God morgen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen, fortsatt fra Tjøme. Solen skinner, mens det er en og annen sky på himmelen. I ettermiddag blir det en liten tur til Sandefjord for å besøke mormor. Fotballkamp på Ekebergsletta i kveld, så får gjøre en innsats på min forsvarsposisjon da. Ha en fin dag

God kveld! Klokka er nettopp passert midnatt og jeg har endelig fått sett "The Avengers"! Den kan jeg anbefale - definasjonen av action film, spør du meg :) I tillegg mange utrolig morsomme one-liners

God morgen fra Austre Åmøy.

En god start på dagen, fikk irritert fletta på kjerringa, så da kan man trygt konkludere med at man fikk en god start dagen. :colgate:

Nuvel, frokost er på tapetet.

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra Lillestrøm. Ble en god del terrassevin igår, noe som legger en viss demper på entusiasmen idag. På den andre siden skal vi ha et mikro Flyprat treff her senere idag. Det trekker opp slik at vi er der vi skal være.

Ha en fin dag alle sammen.

God dag fra Skedsmokorset. Deilig vær ute i dag. Dagen skal vel stort sett brukes på å slappe helt av, før det blir eksamen i morgen.

Ha en fin mandag da :)

God formiddag Planen er å gjøre det samme som i går, ingen ting! Så langt går det glimrende.

Formiddag fra Rotterdam. En dag med ingenting høres forlokkende ut, men får nå forsøke å ta masteroppgaven noen hakk videre... Ellers skal det bookes noen billetter for neste helg, og ser til min forskrekkelse at SAS ikke har noen direkteavganger mellom OSL og AMS på lørdager -- og kun ett (dyrt og dårlig) alternativ via CPH... Får vel bli KLM ser det ut som...

Mornings fra Chicago. Ser på Facebook at 5 dagers sommeren i Oslo er over, her er det meldt ukristelige temperaturer i dag. Takk og lov for aircondition!

Følger Discus sitt eksempel, her skal intet gjøres i dag bortsett fra 45 minutter på mølla og 2 minutter på verandaen for å fyre igang Webern, hive på burgerne, flippe dem og ta dem av

Får vel bli KLM ser det ut som...

Vi skal ta godt imot deg Joey :)

Her skal det jobbes de to neste kveldene, får håpe ting går som smurt - orker ikke no' stress sånn i starten av uken.

G'morgen, ja! Her ved Coal Mountain er det en riktig fin morgen. Etterhvert skal man få opp familien og laste opp folk og fe for avreise mot Lake Murray. Trenger ikke å være der før etter 4, så det er ingen hast. Imidlertid ser det ut som at vi skal få slite med Tropical Storm Beryl, så er ikke sikker på at vi vil få det store ferieværet... Menmen . det skal bli godt med noen dagers ferie uansett.

God formiddag fra bakerste del i tog 321, gjør unna en kjapp tur til Koppang og fotosekken er medbrakt så muligens det blir et lite stopp på OSL underveis i returen. :)

Som Tommy også nevnte, kjøligere er det desverre blitt..ha en fin dag!

Mornings fra Oslo, et kjøligere Oslo enn de foregående dager. Kanskje denne 5 dagers sommeren var sommeren 2012? Men her er det lite på programmet utover eksamensforberedelser og på tross av været, grilling til kvelden.

Ha en god siste pinsedag forumister!

Morn fra Sandefjord.
Helt greit at været har roet seg litt, så blir det litt mindre kjipt å dra tilbake til Bodø. Siden det er siste gang man er hjemme før USA om tre uker så pakker man nå allt som skal med hjemmefra, nå, i motsetning til den vanlige, hvor man tidligst starter kvelden før. I god stil vet man heller ikke hvordan pappa og jeg kommer oss bort :p

Her blir det grillkveld samme pokker. Har jobbet samtlige godværsdager og når jeg omsider har fri blir det pinadø overskyet og kjølig. Ha en fortsatt god ettermiddag.

God kveld fra sanden. I dag ble det restaurantfri aften med skikkelige svinepølser og australsk ribeye fra slakteren.

Ha en fin kveld.

SC

Attachments

• IMAG1949.jpg
    IMAG1949.jpg
    66 KB · Views: 222
God søn.. eh, mandag fra Maura. Ikke skjedd så voldsomt mye denne helgen, annet enn at man har fått ladet opp litt. Merker også at der klør i reisefoten, med under tre uker igjen til årets sommerferietur. Det så mørkt ut et øyeblikk, da TR-nettboka ikke ville lade, men den ser ut til å funke nå (TR-skriving på iPad har jeg ikke helt klart å venne meg til...). Har også drømt meg bort på nettsidene til Guitar Center. Fryktelig leit at man har hotell et kvarters gange fra butikken deres på 14th street i NYC...

Nuvel, T-19, og (nesten) tre hele arbeidsuker igjen.

God mandagskveld ønskes :)

Vi skal ta godt imot deg Joey :)
.
Da ble det 1143 på lørdag, så får vel stole på dere!

Etter noen timer forholdsvis aktiv skriving, og en deilig 10K løpetur, forsøker man nå å fordype seg i tre artikler om adferdsfinas før i morgen...

Har også drømt meg bort på nettsidene til Guitar Center. Fryktelig leit at man har hotell et kvarters gange fra butikken deres på 14th street i NYC...

Tilfeldig? Neppe.

Nå er jeg omtrent like interessert i gitarer som i ulike potetsorter, men en kompis slepte meg med dit og demonstrerte gitarer. Jaggu var det stor forskjell.

God kveld fra flybussen. Litt kjøligere her enn på sørlandet. Jaja.

Begge flightene denne helgen var forsinket. Både DY ned og SK opp. Uten at det betydde så meget for meg.

Tilfeldig? Neppe.

Nå er jeg omtrent like interessert i gitarer som i ulike potetsorter, men en kompis slepte meg med dit og demonstrerte gitarer. Jaggu var det stor forskjell.

Nja, det var nok litt tilfeldig - eller, det var hvertfall ikke hovedgrunnen. Finner fram til 14th uansett, jeg ;)

Når det gjelder forskjell på gitarer, så pleier jeg å si til min mor når hun lurer på hva jeg skal med så mange gitarer: Hva skal du med så mange bøker? ^_^
(Hun har dog mange flere bøker enn jeg har gitarer, så det er sagt)

Har siklet litt på denne i dag:

gretsch-g5120-hollowbody.jpg

Back