff har jeg skjønt...

Palloooooo!! Da har elefnaten blitt intervjua av Romerikes Blad.

Haha, jeg regner med det kommer faksimile av den artikkelen her eller på en annen blogg.

Ha en fin kveld!

Utfra hvordan du fremstiller dette, skal du ikke se bort fra at det kommer et par snille karer i hvite frakker og ber deg prøve et nytt plagg......:colgate: før de kjører deg til et nytt "hotell" du får bo på en stund....:lol:

- "Jeg legger merke til at du omtaler bamsen din som 'han' og ikke 'den'?"
- "Uhmmm... Selvfølgelig?"
- "hm..."

Joda, det var kjekt dette

God ettermiddag, dette er dagen for opplading. Morgendagen kan bli tøff har jeg skjønt...

You betcha!

Haha, jeg regner med det kommer faksimile av den artikkelen her eller på en annen blogg.

En helt tilfeldig blogg tenker jeg. Hos en brunblogger nær deg

God kveld fra Aachen. Trivelig by i hjertet (?) av Europa. Ble litt seint i går fordi jeg sparer så mye på å drikke belgisk øl her, at jeg bare måtte drikke et par flasker for å finansiere turen. F.eks. Rochefort 8 til en fjerdedel av prisen på Lompa. Ellers er det aspargessesong og tipper det blir en aspargesrett om dagen. Det er jo nesten litt sunt også. I morgen går toget til Køln, feriens "egentlige" destinasjon, som ble droppet tirsdag-onsdag messe som gir doble hotellpriser.

God onsdag!

Back