God morgen fra Radisson Blu Tallinn.
Fluxie: Tips om reisevogn/trille tas imot med takk![]()
Alltid morsomt å se på hva som er levert av fly fra Boeing og Airbus og til hvem.
Her en liten oppsummering:
Desember: 11 787 ble levert til en drøss ulike selskaper. 2 747-800 levert som BBJ. Den irakiske republikk har fått sin egen 772 (står vel litt i kontrast til at Norge ikke har råd til å ha sitt eget statsfly større enn et 4 seters.) Airbus fikk skvisa ut hele 5 A380. (EK(3) Korean og Thai)
Januar: Tydeligvis en stille måned på storflyfronten, da det ikke er ferdigprodusert verken 380 eller 747. Kan virke som det går i litt rykk og napp.
Ut fra dette ble jeg jo litt nyskjerrig på leveringsfronten til A380. 14 mars leverte Airbus sin 380 nr 100. Denne gikk til Malaysian (som sin 5te 380 - og jeg som nettopp synes de fikk sin første).
BF:cool2
Vi har da tråder her som tar for seg dette
Ellers er det greit å være på konferanse når man har tilgang på både popcorn og softis![]()
Mulig det! Men dette var mer ment som et ord for dagen til de informasjonstørste, ikke inne i en laaaaang tråd! ^_^
Var mest som en reaksjon på min egen overraskelse over fakta, og da er det berettiget i en god morgen tråd!
Fortsett med softicen din du!!Er det forresten godt med popkorn på softice?
BF:up:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.