• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Morgen....

LN-REF

ScanFlyer Gold
Medlem
Har vert opp i 45 min og fortsatt er det ingen som har startet dagens "God Morgen" topic... Så da får vel eg gjere det da..

Tidleg opp pga at det er slutt på 5 vekers fri... nå er det 3 veker jobb på skuta i USA.

Idag går turen fra Amsterdam til Memphis i en gammel DC-10-30 til Northwest, deretter til Mobile i Alabama. Er ombord i skuta ved midnatt.

Ha en bedre dag alle sammen....!

Replying to Topic 'God Morgen....'

God kveld i fra USA....veldig vest....en nydelig dag gaar mot slutt...vi noet en flott solnedgang over the Olympics i kveld....og siste DHC Beaver tok dovent av mot basen i Kenmore.....:zzz

Litt mer skyet her nede i SEA ... solen ble borte da jeg sto paa BFI med Royal og Dave (Bronko) ... det ble riktig saa kaldt etterhvert ....

Men det var en fin dag ellers ... dukker opp en bildetraad paa SEA-forumet om litt ... kan love myyyyye widebody! (Ikke bare meg selv og Royal King :p )

(Finn Erik .. slaa paa TV-en paa Bravo .. intervju med Mike Myers .. raafestlig!)

Og i Østen er dagen godt i gang. Har nettop hatt besøk av 2 "kolleger" i Bangkok Airways som jeg traff på en konferanse her nede i fjor høst. De hadde fått med seg at vi er her nede mer permanent og ringte meg i går og lurte på om de kunne stikke innom i dag da de likevel var i nabolaget. Kjempefestlig! Spennende selskap også, 100 % privateid og en verdig oppstikker i Thailand som gjør det godt.
For å erte de som sliter med morgentemperaturene: 33,7 grader viser termometeret nå. Lettskyet og en fiin bris fra havet. Ser noen svarte skyer lang der ute, så vi får vel en skikkelig ettermiddagsdusj også i dag.
En rikig god dag ønskes alle!
http://www.bangkokair.com/

Og på Hovden er vintertemperaturane godt i gang: 1 plussgrad og frost på bilane. *brrrrrr*:(

Goood morgen fra Lysaker :)

For ett helsikkens vær her på østlandet idag , det sprutregner. Mye trafikk på vei til jobb idag og jeg så en megasmell på Maritim rett etter Skøyen.. jeg er sikker på jeg så 4 biler som sto der,men mener jeg så to til. Masse blålys og full action :D

Ellers så nærmer det seg helg, skal ikke klage på det. Reiselysten er på topp og USA eller Japan er ønskelig mål, Noen som kan si meg hvor 1 premien i lotto er blitt av ;)

Alle ønskes en god dag :)

:cheers:

ah, torsdag og snart helg - to dager uten vekkerklokke (bortsett fra den levende vekkerklokken som ligger i sprinkelsengen ved siden av vår). Jentene mine sov tungt da jeg dro i dag, og det er bare ca 8 timer til jeg ser dem igjen. I går ble annonseinntektene fra Scanair.no (takk til alle som har klikket på de etterhvert ganske få annonsene - får legge til noen flere...) investert i en ekstern CD-brenner. Nå skal det ryddes på harddisken... I dag skal jeg på kurs i forbindelse med SAS Braathens' Emergency Response Team der jeg nå har fått en (dog beksjeden) rolle. Interessant, men totalt bortkastet - det skal jo aldri skje en ulykke...

Mårnings fra Nordmøre! Kjempefin dag i emning, 10 grader pluss, og det er dags å kjøre dattera i barnehagen. Kan jo ikke køye med èn gang man kommer hjem fra nattskift :)

Interessant, men totalt bortkastet - det skal jo aldri skje en ulykke...

...synes da å huske at det var noen mekanikere som bruste med noen fjær her for noen uker siden?..:spin:

God morgen fra Nice. Her er det 17 grader og overskyet. Er kinappet av fruen for å feire bursdag.
Ha en bedre dag! :)

God morgen fra Tromsø

Her er det kaldt og grått og alt er bare trist og leit............

Som dere skjønner er det ikke en god dag i dag, er ufattelig trøtt og sliten ,
vil bare
:zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :zzz

Men det er vel :naughty:

Ha en mye bedre dag enn meg i allefall

LN-FHU

God Morgon i fraan MCM.. 17 grader och regn. Nu vet jag naagon paa SAS kontoret i OSL som sitter och skrattar gott aat mig :( :p

Skoent att hoera att Babar har det bra. ;)

Back