God onsdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Nok en alt for effektiv morgen, så da må vi vente på slottid i barnehagen. Dobbelt opp med foreldremøter, og atpåtil en som skal kjøres i en bursdag, barnevakten er syk, så ble nødt til å kalle inn svigerfar. Og i kveld må en liten koffert pakkes. Ha en fin dag

Last edited:
Gmorgen fra bortkontoret. Nydelig trøffel/biff-pizza og amerikanske druer med dragen i går satt en demper for høstfølelsen. Full rulle på jobben i dag og kona setter i gang med bakkeangrep mot bilforhandleren som solgte oss 50 årsgaven. Spennende å se fra sidelinjen - jeg har trukket meg tilbake og tenker at hun har vel aldri tapt noen slike angrep.

Morn fra hjemmekontoret. Nesten 15 grader varmere ute enn i går morges så litt enklere bekledning på morgenens tur til barnehagen.
Får vel nok en gang ta fatt på arbeidsoppgavene tenker jeg

God morgen fra EU. Mannen er sendt avgårde til tannlege (oversatt til flypratsk: «*ettellerannet lett negativt insinuerende begrep som kallenavn om ektemannen* er sendt til teknisk vedlikehold»), og unga lar meg være i fred til fordel for en duplo jernbane vi bygget i går. Det er sjeldent jeg har sånne rolige momenter på mårran. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre :)
I SudCaravellestil får jeg nevne at vi hadde besøk fra Canada i går, det var særs hyggelig. Å få høre historier om expatopphold i jungelen på Papua hvor de jobbet i gullgruver var fascinerende. Også litt deilig hvor mye mer lik Canadisk kultur er den norske, enn tysk kultur (iallefall de fra Nova Scotia/Halifax)... Who would have known. For ikke å snakke om at a mor sjølve virkelig trengte å snakke engelsk igjen, skummelt når man bare tenker på tysk.

God morgen fra Jåttå,
Vindfull morgen her over i sørvest , straks morgenmøter i en travel hverdag i dag også. PC oppdateringer inn i mellom en travel dag skaper litt tilløp til stress. Tingen er vel å ikke utsette dette til siste dag som jeg har en tendens til å gjøre.
Ha en fortreffelig dag.

God morgen fra Kongsberg. Vi skulle vært i Sverige i dag tatt en farvelltur med MF Oslofjord som tas ut av trafikk 29. oktober. Rederiet avlyste seilingen i går kveld grunnet grisevær, så vi prøver igjen i morgen. Ellers ingen planer for dagen naturlignok, men jeg får prøve å jobbe litt.

God morgen fra bortekontoret ved en flyplass litt bortenfor Jessheim Storsenter

Litt senere ankomst da en måtte innom dekkhotellet og få på vinterdekkene, Og i år sto det med store bokstaver i ordren at det er forskjell på felgene bak og foran (med samme dekkdim) så de ikke bytter om. Blir så mye ekstra jobb.

Nok å henge fingrene i, så ingen problem å få dagen til å gå. Litt kjipt at jeg har 2-3 litt kjipe problemsaker og selvsagtt var det en kunde som vant alle sammen. Ikke vår feil, faktisk deres kunde på 2 av dem, og vår trucker som er ubrukelig på den siste. Men allikevell, tror jeg snart må ta turen bort til dem med noe sterkt å drikke så vi sammen kan drukne noen sorger.

Kvelden blir det litt henting og levering av kids, selvsagt ca samme sted med med noen timers mellomrom... så blir mye frem og tilbake.

S

God morgen fra Tirana flyplass hvor vi er på vei hjem. Byen her kan virkelig anbefales altså.

Nå venter Lufthansa via MUC tilbake etter litt frokost

63f08467b556f40cdb88a7731f31a4c1.jpg

Ha en best onsdag

Last edited:
God formiddag fra det Sørlandske!
Her er man på bortekontoret i påvente at SAS skal ta meg til Oslo.
Så blir det noen kalde i kveld før lang møtedag i Tiggerstaden i morgen.

Jaudå! Er det rart jeg drikker?

God formiddag fra Stavanger.
Her ble morgenen tilbrakt på gamlekontoret på Sola.
Nå utrettes diverse ærend før kursen settes hjem.
Til kvelden skal det ryddes ut av ett av soverommene og det skal klargjøres for maling.
Ha en fin fin onsdag :)

Mannen er sendt avgårde til tannlege (oversatt til flypratsk: «*ettellerannet lett negativt insinuerende begrep som kallenavn om ektemannen* er sendt til teknisk vedlikehold»), og …….

Neinei, når det gjelder menn bruker vi positivt ladede ord, som sjefen, høvdingen eller lignende. ;)

G’morgen vestsørøstfra. Her har også morgentemperaturen krøpet opp litt, så hoodien kan legges igjen hjemme. Tester et vibrerende halsbånd på valpen, som periodevis blir litt vill og sta, og foreløpig funker det over all forventning. En ‘berner’ har sterk personlighet og kan være skrekkelig sta, så litt ‘hjelp’ til bedre lydighet trengs.
Frokost på bordet, Jethro Tull på radioen og forum på padden. En ny onsdag siger fremover.

God morgen fra Kongsberg. Vi skulle vært i Sverige i dag tatt en farvelltur med MF Oslofjord som tas ut av trafikk 29. oktober. Rederiet avlyste seilingen i går kveld grunnet grisevær, så vi prøver igjen i morgen. Ellers ingen planer for dagen naturlignok, men jeg får prøve å jobbe litt.

Filleren, da har Fjordline avlyst morgendagens seilinger også. Vi får se om vi finner en annen dato til en farvell tur med Oslofjord.

Hei fra Forus. Det ble kveldsvakt gitt og litt omrokkeringer i kalenderen så det blir en kveldsvakt til i morgen. Men så er det ferie! Flakser avgårde med rødnesene til BCN på lørdags morgen!

Blåste heftig bra når jeg var ute ved aerodromen tidligere i kveld. Hørte meldinger om 50 knop i kastene på flyradioen og det var nok ikke tull heller. Satser på vinden roer seg til lørdag.

Back