God onsdag fra Forus

Sjalabais fra Casa Petersen i Colorado Springs. Tidlig kveld i går etter Atlanta fiaskoen.

Full dag på kontoret i dag før man hopper til SFO via LA i femtiden.

God morgen fra Cancun. Dagen begynte kl. 03:00 (!!!) med et telefonmøte (takk til folk som synes ferie er noe dritt). Nå er det snart klart for frokost, før det blir et par timer jobb til. Jaja, får avslutte med en overdose strand, så blir det vel bra likevel.

Det snør og det blåser surt. Lua ble funnet fram da jeg kom meg hjem etter en sur gåtur i motvind. Jaja, snart påske, hvor bestilling for godvær og vindstille er lagt inn. Ifølge denne yr.no så ser bestillingen ut til å ha gått igjennom
D44tQUi.png

Sikkert like greit, for det er laks i kantina på Romerike

Gud hjelpe meg. Er det ikke trygt der lenger heller nå. Før var det bare ARN kantina som 20% av dagene utelukkende hadde dette djevelens fór.

Sylteagurk og laks skulle vært forbudt. Det er de grusomste ingredienser som finnes.

Om TOS og KT virkelig vil vri kunder over til LCC bør de heller innføre tvangsforing med laks og sylteagurk på alle SAS-ruter.

Last edited:
God kveld fra gullstuen i CPH. Flyet til Bergen er tre timer forsinket og drar ikke før kl 23... Hurra! (not). Vellykket impulstur til Madrid og Borja. Ønsker dere alle en bedre kveld.

Hoy...

9 timer i studio med innspilling av gitar tar på. Men det er sånn det er når man er på jakt etter det beste "take".

Glad for moderne studio-teknologi som gjør at det er helt lov å "jukse litt" ellers hadde jeg blitt sittende til imorgen tidlig.

Blir ikke lenge før kroppen legges på lading før en ny studiodag i morgen. Er det rart jeg drikker cola?

God kveld fra Tananger

Over halvveis igjennom uka, og ikke mange dagene igjen til avreise, men jeg er usikker på om jeg liker det som er meldt :8:

Men det skal bli godt med en uke uten jobb.

Ha en fortsatt fin kveld forumister :)

Attachments

• LIS.jpg
    LIS.jpg
    29.6 KB · Views: 72
Da ble billetter til Syden bestilt. Nærmere bestemt Malaga og en langhelg hos en kamerat i august. 1637 var både en hyggelig pris, og 4000 poeng +sølv/gullbonus (usikker hva jeg er da) gir brukbar krone/poeng ratio.....og legg til at SAS kjører en dobbeltpoengkampanje gir det en gratis innenriksbillett hvis jeg fortsatt er gull :)

Back