Etter en pause på grunn av reise og generell hangling bør jeg få på meg løpeskoene igjen i kveld.
Fikk påminnelse om at min Global Entry er i ferd med å gå ut, så fikk donert 100 daler til ny røngtenmaskin på ATL. Verdt sin vekt i gull det kortet der ..
Og der kom godkjennelsen allerede. Det tok under 48 timer, det. Sånn er det å være 'rik, hvit og vellykket'. Må si at mine opplevelser med INS/DHS utelukkende har vært positive siden jeg flyttet over. Med unntak av da de somlet bort mappen min, da .. men det ble ordnet av kontoret til konas grandonkel. som var senator i SC, og som var senior nok til å få satt hjulene skikkelig i sving. Mulig det fortsatt ligger noen noter i systemene ..![]()
Mens vi som elsker å reise, også til land USA ikke har på vennelista si på Facebook blir utsatt for tredjegrads avhør. De mente for pure alvor at jeg burde reist mer i normale land, men det gjør jeg jo (!) - de bare stempler ikke her i EU/EØS for EU/EØS borgere. Så alle mine turer til Danmark, Tyskland etc eksisterer ikke i passet mitt. DU er i det minste heldig som er citizen og kan nekte å svare på noe som helst fra dem. Så priviligerte er ikke vi utenomjordiske vesener (aliens)
Det er sjukt vanskelig å holde gang i treningsregime når man reiser og hangler mellom turene. Her har det sklidd helt ut, selv om jeg klarer å gjennomføre nå og da.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.