God onsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Nok en gang har effektiviteten seiret, så nå venter vi på slot til barnehagen. Etter en pause på grunn av reise og generell hangling bør jeg få på meg løpeskoene igjen i kveld. Men før den tid venter både L1 og barn som skal kjører på trening. Ha en fin dag

God morgen fra Flesland. Nå er det CRJ900 til Stavanger og noen artige møter på gang der. Går de like bra som de i Bergen så er det mulig man kan droppe elbil igjen etterhvert :lol:

Nyt dagen.

Rolig onsdag med kaffe og peis før kontoreringen begynner. Styremøte med påfølgende middag i ettermiddag/kveld - som betyr at jeg hverken skal kjøre el- eller fossil bil. Nyt onsdagen du også.

God morgen fra Forus. Tilbake på jobb etter langfri. Kun tre arbeidsdager denne uka og to i neste uke så det er rimelig overkommelig. I kveld blir det å gå på konsert med hun som vil reise hjem til jul.

Morn fra Tønsberg. Bilen er levert på noe så sjeldent som rutinemessig vedlikehold, men det kan være greit å bytte kupéfilter innimellom. Det samme maser ventilasjonsanlegget hjemme om at det er på tide å gjøre, så får ta en titt å se om man må legge inn en bestilling.

Morn fra Jåttå,
Kaldt og fint her over i sørvest med 5 kalde grader på morgenkvisten.
Rakk å kjøre til jobb før trafikk uhell stoppet all trafikk på motorveien.
Kaffe i koppen og morgen operasjonsmøter begynner.
Ha en fin dag

Etter en pause på grunn av reise og generell hangling bør jeg få på meg løpeskoene igjen i kveld.

Det er sjukt vanskelig å holde gang i treningsregime når man reiser og hangler mellom turene. Her har det sklidd helt ut, selv om jeg klarer å gjennomføre nå og da.

Og så får man sånne irriterende påminnelser fra Snapchat. "Hei du medlem av almuen, her ser du hvor du var og drinkset i 2016. Den loungen slipper du ikke inn i lenger fordi du har blitt uvasket og lukter ille"

a56958f329d9ee96b5c22aaaafc1ad8f.jpg

MAKAN!!!

Ikke at jeg vil tilbake til 2016 altså. Har det dobbelt så best nå. Men jeg vil gjerne "Concorde" litt igjen. Lenge siden forrige Pan Galactic Gargle Blaster ble styrtet før man krabbet til B-gates og skylte ned med en Peroni på Starbucks. :)

Ha en superbest onsdag!

Last edited:
God formiddag fra et iskaldt Skaun!

Kom hjem fra Chicago sent i går kveld og har nettopp våknet. Må skynde meg å pakke ut, da man om et par timer må pakke på nytt til morgendagens tur.

Sånn går no dagan...

Kim

Hau hau.. -5 her i det semitropiske også. Ble is i skjegget i dag, men pelsdotten trives bare bedre og bedre jo kaldere det blir ..

Fikk påminnelse om at min Global Entry er i ferd med å gå ut, så fikk donert 100 daler til ny røngtenmaskin på ATL. Verdt sin vekt i gull det kortet der ..

Benyttet anledningen da eldstemann var på besøk til å få tømt loftet. Og godt var det. Blir noen runder til dynga med det som befant seg der. Jeez ….

Velvel, T-2. Håper det åpner seg et brukbart sete i Eco Comfort i den blå balja fredag. Ser ut som at det er temmelig fullt ….

God onsdag fra Toronto. Frisk morgen her med god windchill. After work drinks på Park Hyatt i kveld.

Fikk påminnelse om at min Global Entry er i ferd med å gå ut, så fikk donert 100 daler til ny røngtenmaskin på ATL. Verdt sin vekt i gull det kortet der ..

Og der kom godkjennelsen allerede. Det tok under 48 timer, det. Sånn er det å være 'rik, hvit og vellykket'. Må si at mine opplevelser med INS/DHS utelukkende har vært positive siden jeg flyttet over. Med unntak av da de somlet bort mappen min, da .. men det ble ordnet av kontoret til konas grandonkel. som var senator i SC, og som var senior nok til å få satt hjulene skikkelig i sving. Mulig det fortsatt ligger noen noter i systemene .. :D

Og der kom godkjennelsen allerede. Det tok under 48 timer, det. Sånn er det å være 'rik, hvit og vellykket'. Må si at mine opplevelser med INS/DHS utelukkende har vært positive siden jeg flyttet over. Med unntak av da de somlet bort mappen min, da .. men det ble ordnet av kontoret til konas grandonkel. som var senator i SC, og som var senior nok til å få satt hjulene skikkelig i sving. Mulig det fortsatt ligger noen noter i systemene .. :D

Mens vi som elsker å reise, også til land USA ikke har på vennelista si på Facebook blir utsatt for tredjegrads avhør. De mente for pure alvor at jeg burde reist mer i normale land, men det gjør jeg jo (!) - de bare stempler ikke her i EU/EØS for EU/EØS borgere. Så alle mine turer til Danmark, Tyskland etc eksisterer ikke i passet mitt. DU er i det minste heldig som er citizen og kan nekte å svare på noe som helst fra dem. Så priviligerte er ikke vi utenomjordiske vesener (aliens)

Jaja - god eftan fra Oslo, litt frivillig arbeid står på tapetet nå og det etter å ha passet på en vgs klasse under sin juletentamen i engelsk. Og sånn går nu dagan.

Mens vi som elsker å reise, også til land USA ikke har på vennelista si på Facebook blir utsatt for tredjegrads avhør. De mente for pure alvor at jeg burde reist mer i normale land, men det gjør jeg jo (!) - de bare stempler ikke her i EU/EØS for EU/EØS borgere. Så alle mine turer til Danmark, Tyskland etc eksisterer ikke i passet mitt. DU er i det minste heldig som er citizen og kan nekte å svare på noe som helst fra dem. Så priviligerte er ikke vi utenomjordiske vesener (aliens)

Citizen’s er ikke untatt spørsmål - en kan ikke nekte og det kan ta lang tid for Citizens også, den lille Italienerinnen ble tauet inn paa grensen inn fra Canada (Blaine WA) og det tok en solid time, hun har vaert citizen siden 1963, men er foedt i Argentina og alle spoermaalene gikk paa hennes tid i Argentina (hun var litt under 2 aar gammel naar de flyttet til USA)

Her i Palm Desert pakkes det, neste stopp er Santa Barbara, skal bli godt med lange turer paa stranden langs Stillehavet.

Det er sjukt vanskelig å holde gang i treningsregime når man reiser og hangler mellom turene. Her har det sklidd helt ut, selv om jeg klarer å gjennomføre nå og da.

Her er jo Asia og litt utfordrende. Europa og vestover, er det ikke så vanskelig få gjort noe på morgenen, men med tidsforskjell og jetlag er det litt krevdende når man drar østover. Så da blir det det man får av tid mellom jobb og middag. Jeg fikk dog til en løpetur og noe runder rundt parken der en av dagene.

Back