God Morgen

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
God Morgen alle forumister!

Tidleg opp idag, da eg skal ut på tur til Aberdeen. Blir første gang i en Dash 8-400 fra Widerøe! Tilbake i morgen kveld!

Mere sne...det ser ut som det blir en skikkelig hvit påske!!! I dag er det bare interne møter - så nå skal Alfa`n vaskes før den settes i garasjen på jobben klokken 07:00. Ha en bedre onsdag...

Du får ha god tur over dammen Oddgeir, lykke til på buisniesscls, regnar med du skriv test til Scanair.no?:)

God morogn i från ett varmt Monaco. Min termometer visar just nu 15.9 grader. och den stiger hela tiden. Blir en lugn dag idag. Bara en föreläsning och sedan ett möte innan jag kan gå hem igen och ägna eftermiddagen åt project reserach.

Om 3 dagar är jag på väg till GVA.

God morgen fra lysaker, i snøføyka..

å nå som jeg hadde ett lite håp om at våren banker på døra,men nei da... mer snø.. snø er noe jeg virklig ikke kan fordra, ei heller er kulde og is. nei takke meg til vår og sommer og evt høst. Men vintern kan jeg styre min begeistring for..

Men snøen laver nå ned jeg brukte nesten halvannen time mellom kløfta og lysaker i dag, så skal dere ut i nærmeste framtid.. så beregn god tid, cauz you'r gonna need it :)

take care ya'all

S A

God morgen fra en "fuktig" Bergen også. I natt begynnte det å regne. Så får vi håpe at snøen forsvinner helt nå da ! :spin:

Ja, da var man kommet frem til Fornebu også, etter å ha sneglet seg frem på både små og store veier. Scanor har jammen rett i at man ikke bør ha dårlig tid hvis man må kjøre bil på Østlandet i dag.

New York-turen er godt og vel tilbakelagt, og hode og kropp er tilbake i riktig tidssone igjen. Tre dager i NYC er uansett for kort tid, men reisen ble mer slitsom enn vanlig pga. idiotveldet i Dept. of Homeland Security og TSA. Det er bra at han skippern i NAS ikke gikk lei der borte, for da hadde han sannsynligvis returnert i en kasse i belly.

Tilbake fra TPA, og det er med skuffelse jeg kunne konstatere at det er mere vinter her nå enn da jeg dro. Nå er det nok... :(

Som vanlig hadde jeg ingen problemer med TSA eller DHS. Bare smil og vennlighet.

....og her borte i vest vaaknet vi til en iskald vind....etter uker med vaar og opp mot sommer temperaturer....her er det 2 dager igjen til avreise til Paris....ny flytype og nytt konsept.....

Originally posted by wf145
Du får ha god tur over dammen Oddgeir, lykke til på buisniesscls, regnar med du skriv test til Scanair.no?:)

Takker så masse Tobben!

Ja, test kommer i neste veke tenker eg... Nå skal eg til Oslo med SAS Braathens!

Back