God onsdag fra Forus!

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
So long and thanks for all the Fish (eller onsdag morgen fra Gate 38)

Tittelen er hentet fra "The Hitchhikers Guide to the Galaxy) - jeg burde kanskje ha lest Haikerenes guidebok til Norge - men som Delfinene - er tiden kommet til å si takk for oss. Beaglen og jeg er på vei hjem til USA - vi er ikke Norske nok Nordmenn vi - og i og med at jeg nå for ante gang har tråkket FrP medlemmene på de ømme tærne - blir jeg oppgradert til rødt kort på forumet og dermed er dette også siste innlegg jeg for poste.

Ha en fin onsdag, en fin jul og igjen Thanks for all the Fish
Lulu (Beagle (velkommen og godkjent i Norge), Alexandra (uønsket) og Finn Erik

Gudd dei fråm Forus!

Stille og rolig, hvilket jeg ikke kan klage på, da det er litt å ta igjen i diverse systemer og mailbokser etter at noe rotet det til på mandag. :D Noen var definitivt ikke meg, for å si det sånn.

Nuvel, ha en fin en forumister :)

Last edited:
Mornings fra bussen, denne gangen rute "Ikke i trafikk" i følge infoen. Praktisk å måtte spørre sjåføren hvor han kjører. Får bruke dagen til å stålsette meg siden jeg må en tur på Ikea i kveld....ha en fin dag

Go mårnings fra Trondheim

Trist å høre Finn Erik, skulle kommet til trøndelag - her er alle velkomne ;)
Ha en flottere dag og safe trip -håper du returnerer !!

Frisk morran her i barteland -idag blir det knekk og kna til kiropraktor innimellom jobb.

Ønsker alle en tipp-topp dag :D :D

Nok en morgenhilsen fra et høstgrått Trøndelag. Tilbake på jobb etter noen dager på sofaen - godt å være på beina igjen.
God tur Finn Erik, håper det blir en løsning for dere - og så synes jeg at du skal telle sakte til ti og fortsette på forumet. Vi vet alle at det flyr mange usaklige kommentarer rundt her som vel egentlig bare er å overse ;)

God morgen fra 330 skvadron Sola! Kjipt vær her om dagen, så eneste planlagte aktivitet er en rimelig kjedelig Jeppesen-oppdatering og en hel haug med kaffepauser (allerede på nummer tre;))

Ha en fin dag!

- Sunny

God formiddag!
Her ble det buss til jobb i dag ettersom man var på vinsmaking i går. 3 røde portugisere og 3 portviner stod på programmet. Portvinene var best. En Tinto fra Luis Pato (149 kr) blir nok aldri noen favoritt, og det gjorde definitivt ikke Conceito sin Bastardo (175 kr) heller. Bastardo er druenavnet, og som passer greit som gave til folk du egentlig ikke liker! Monte Velho 2011 var egentlig meget god til en sympatisk pris på 111 kr. Så løp og kjøp! (Hvor ble det egentlig av vintipsene her inne??)
Et portvinstips skal dere også få. Nieports Late Bottle Vintage 2007 til greie 208 kroner flasken er noe av det beste som er å få til prisen. Kan drikkes i de fleste sammenhenger. Visste du at portugiserne gjerne drikker en slik LBV Portvin til en god pepperstek? Lurer på om ikke det skal testes til helgen gitt!

I kveld skal jeg ha med meg trofekjerringa mi på kino og se Jaims Bånn. Hun var egentlig mest indignert over at den ikke er i 3D. Men sånn er det vel med kvinnfolk. Alltid noe å klage over. Er det rart jeg drikker egentlig??

Vel vel! Får fortsette med å rydde plass på kontoen til kveldens pott i Viking Lotto jeg da!

BF:cool2

God tur til Finn Erik. Som VC10 håper jeg du fortsetter å bidra på forumet. Selv sliter jeg ofte med telle sakte til 10, men det funker også å telle dritfort til 1.000.127.

Her er man litt refusert etter helaften i Stockholm. En fantastisk middag på AG med "Grand Cru" ku.

Nå bærer det avgårde til Arlanda igjen. Ha en fin dag.

God tur Finn Erik...vi trenger deg her på forumet. Tell til Fnates forslag..:up:

God formiddag fra Forus,
Grått og vått her over i sørvest idag.
Trøsten er at det kun kan bli bedre!
Dagen idag og resten av uken brukes til aktiv jobbing med tastaturet.
Faren for tastaturdiare er absolutt tilstede.
Vel , det kan være greit å ha noen stabile dager på hovedkontoret og.
Ha en fin dag alle.

God ettermiddag fra Bergen. Ingen artige planer i dag annet enn å bli ferdig med oppgave om pengekrav.

Ha en fin ettermiddag og kveld folkens!

Re: So long and thanks for all the Fish (eller onsdag morgen fra Gate 38)

- og i og med at jeg nå for ante gang har tråkket FrP medlemmene på de ømme tærne - blir jeg oppgradert til rødt kort på forumet og dermed er dette også siste innlegg jeg for poste.

Enkelte idioter her på forumet ........ :mol

Vel .. gmorgen fra et lett forblåst vestsørøst .. Innkjørselen som jeg blåste fin og løvfri i går er ikke lenger det ...

Kort arbeidsuke her - og fredag tar jeg lang 'Thanksgivingferie' før jeg setter kursen mot den andre enden av VPN-tunellen.

... og dagens kurs gikk elegant over i overtid på OPS, så her sitter man da, med en signaturburger fra Foodmarket og ser på mørket.

og i og med at jeg nå for ante gang har tråkket FrP medlemmene på de ømme tærne - blir jeg oppgradert til rødt kort på forumet og dermed er dette også siste innlegg jeg for poste.

Que?!

Mornings fra SFO. Hip hop rundt i Europa endte opp her i gaar. I dag staar SMD4s charter paa programmet. UAs foerste 787 er charteren og den lander her om litt under timen.

Skal bli bra!

Back