Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God dag fra kontoret.. Fin svøm i dag og nok en dag med leiebil, ser ut som det blir godt over helgen og man må bare vende seg til minimalt med hestekrefter og noe så guffent som forhjulstrekk.
I dag blir det torsk med bacon, ertestuing og pinot noir på menyen - teller timene.
Nå har jo Alfa lansert en familiesedan som gjør 0-100 på 3,6 sekunder...må riktignok gå et kjørekurs for å få kjøpt den...men morsomt om du blir første i Norge som kjøper en slik!
Hei og hå ... en tirsdagskveld med nytt Pondus og supertirsdag er over. Litt blandede følelser når det gjelder Joe’s suksess, men Trump må ut og å gå direkte fra Trump til Bernie er sterk kost for mange velgere.
He he.. Vel og merke har endelig Alfa begynt å lage biler igjen uten forhjulstrekk og takk gud med mer enn fire sylindre - men jeg er desverre låst det sydligere tyskland når det kommer til bil. Dresser derimot kan fint produseres i Italia![]()
Hmmmm mer enn fire ? Men er det det mer enn seks ? Allt under 8 sylindre er for pingler som drikker øl under 8%He he.. Vel og merke har endelig Alfa begynt å lage biler igjen uten forhjulstrekk og takk gud med mer enn fire sylindre - men jeg er desverre låst det sydligere tyskland når det kommer til bil. Dresser derimot kan fint produseres i Italia![]()
Hmmmm mer enn fire ? Men er det det mer enn seks ? Allt under 8 sylindre er for pingler som drikker øl under 8%![]()
Hmmm... jeg er ille ute. Men om man drikker 2 stykker med 4,7% i hver. Er man da innafor?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.