God morgen, veldig tidlig tråd

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen, veldig tidlig tråd

God morgen, og nå legger jeg meg...:colgate: Sjekket inn på AF fredag morgen fra OSL og videre, på minuttet det åpnet 00.45. Nødutgang fra OSL og fikk flyttet oss til 10 BC, første rad bak La Premiere på A380 fra CDG...

I følge Seatguru de beste setene ombord. spesielt siden det ikke er A sete der..

http://www.seatguru.com/airlines/Air_France/Air_France_Airbus_A380.php

Beste med det hele er vel at da kommer vi først ut etter de 9 pax'ene på Premiere... Og kan komme langt foran i køen til JFK immigration...

Kjekt å være FB gullunger...

Ha en fortreffelig dag... Nå kommer jeg til å sove godt...;)

Re: God morgen, veldig tidlig tråd

Fortsatt bak gardina, kamerat ;-)

God aften fra Chicago. Tidlig flight i morra tidlig for meg ogsaa, men kun en time til MSP, retur fredag.

Godt aa tenke paa at den 23. hopper man over dammen foran gardina, 777 UA i F ene veien, 340 LH F paa returen.. Uventet jobbtur til Brussel ble godkjent i gaar, passet meget bra med ett privat moete med Lufthansa i Frankfurt paa fredag, saa Brussel/Antwerp onsdag og torsdag, Munchen torsdags kveld, dagstur til Frankfurt fredag og 10000000 Paulaner i Munchen i helga. Hadde bonusbillett i LX F, men denne ble byttet ut med betalt billett i business, oppgradering ene veien bekreftet til First, 1 av 8 seter opptatt i F paa returen, men fortsatt gode seter i C dersom F feiler.

Skal bli herlig med en europatur... Foer det blir det MSP, STL og NYC neste uke.. busy busy

Hakke lagt meg helt.... Ha God tur, misunner litt Paulaneren. Men ikke så mange...:colgate:

det blir mange, kan jeg love deg. God tur og husk aa ta bilder!! Synd du er saa kjapp i NYC, er der 18 og 19...

God aften fra avdeling vest. Her sitter man og banner litt over litt lagring. Kjenner at det snart er leggetid for unge lovende.

-A

Vel, Tommy .. Er i Presidents EWR noen timer den 23. mars ??

Vel, Tommy .. Er i Presidents EWR noen timer den 23. mars ??

Aa nei du.. Jeg reiser ikke igjennom EWR kaoset naar jeg kan reise direkte ;-) Men jeg moeter deg gjerne i F loungen i Munchen paa onsdagsmorran ;-)

I avdeling USA meldes det om Tornado Watch; i lengden fra New Orleans i sør til St. Louis i nord. Bredden tilsvarer et par stater. Satser på at dette styrer utenom Jacksonville, FL!

Current og tidligere Warnings/Watches: http://www.spc.noaa.gov/products/watch/

Da er arebidsdagen i gang i hovedstaden. Her kommer noen kollegaer på kaffe om en liten stund før ferden går videre til kontoret og en haug med møter. Ettermiddagen skal tilbringes på bandybanen på Høvik - sesongavsluttning for en av nevøene... Ha en strålende torsdag!

God morgen! Tåke i Stavanger. Jeg har fri i dag, men våknet irriterende tidlig. Senere blir det en tur til IKEA, og litt jobbing hjemmefra.

G'mooorgen! +6 og regnvær i Mosjøen. Kaffen er varm og Eddie Vedder snøvler på radioen ..

God morgen fra Tananger

ATIS sier 4 grader og dårlig med sikt... Ser litt lengre her i Tananger... En gledelig nyhet er at snøen ser ut til å være på vei bort :nor

Og etter å ha booket fly til VIE i går kveld så blir det å finne seg et hotell, eller tre.

Ha en fin dag forumister :)

Mornings fra Oslo! Det er tåkete utenfor, så skulle aller helst ha blitt ine i hele dag, men skolen roper...

Ha en fortsatt fin dag alle sammen! :)

Mornings fra Oslo. Her ligger man litt etter skjema, men det får så være. Etter jobb er en skitur på programmet. Ha en fin dag

Og etter å ha booket fly til VIE i går kveld så blir det å finne seg et hotell, eller tre.

Synes du sa du hadde trappet ned sjo.... nei det var det som var hemmelig :colgate: :p

Fryktelig tidlig i Polaris-verdenen, øynene gjør vondt og jeg begynner meg av pc'n for å gjøre oppvåkningen så smooth som mulig. STA-1001 for alle penga fram til 14.00 i dag.

Have a nice day, som Bon Jovi pleier å synge på iPoden min i ny og ne! ;)

God morgen fra en t-bane i retning sentrum.

Nok en hektisk dag på jobb og det hele avsluttes med et spennende møte på Skøyen. Tiden får vise hva dette møtet resulterer i ;)

Ha en fin torsdag!

T-15

God morgen fra Oslo.

Kom meg opp alt for sent i dag; kan vel ha noe å gjøre med at jeg var oppe 04:00 og sa farvel til samboeren og satte henne i en taxi til flytoget.

Dagen skal først og fremst brukes fullt ut på kontoret. Blir det tid, ser jeg for meg en treningsøkt på innendørsanlegget på Bislett Stadion.

Ha en flott dag!

God morgen!

Ny dag, dag 4 av kurset og nye muligheter!:)

Ha en fin dag forumister! :)

God formiddag fra Krsand!

Nå begynner vårfornemmelsene å komme her. Deilig å kjenne sola varme litt på morraen. Det er dog fortsatt en del snø som ligger igjen her. Måtte den smelte raskt!

Et par interne møter her i løpet av dagen står på programmet. Hvilekveld hjemme i dag!

Det drar seg heldigvis mot helg! Frihelg, heldigvis!

BF:cool2

Back