God nyttårsaften

Someone

Moderator
Medlem
God nyttårsaften

God morgen fra 2020s siste dag. Føler det ligger noen oppsider inne for 2021. Uansett, mat, drikke og eksplosiver er under kontroll. Så får man heller feire året som kommer. Men Show must go on, som Freddy synger. Et lite påfyll av snø har det også vært, så da har vi noe å finne på når vi gutta må ut å få ut litt energi i løpet av dagen. Ha en fin dag

Re: God nyttårsaften

Nydelig morgen fra sørlige Bayern. Her har det vært sol, kaldt og snøidyll siden 1. Juledag.
Planer for dagen er aking og annen lek med barna, før sushi-mekking og div. regionale dråper i kveld.
Når man ikke kan dra østover til varmen som vanlig er dette en bra, `alternativ måte å avrunde 2020 og starte 2021 på. :)

God morgen fra Klanten Lufthavn på Golsfjellet. Kom opp i 13-tisen her i går, innså at jeg hadde glemt telefonen hjemme, så ble en kjapp tur T/R Mjøndalen i går i tillegg til turen opp. Når jeg endelig kom opp igjen i går kveld var det gjensynsglede når jeg så dette skiltet etter alt for mange timer i bil.

Dagen i dag blir vel i snøens tegn. Ikke liker jeg snø, men hva gjør man ikke for ungene??

Ha en riktig god nyttårsaften
1ebae95d9be0c44d5ef74eb457a26e60.jpg

Hei fra fjellet. Ufattelig koselig togtur oppover med herlig lunsj i matvognen. Dragen ventet faktisk på oss på stasjonen og i dag lider man av en altfor fuktig velkomstfest.

Nå er det skitur og så begynner forberedelsene for middag og feiring i kveld. Stakkars 2020, tror ikke hun føler seg veldig populær og forsvinner med noe godt ettermæle.

Godt nytt år ønskes. Med unntak av mye smelling ved midnatt blir vel dette tidenes roligste nyttårsfeiring uten de store festene.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God nyttårsaften

Gode formiddag fra Sørsetra. Ganske fine forhold og fint og hvitt på ski hit fra Sollihøgda. Vaffel og Solo smakte godt, men får vel ta fatt på returen snart.
Feiring i kveld blir det nok hellere lite av tror jeg.

G’morgen. 12 grader og regn er spådd for kvelden. Vi får håpe det inspirerer til minimalt med bang-bang.

Her nord for Sørstatenes hovedstad står dagen i arbeidets tegn. Siste arbeidsdag for i år. Den største feiringen her i Georgia kommer nok når vi slipper å se flere valgkampreklamer. Så får vi se hvem som har vært flinkest til å skremme ut velgerne sine.

God nyttårsaften fra Scandic Hafjell. Har ikke somla oss bort i bakken ennå. Min kamerat har noen høner å plukke med en viss frukt (eple). Vært på support med dem for en defekt telefon...
Middag i kveld er uansett booka på en restaurant oppi lia her. Så håper at Hafjellbussen funker som det skal . Har forhåndsbetalt transporten så den bør helst dukke opp 1830
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Last edited:

Gode formiddag fra Sørsetra. Ganske fine forhold og fint og hvitt på ski hit fra Sollihøgda. Vaffel og Solo smakte godt, men får vel ta fatt på returen snart.
.

Har gått den strekningen mange ganger. Fortsatte vanligvis til Kleivstua eller Løvlia. Den beste stoppen var Bureheim. Der bodde en gammel dame som disket opp med de beste bakevarer.
Minner..

God nyttårsfeiring*** :D

Ville dyr, tamme dyr og naturen generelt gleder seg over forbud mot salg av fyrverkeri og utbredt forbud mot oppskytning av fyrverkeri i Tyskland i år. Selv mine bitre fiender, jegerene, er enige i at det er bra for dyrene i skogen deres. Så vi skal feire med stjerneskudd, god mat og kun oss selv. Først må bare mannfolket komme hjem fra manøvreringsarbeid i havna - av alle dager så valgte havneoperatøren nyttårsaften til bytte av kaiplass for noen av skipene. Jaujau sauhau, som vi sier i nord.

Tudelu :)

God Nyttårsaften fra Lillestrøm. Straks bærer det ut i skogen for å feire med et vennepar. Har også vært hos slaktern for å kjøpe skikkelig jålepølser til å grille i morgen.

Ha en riktig flott Nyttårsfeiring alle sammen.

Hilsen meg, Storsmurf og Pellefant

Godt nytt år ønskes dere alle!

Her i Skaun blir det en rolig aften med Champagne og Fajitas med fruen og svigermonster.

La oss håpe verden normaliseres i 2021!!

Kim

Godt nytt år og takk for år 2020 til alle på flyprat.no og spesielt dere som er aktive spottere, selv om reising er for meg 0 turer i 2020 og håper at flytrafikken tar seg og Korona avtar etter vaksinasjon er nesten ferdig til høsten.

Jan

Godt nyttaar fra Bend OR, en straalende vinterdag, solen skinner og nysnø paa toppene rundt oss. Planen om retur til Bainbridge i gaar ble stoppet av en solid snøstorm - vi ligger i ytterkant av det enorme lav trykket ute i Stillehavet og har nok noen interessante dager rent vaer messig foran oss.
Saa det blir Nyttaar paa farmen - med stort baal, en tur innom The Boneyard og Crux Breweries staar paa planen, men foerst en solid lang tur med de firbente.

Back