God morgen torsdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra 10400 Bangkok!
Klokka nærmer seg 08 og dagens første kaffe nytes til utsikt mot byen, frokost er på gang, det blir hjemmelaget. Ute er det lettskyet, tørt og 28°C.
Det vandres mye om dagen, siste 7dg har snitt på +16k, så med sunt kosthold, pool tjeneste og et og annet besøk i gymmen er dette for meg det perfekte kost skole opphold.
Ha en fantastisk torsdag :cool:

bd18fdadb68cd2596a09cfa4ab34efb5.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fin torsdag fra 0777 (som vel ikke er favorittpostnummeret til Boeing). Kaffe, forum og nyheter på radio`n før turen går til toppen av byen. En liten sjekk hos fysioterapeuten i ettermiddag før det blir pannekakemiddag… Nyt dagen:-)

Morn fra Bergen.

Måte justere litt på reiseruten tidligere i uken og det som er igjen av turen begynner med mellomlanding i OSL og ARN. Så får vi sjekke inn på et Scandic i ettermiddag.

FQTV

Morn fra Tønsberg. Snart en tur til den litt større nærflyplassen da eldstemann trenger nytt pass. Satser på å se litt fly samtidig slik at oppdragelsen holdes på riktig spor. I tillegg skal man plukke med seg en ekstra fireåring hjem fra barnehagen i dag så ds blir det nok livlig

Mornings fra kontoret. Litt arbeid, før det skal feires med kake at de er kvitt meg om 2 uker. Så er spørsmålet om jeg må hente han eller om minstemann blir levert på døren i kveld. Kake til en barnebursdag må også bakes. Ha en fin dag.

God morgen fra gullstuen - deilig å være med teamet på tur igjen. Drosjebil hentet oss klokken 0800, 09.07 var vi i loungen - da snakker vi effektivt.

Dag fra København. Fin sightseeing på formiddagen, men ser vi har gate A8? Det må jo være laaaaangt forbi gokk? Noen som vet hvor langt det er å gå fra lounge. Hadde A15 i går.

…gate A8? Det må jo være laaaaangt forbi gokk? Noen som vet hvor langt det er å gå fra lounge.

Sier mannen som ellers skryter uhemmet om sin innsats som jogger og sportsmann..? En vesentlig detalj i gåingen er hvor stort alkoholkonsumet i loungen har vært, det kan i enkelte tilfeller innvirke på gangavstanden.
Hvis vi fortsetter nogenlunde edruelig gange er det omtrent 660 meter, igjen noe avhengig av hvor i loungen ferden starter fra.

God tur, og husk trip-report!

Mårnings fra det sørlandske!
Her skinner solen og det ser ut til å bli en strålende sommerdag. Tenker jeg beveger meg ned til bortekontoret en tur i dag. Bare så de ikke glemmer hvordan jeg ser ut.

I ettermiddag og kveld blir man privatsjåfør for junior som skal på fest. Så gjør jeg ikke noe mer galt i dag iallefall.

ha en effektiv dag du også!

Mårnings fra det sørlandske!
Her skinner solen og det ser ut til å bli en strålende sommerdag. Tenker jeg beveger meg ned til bortekontoret en tur i dag. Bare så de ikke glemmer hvordan jeg ser ut.

I ettermiddag og kveld blir man privatsjåfør for junior som skal på fest. Så gjør jeg ikke noe mer galt i dag iallefall.

ha en effektiv dag du også!

Jeg tror det er "EkstraBest Fredag:-)" i dag (og ikke torsdag) :)

Back