God Morgen Verden

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var Halloween nesten over .. det smeller i fyrverkeri fra nabolaget bortenfor og bikkja har i ren desperasjon soekt tilflukt under sengen til minstemann ....

Tradisjonen tro tok jeg Lilleguttten 'trick or treat' rundt hos naboene, og vi kom tilbake soekklastet med slikkerier. Heldigvis er han mer interessert i aa samle inn godisene enn aa spise dem, saa jeg har en unge med sukkernivaa paa tilnaermet normalt nivaa. Heldigvis .. Jeg vet hva noen av naboene gjennomgaar naa .... :colgate:

Hele Atlanta maa ha tatt tidlig fri idag - det tok meg nesten to timer aa kjoere hjem, selv om jeg forlot kontoret 15.45. Det er den jaevligste trafikken jeg har sett paa lenge ...

Naa sitter jeg her og puster ut med en velfortjent Highland Park.

God morgen fra Alta

Her er det vinterlig i dag. Temperaturen er -16 nå på morgenkvisten. I kveld går turen til Finland, nærmere bestemt Muonio. Vi skal ha et lite personalseminar der. Vi får se om det ikke blir anledning til å handle litt vin og flesk på veien hjem.

Også et veloverstået halloween herfra !
Her til morgen siger gradestokken 1,8c dertil 13 sekundmeter
norlig vind, så det føles lidt halvkølig

Nu skal det blive godt med en gloende spand kaffe, ha en bedre dag :smile2

Litt delirious, siden jeg i går fikk tilslaget på et hus på left base til RWY18 på Sola. Med eget hobbyrom og to peiser er jeg nå rede til å møte de neste 25 årene nedtynget av gjeld. Whoohoo! :D

joaveien13.jpg

grattis med hus - og for en beliggenhet!!! Velkommen som gjeldsslave - regner med at du hopper i taket av glede over denne;)

I dag skal tannlegen - boktsavelig talt - sette kronen på verket etter en drøss av besøk for å rydde opp i den døde tannen min. Gleder meg ikke til det som kommer etterpå, og da snakker jeg ikke om tannvondt, men REGNINGEN!!!

Ellers fikk jeg endelig et bilde godkjent på airliners.net igjen - etter en haug med rejects!:colgate:

God dag fra Kongens by. Her snør og blåser det og er typisk inne vær. Storebeltsbroen skal visst være stengt pga vind, men er heldigvis litt roligere her i København, men det ble metro og ikke sykkel til skolen idag.

...ifølge nettavisen er forresten vinden såpass sterk er retningen såpass ugunstig at DFSD ikke kommer til kai...

Glad onsdag... Det ristet godt fra Stavanger til oslo - men vi landet da 10 minutter tidlig så det er da noe godt i vinden som herjer Sør-Norge. Alfa`n skal ENDELIg få vintersko på...selv om det kun blir lånte sko da våre sitter fast i Danmark et sted... Ha en bedre ettermiddag!

Idag er det ikkje sol vêr på dekket, det høljer ned her i bøtter og spann idag!

Men en tur som Heliguard da en Sikorsky S76 med reg. ZS-RNG, besøkte oss idag blei det...

Back