• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen!

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God lørdagsmorgen fra Bali. Her er første uken over, og det er dermed tid til å bygge hotell. Nå går turen ned til Nusa Dua. Varmt og godt, og absolutt ingenting på planen. Perfekt!

Mornings fra OSL, her er det bare grått og vått! Håper på bedre vær utover morgenen. Ha en fin dag alle sammen :)

Som Fnate i går... En Fnate'sk jævlig tidlig morgen fra kantina... Første flytog, men de åpner 0525. Skal til AMS og møte min sønn som kommer fra KUL og bor der... Han er en god muslim som liker det jeg liker, øl, vin etc. :drunk:

Og god lørdag fra Shanghai!

Her har man opplevd hvordan det er i gatene når det er lørdag formiddag og kinerserne har en fridag.. Oppfatningen av mye folk i gatene fikk en ny betydning her.. hehehe, crazy fullt overalt!

Takk for insidetips LN-Capt!!

Ha en fin helg forumister!

Kim

Go lørdag fra Pattaya.
Sola er tilbake etter gårsdagens regn.
Frister med en bar til bar runde i kveld, men har sist ukes hangover i bakhodet, men man lærer vel aldri :colgate:

Ha en flott helg :)

Som Fnate i går... En Fnate'sk jævlig tidlig morgen fra kantina... Første flytog, men de åpner 0525. Skal til AMS og møte min sønn som kommer fra KUL og bor der... Han er en god muslim som liker det jeg liker, øl, vin etc. :drunk:

God tur Reidar!!!

God morgen fra Warzawa. Her har man pusset tenner i kullsyret vann, for å spare det uten kullsyre til Nespressomaskinen på rommet. Det er alltid en litt spesiell feeling.

10 timer messe ligger foran meg, og det beskriver vel planene for dagen ganske nøyaktig.

Ha en fin dag, folkens.

Mornings fra Oslo. Da har det vært den dagen i skuddåret jeg sover i 11 timer sammenhengende. Vel frokosten var nydelig og juicemaskinen leverte varene. Diverse butikker som skal besøkes. Gruer meg til alle interiørbutikkene, men gleder meg til å få testet ut Mathallen. Ha en fin dag

URK fra Stavanger. :drunk:

Hadde store planer for helgen, som innbefattet støping, saging, skruing osv. Men det er visst bare å glemme det, da man våknet opp med en vond rygg.

Ha en fin en forumister :)

God formiddag, ekstremt dimmet belysning ute pga. tåke/lavt skydekke. Vått og vindfullt var det også, så er satset man heller på kaffe, avis osv.

God formiddag fra Kongsberg.

Grått og trist vær her i dag. Formiddagen har blitt benyttet til årets kleshandling. Den ble gjort unna meget raskt effektivt og tok tilsammen bare 5 minutter. Fikk kjøpt meg to bukser og tre t-skjorter på den tiden. Tror det er en del kvinner som har litt å lære av mannens effektivitet i klesbutikken. :)

Gruer meg til alle interiørbutikkene,

I feel your pain, brother ....

pondus-sjef1.gif

G'morgen fra vestsørøst, hvor temperaturen såvidt er på nordsiden av null. Ikke is i vannbollen til bikkjene ihvertfall.

Godt i gang med dagens arbeid allerede. Første kaffekopp er tom og skal snart få selskap av nummer to. Katta er kommet inn og er allerede i gang med å herje i første etasje, så da er det vel bare et tidsspørsmål før resten av huset begynner å røre på seg ... 34t 45m til helg ...

God morgen fra SONER! Sitter og ser frem til morgendagens flight til Honningsvåg. En liten fridag. Grått og tungt skydekke her. Ikke mange lux som når bakken her gitt. Nesten så gatelysene er på.

Sitter og tråler gjennom Norwegian.no og ser etter billige billetter til statene og skjønner at jeg allerede burde ha bestillt:)

Hei & hå fra det Sørlandske!

Vår Herre sa at Sørlandet er det peneste som finnes, så vi må holde det rent og vaske det hver dag. Er vel derfor det regner i dag også! Høljer ned gjør det, så da er det vel storrengjøring?

Fikk sovet ut etter gårsdagens 18 timers jobbing, og må vel snart ut på handletur. Deretter vurderer jeg en tur på treningsenteret. Så har man bedre samvittighet for å ta seg noen glass i kveld. Lurer litt på biffmiddag også! Lenge siden det. Og rødvin har jeg masse av, hehe.

jaja. God lørdag ønskes!

BF:drink

I feel your pain, brother ....

pondus-sjef1.gif

..

Overlevde såvidt det var....men fikk oss en lampe og prøvesatt en million designerstoler. Heldigvis var Mathallen en opptur og rådyret ble bra teamet opp med noe fra "skapet med det gode i"

ImageUploadedByTapatalk1352573732.614279.jpg

Back