God Onsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Trøtt i trynet i dag kjenner jeg. Litt av hvert på tapetet i dag, og noen samtaler med noen andre som kanskje har noe å tilby meg skal og unnagjøres i dag.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen, også trøtt i trynet her etter gårsdagens overtidsøkt - pizzaen derimot, den var like god som den pleier å være. En matbit venter etter jobb og kanskje en kjapp tur på kino med sambo`n står for tur, men ellers gleder jeg bare meg til helg!

Ha en fin dag!

Mårn mårn fra Trondheim
Agenda : Overtid
Ikke noe nytt fra igår da altså...så ha en fortreffelig dag folks

Yabba dabba doooo :D :D :D

Mornings fra en av Ruters røde. Jobben kaller og ender vel fort opp med å bli der en stund. Ha en fin dag

God morgen fra toget inn til Oslo. Vanlig kontor idag og et par øl med venner i kveld.

Ingen store ting på tapeten, utover restene av en mygg jeg slo ihjel ifjor.

God sommer alle sammen.

God formiddag fra det kolde Sørland.
Minus 6 grader her. Men utsikter for røde grader i løpet av dagen. Skal visst svinge mellom blått og rødt 10 dager frem i følge meteorolygen.

Kontoret er nå inntatt, og skal vel saktens få fylt dagen.
Ettermiddagen byr på transportoppgaver i forbindelse med at jr skal i bursdagsselskap. Og selv skal man på møte. Like greit det for kjerringa er sur om dagen. Så jeg kan jo bare håpe på at hun har lagt seg når jeg kommer hjem.

Happi days!

BF:fly

Glitrende onsdag fra Bryne. Sola skinner som den har gjort ganske jevnt over de siste ukene. Her har man hatt noen dager fra fra skolen. Det har vært fint det. Grei oppladning til årets studietur som går til London. Og det er BA747 som vil stå for transporten i dag. Sweet!

Godt snykov fra Chicago. Her fortsetter det aa lave ned, men siden vi har ett par plussgrader er det fortsatt kun 10-20 cm som har blitt igjen paa bakken. Vi faar se hvordan ettermiddagens flight til SFO utarter seg. Bekreftet i F hos UA, men naar ting gaar galt er de jo less than stellar..

Fatt mot!

Sol og fint her litt lenger sør. Ut på enga og lufte bikkja litt nå ... så lunch.

Murphy's lov slo til igjen. Selvsagt er det G-EUUB som er på vei fra LHR. Samme maskin som fløy meg LHR-ARN for noen år tilbake. Det ene av to BA-maskiner jeg har fløyet tidligere.

Murphy's lov slo til igjen. Selvsagt er det G-EUUB som er på vei fra LHR. Samme maskin som fløy meg LHR-ARN for noen år tilbake. Det ene av to BA-maskiner jeg har fløyet tidligere.

Fint det vel? Da er du kjent og vet hvor setene står og sånt.

Back