God Morgen

Boeing

ScanFlyer Blue
God nyttårsaften morgen alle sammen. Siste korte arbeidsdag i 2007 er i gang. Håper på en rolig dag og kveld. Skal feire med famile og venner og med noe godt i glasset forhåpentligvis. Godt Nytt År alle sammen:nor::DEN:EU:ITA

God mandag morgen

Siste dag av 2007 - hovedstaden byr på null grader og forhåpentligvis blir det en klar og fin dag/kveld/natt. Takk for nok et godt år her på scanair.no - gleder meg til 2008.

:nor:DEN:SWE:ITA:USA

God morgen fra Lilletorget. Ser ut som om Boeing slo EB på målstreken med morgentråden i dag - tipper ikke det blir tilfellet hver dag i 2008 ! :D

Jobbedag i dag og i morgen. Det legger litt begrensinger på inntaket av det brune utpå kvelden, men sprudlende vare ble innkjøpt på Tegel. Til dette både gåselever og hummer (dessverre den kanadiske), senere pinnekjøtt. Vurderer å ofre en 10 år gammel Tawny fra Ferreria utpå kvelden, også... :cool:

Re: God mandag morgen

Godt nytt år folkens, håper alle får en rasende flott feiring.
Satser på ett snøfattig og mildt 2008.

Erik.

God Morgen fra Vollen, takk for et innholdsmessig og teknisk godt år her på Scanair Forum.
Det blir vel en stille og rolig ferieing her i heimen siden kona røyk ut på standby call i dag tidlig en gang, altså ikke så heldig som rørlegger Stein.

Siste dag i gammel jobb for meg, 2008 blir spennende på alle måter.

:cheers:

God morgon frå eit stjerneklart Ørsta! Det tegnar til å verte ei kjempeflott nyårsaftan her på Vestlandet - eit snøteppe kom og la seg 29. desemberm og no frys det på. HA ei go nyårsaft, kvar enn du skal feire ho!:)

Riktig god morgen på årets siste dag. Er på jobb, og ser en klar morgenhimmel over hovedstaden, riktignok med noen skyer i horisonten fra vest...
I kveld blir det selskap i Asker, og så gleder vi oss til 2008, ikke minst her på Forum. :)

Skyfritt og -1 grad på Nærsnes. Det skal bankes noen flere fliser av veggen regner jeg med. Har standby fra 12-22, men siden siste SK til CPH går kl. 1900, så har man en viss mulighet til feiring dersom jeg ikke blir kalt ut slik P.A. fruen ble imorges. Gåselever er i hus, skal ut og handle en bedre kjøttklump som skal grilles på årets siste dag. Mener å ha en halvflaske champagne liggende i kjelleren. Kvelden blir nok fin. Alternativt kan det bli sete 0A, B eller C til NRT eller BKK.

Et godt nytt år ønskes alle forumister, og takk for det gamle!:nor:ITA

God morgen og godt nyttår fra Oslo. Gjennstår kun å handle inn dessert, samt jeg trenger mer eksplosiver, også er det nesten klart for årets siste fest. Blir litt forbredelser og kokkelering da jeg har lovet en 3-retters til 8 stykker. Itillegg må jeg plukke opp en "jævla yankee", som endel her ville sagt, som kommer på besøk.

:cheers:

God dag ifra et solrikt OSL...
Litt jobbing fram til kl 1200,så hjem til en rolig feiring,skal på jobb i morgen tidlig..:(

Godt Nyttår til forumets lesere

PS Det blir nok ingen tur på deg Stein,BKK og NRT går ikke idag....:D

God formiddag fra KRS!

Det var ikke noe gøy å måtte opp tidlig i dag etter så mange fridager. En tur innom jobben og litt shopping må til før vi er klar for kveldens feiring. I aften blir det Løksuppe, Ovnsbakt laks og karamellpudding på menyen. En god australsk hvitvin passer nok greit til det. Pluss en uuuutmerket Pedro X fra 1971 til desserten!!

Takk for et fint forum-år. Venter med å si godt nyttår til i morgen jeg! ;)

BF:cool2

Jeg jobber halv dag idag, og det er jo litt greit, så kommer man opp av sengen i rimelig tid. Stor fest med mange venner og sprundlende drikke i glasset ikveld.

Godt nytt år!

God morgen alle.

Lite flytrafikk i dag, nesten maks uflaks å bli kalt ut på standby.

Ser ut som BKK går fra Stockholm i kveld, men er det mulig å komme seg dit? Nei...
Siste fly fra OSL til ARN kl 0815, til CPH 1610.

Enda en fridag som skal nytes fullt ut. Her i Oslo syd skinner sola og snøen glimrer med sitt fravær noe som er en ideell vinter for meg.

Vil gjerne benytte anledningen å ønske godt nytt år og samtidig takke for et interessant forum med mange nyttige og hyggelig innlegg fra forumister spesielt innenfor bransjen. Ser fram til å ta del i mer "sladder og rykter" kommende år ;)

Hilsen fra en av kundene.

God fördmiddag från Sigtuna!

Blir ett lungt transportsträcka fram tills ikväll då vi är 6 par som skall ut och äta middag och se på färgspelet vid midnatt i Uppsala.

Ha en strålande sista dag på året!

God formiddag fra "the lower eastland"..

Det er for augeblinket 0 grader og ikke en sky på himmelen *bank i bordet*
Blir tradisjonell julemiddag idag som på 'aften med ribbe og annet snacks før jeg nok steller meg opp med Canonen utpå kveldingen for å skyte litt bilder!

Godt nytt år ønskes alle!

Last edited:
G'nyttaarsmorgen fra South Carolina! Her er skyene borte og solen fremme og det ligger an til en stjerneklar, men kald, nyttarsfeiring.

Turen gaar hjem til Alpharetta for meg i dag, muligens med en av ungene paa slep ... derfor ble det 'nyttaarsmiddag' og fyrverkeri i gaar. Bikkja ble selvfoelgelig nervevrak ...

God morgen fra Egersund.

Fyrverkeri er kjøpt inn, sammen med rakettholder, vernebriller og tennstaver. Leste på boarding.no at vi rogalendinger var norgesmestre i å ødelegge seg på fyrverkeri. Da må vi ifra rogaland sjerpe oss. Og jeg satser på å ikke havne på den statestikken :)

Satser på nye sjanser neste år og takker herved for det gamle :nor :DEN :SWE :USA

God morgen fra Egersund.

Fyrverkeri er kjøpt inn, sammen med rakettholder, vernebriller og tennstaver. Leste på boarding.no at vi rogalendinger var norgesmestre i å ødelegge seg på fyrverkeri.

Var jo noen som ble føyd til den statistikken i går da, så dere beholder nok Norgesmesterskapstittelen ennå et år ;)

Back